Hakutulokset

1. S

HuOmenta !!

Huomenia! Pullataikina kohoaa ja korvapuustit on mielessä :p Sataa taas, mutta kuravaatteet kehiin ja ulos. Sitten lisää pakkailua ja tavaran karsimista muuttoa kohti...
  2. S

HUOmenta !!!

Aurinkoista Huomenta! Puuroa aamiaiseksi ja mansikoita nam :) Sitten taas kävelemään poitsun tulevaa uutta koulumatkaa. Liikennepuistoon myös ellei sade yllätä...
  3. S

HuOmenta !!

Hikistä Aurinkoista Huomenta! Yöllä satoi kaatamalla, nyt 99% ilmankosteus mutta sisälämpö tekee olon tukalaksi +29,9.... onneksi on suihku keksitty:) Liikennepuistoon poikien kanssa ja uimarannan kautta kotiin on ohjelma.
  4. S

HuOmenta !!

Mukavaa Juhannusta kaikille!!! Täällä synttärikakkua jo söin ja lapset toi "lahjoja". Aattopäivä kotinurkilla syöden ja laiskotellen...
  5. S

Vanhoille heinäseipäille käyttöä pihalle, aivot ei raksuta?

Tee kukille ns. tiipii? tai köynnöksille pieni aita? tai amppelin kannatin? google kuvahaku auttaa...
  6. S

HuOmenta !!

Raikasta Huomenta kaikille! Täällä +12 ja tuulee eli ei niinkään rantakeli :) Poitsu kohta uimahalliin uimakouluun, sitten kirpparikierros.
  7. S

HuOmenta !!

Tihkusateista Huomenta! Puistoon retkelle sadekamppeet päällä ja sitten iltapäivällä uimahalliin.
  8. S

HuOmenta !!

Mukavaa sunnuntai huomenta! Aamiaisen jälkeen uimahalliin ja sitten meinasin leipoa täytekakun ihan muuten vaan :xmas: (herkkupeppu joo...) Iiltapäivällä puistoilua kera eväiden.
  9. S

Montako sämpylää/pullaa puolen litran taikinasta?*turhis*

Mä pyörittelen "isolla kädellä" eli n.22 kpl, jos oikein pinnistän niin sit 27 :D
  10. S

HuOmenta !!

Huomenia! Tihkusadetta, harmaata säätä. Yön nukkui myös juniori jee! Aamiaisen jälkeen lapset polskimaan uimahalliin, enpä ole yli 20 vuoteen käynyt....hui...vesikammoinen kun olen.
  11. S

HuOmenta !!!

Hyvää Huomenta! Aurinkoa taas, -11 pakkasta. Jäälle aamiaisen jälkeen repuissa eväät lapsille :) sitten iltapäivällä kaverin luo grillaamaan makkaraa :p Pääsiäiskukko oli tuonut viestin ja suklaisia namuja lapsille, jotka kartta kädessä etsivät ja nauttivat aarteistaan äsken.
  12. S

pidätkö mämmistä?

Tykkään kyllä kerman kanssa ja voisin syödä muulloinkin kuin pääsiäisen aikaan :p
  13. S

suosittele kännykkää ekaluokkalaiselle!

Ostin samsung halpiksen oli 10e ja prepaid.
  14. S

Syödäänkö teillä keitettyjä perunoita?

Kuoripottuja pari kertaa viikossa keitän kesät talvet.
  15. S

Oletteko jo mämmiä ostaneet

Kymppi mämmi+kevytkerma ja maistuu juu :) kaksi rovesatsia syöneenä...
  16. S

Minä en ole vielä koskaan ostanut onnistuneen makuista pizzaa ns. ählämipizzerioista

Hmm...en ole hyvää ja maukasta pizzaa vielä Kotipizzasta löytänyt ja myös Rosson pizzatkin samaa sarjaa...Eli parhaimmat olen ostanut juuri niistä "ählämpizzerioista" :xmas:
  17. S

Kun haluat herkutella/syödä jotain makuhermoja ....

Suolaisen himoon pizza, kebab, iso nautapihvi+lisukkeet. Makeaan salmiakki, suklaa, juustokakku :p
  18. S

HuOmenta !!

Raikasta Huomenta! Pojat heräs 06 ja oon siis pari mukia kahvia jo kitannut... Äidin haudalle pitäisi ajella ja muuten nauttia talvikelistä sekä ystävien seurasta.
  19. S

HuOmenta !!!

Hyvää Huomenta! Lapset taas terveinä ja oma mahatautikin voitettu. Hiihtoa ja yhdessä olemista vkl. Ja olen niin ihastunut pitkästä aikaa että wau :heart:
  20. S

¨Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

7v odottaa pääsevänsä ekapelin ja legonettipelin kimppuun. 2,5v juo maitoa ja syö näkkäriä pöydässä. Mä odotan että keittoliha irtoaa luistaan kattilassa :) ja selaan nettiä.

Yhteistyössä