pidätkö mämmistä?

• Viestiketjun aloittaja ei mämmiä
  • Ensimmäinen viesti
ei mämmiä
Ja minkä kanssa sen syöt?

Itse en voi mämmiä syödä, olen kokeillut kermalla, maidolla, sokerilla, ja vaniljakastikkeella, mut ei vaan uppoo. En siis kaikilla noilla samaan aikaan vaan vuosien aikana. :)

"vieras"
:p kermaa ja sokeria. Juuri kaupasta hain mämmiä. Harmi kun en huomannut, että rasia oli vielä aivan jäinen. Joutuu tässä kuola suupielestä valuen odottelemaan sulamista :kieh:

"mii"
Satuitki kysymään :D juuri söin kupillisen nam nam. Monta rovetta jo tullu syötyä kun se on niiiiiiiin hyvää. Syön sitä kerman kanssa, tänään oli persikanpaloja seassa, on muuten hyvää. Ja älyttömän hyvää se on kun laittaa lasiin kerroksittain mämmiä, kaurakeksimurskaa ja kevyesti vatkattua kuohukermaa :p :p

En tykkää.. Tää on just niin suomalaista, kukaan ei pidä siitä mutta kun on juhla niin on juhla, siihen kuuluvaa apetta syödään perkele vaikka väkisin ja höystettynä ihan millä vaan :xmas:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28262412:
En tykkää.. Tää on just niin suomalaista, kukaan ei pidä siitä mutta kun on juhla niin on juhla, siihen kuuluvaa apetta syödään perkele vaikka väkisin ja höystettynä ihan millä vaan :xmas:
No voi jumalauta kyllä tykkäisin mutta eihän tuota ollu kaupassa!

• Tykkää
Reactions: Miä.
"vieras"
[QUOTE="vieras";28262445]No voi jumalauta kyllä tykkäisin mutta eihän tuota ollu kaupassa![/QUOTE]

:hug: voimahali, meidän kaupssa oli sitä vaikka kuinka paljon eri valmistajien ja lisäksi vielä pakasteensa sekä sulana :p

"vieras"
[QUOTE="vieras";28262573]Kuka siitä muka tykkää, kaikki koittavat peitellä makua juurikin kermalla ja sokerilla. Jos se on niin hyvää, miksi harvat syö sitä sellaisenaan?[/QUOTE]

Mä kyllä tykkään siitä mausta ja voin syödä mämmiä vaikka sellaisenaan. Aika jännä että ennen en oikein tykännyt ja nykyään maistuu niin hyvälle. Täytyy kyllä lauantaina sitä taas ostaa :p

Yhteistyössä