suosittele kännykkää ekaluokkalaiselle!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tulevan ekaluokkalaisen puhelinta mietin, millainen olisi hyvä? Prepaid liittymä vai tavallinen? Mitään kosketusnäyttöä en aio ostaa, ihan peruspuhelin kelpaa, mutta mistä semmoisia nykyään parhaiten löytää? Tuntuu että kaikki on jotain superhienoja älypuhelimia nykyään.

"yyhoo"
Itse ostin kaikkein halvimman mallin (49€), mitä liikkeestä löysin, sillä ei harmita sitten niin paljon, kun se löytyy jostakin kuraprunnista tai menee hukkaan muuten. Mun lapseni kun ei osaa edes vielä lukea saati kirjoittaa (aloittaa ekaluokan vasta syksyllä), niin pelkkään puhumiseen riittää mielestäni ihan tavallinen perusluuri näppäimillä. Ja muutenkin olen sitä mieltä, että ekaluokklaista ei vielä tarvitse opettaa mihinkään "älypuhelimiin" tai muuhunkaan vastaavaan... En anna edes vielä koskea tietokoneeseen, saati pörrätä netissä. Niin ja liittymä on tavallinen, saldorajoituksella.

IhanaValo
Myö ostettiin ihan semmoinen halvin Nokian malli ekaluokkalaiselle, Prepaid-liittymän kans. Siihen laitettiin molempien vanhempien ja parin isovanhemman numerot ja sanottiin että jos tulee esim.yksin kotiin ja/tai tulee jokin hätä niin voi soittaa.

tavallinen kestää
Meillä on kosketusnäytöllinen känny ekaluokkalaisella, sai sukulaiselta vanhan. Osaa kyllä käyttää hyvin, mutta akku loppuu peruskännyä paljon nopeammin ja joka ilta pitäs muistaa ladata.

"vieras"
Miksi prepaid? Ei siitä ole mitään etua lapselle. Osta joku halpa ja mahdollisimman paljon iskuja/kosteutta kestävä kännykkä. Muuten olet ostamassa uutta kännykkää taas parin kuukauden jälkeen.

Yhteistyössä