Hakutulokset

1. Pohjaton pyykkivuori

Tuli tosta toisesta keskustelusta mieleen, että kummatkohan rattaat on paremmat?

Meillä on racet ja tykkään. Scootereista ei kokemusta joten en voi verrata, niitäkin kyllä ite silloin ostaessa katselin, mutta raceihin päädyin ja en ole päätöstä katunut.
  2. Pohjaton pyykkivuori

Kauanko teillä on kestänyt saada päätös kotihoidontuesta?

Mulla meni alkukesästä pari viikkoa kun hakemuksen tein netissä ja postitin liitteet perään seuraavana päivänä.
  3. Pohjaton pyykkivuori

Runsaat kuukautiset synnytyksen jälkeen

Mulla oli just ehkä viidennet menkat synnytyksen jälkeen (synnytyksestä vajaa vuosi) ja vasta nää viimesimmät alko olla jossainmäärin inhimilliset, tähän asti vuoto on vetänyt vertoja niagaran putoukselle :kieh: Ja toivottavasti noi ihan oikeesti tasaantuu tästä...
  4. Pohjaton pyykkivuori

Kuvittelenko vain?

Mä olen myös ihmetellyt samaa, tuntuu että lähes samat keskusteut oli aamullakin kun piipahdin :confused: Eikä ne kovin usein tunnu nytkään vaihtuvan vaikka kuin päivittelisi sivua :(
  5. Pohjaton pyykkivuori

Eisbärchen lämpöpussista

Ei varmasti mahdu
  6. Pohjaton pyykkivuori

Millä saa parhaiten tarrat irti sängystä?

Voilla, tosin kannattaa ensin tehdä tarkastus näkymättömään paikkaan, että ei ole sellaista materiaalia johon jää rasvatahra.
  7. Pohjaton pyykkivuori

Te ketä ootte kodinhoidontuella?

Kyllähän sitä on joutunut opettelemaan uuden elämäntavan. Siis jo siinäkin mielessä, että ennen ostin kaupasta sitä miten sattui, enkä verrannut kilohintoja ja sen mukaan ostanut. Nyt olen senkin opetellut. Ja kaikki ylimääräset huvit ja riennot on kyllä pitänyt jättää ja ruveta vähän muutenkin...
  8. Pohjaton pyykkivuori

Kuinka usein nla 2. lasta odottaessa?

Veikkaan että paljon kaupunki ja kunta kohtaista. Mä kävin neuvolassa toista odottaessa yhtä usein kun ekaakin odottaessa kun itse halusin. Neuvolantäti antoi itse päättää haluanko käydä yhtä usein vai vähän harvemmin.
  9. Pohjaton pyykkivuori

Ihan hyvä tämä palsta

Aikansa menee ennenkuin tottuu. Mutta ihan hyvälle tää lopulta kuitenkin vaikuttaa vaikka ensin ainakin tuntuu, että on ihan liikaa turhaa "rojua". Ainahan sitä ihmiset on ensin uudistuksia vastaan kun ei olla totuttu, mutta luulempa että tätä jos joskus taas muutetaan, niin silloin moni taas...
  10. Pohjaton pyykkivuori

Minkäkokoiset kengät teidän 1v.?

Tyttö, koko 20
  11. Pohjaton pyykkivuori

Nyt mä kyllä kysyn naamakirjasta????

Mun yksi kaveri pistää profiilinsa aika usein tauolle, ja silloin ei näy enään kavereissa eikä niidenkään kavereiden listoilla jotka on yhteisiä kavereita. Kuitenkin tämä kaveri joka on tauolla saattaa olla jossakin pelissäkin "naapurina" vielä monta päivää... Ja sitten kun palauttaa (?)...
  12. Pohjaton pyykkivuori

te kenen lapset menevät nukkumaan siinä iltakahdeksan ja yhdeksän maissa

Joskus 23-01 välisellä ajalla. Lapset menee nukkumaan noin puoli ysin pintaan.
  13. Pohjaton pyykkivuori

koska täydelliset naiset alkaa?

Olisinko lukenu nelosen netistä että marraskuussa. Kovin on vielä pitkä aika odottaa, olen myös innokas fani!
  14. Pohjaton pyykkivuori

Täällä tapahtuu jotakin outoa

Outoja todellakin jos jo tiistaita elellään ;)
  15. Pohjaton pyykkivuori

Teille unelma lapsilukumäärä ja sukupuolet?

Olen haaveillut aina kolmesta tai neljästä lapsesta, niin että olisi poikia ja tyttöjä, sitä että montako poikaa tai tyttöä niin ei väliä, mutta että olis kuitenkin kumpaakin sukupuolta. Nyt miellä on yksi poika ja yksi tyttö ja haaveillaan jo kolmannesta lapsesta joskaan yritystä ei vielä ole...
  16. Pohjaton pyykkivuori

G: Miten usein miehesi käy suihkussa?

Vähintään kerran päivässä, tarvittaessa useempaankin kertaan.
  17. Pohjaton pyykkivuori

Onko teidän jääkaapin ovessa magneetteja, lappuja yms.?

Krääsää on ja paljon! mä tykkään. On muistilapuuja, piirustuksia, valokuvia, jääkaappirunoutta, ja monenmoinen setti erinäisiä magneetteja :saint:
  18. Pohjaton pyykkivuori

Miten saan mannapuurosta mannafrutin makuista?

Ei kai suinkaan kuitenkaan ruokakermaa :x
  19. Pohjaton pyykkivuori

Onko teille koskaan käynyt niin, että olette unohtaneet viedä lottolapun, ja se olisikin juuri sillä kierroksella voittanut?

Annan aina koneen arpoa numerot, juuri tuosta syystä en ole ottanut vakinumeroita että ei sitten käy noin

Yhteistyössä