Nyt mä kyllä kysyn naamakirjasta????

Eli huomasin et mun yks kaveri on poistunut tai poistanut mut kaverilistasta...

eli haulla ku kirjotan sen koko nimen niin siihen tulee sen kuva ja sitte montako yhteistä kaveria on mut sitte ku yritän klikata sitä niin tulee että sivua ei löydy.

Mutta sitte kun meen meiän yhteisten kaverien kavereita kattoon niin sitä ei oo sieläkään.. Mitä tää meinaa??? sekoileeko fb vai onko se poistunut vai poistanut mut vai mitä paskaa??

Mina
Jos oot estolistalla, niin näet profiilisivun kyllä, mutta et pysty kommentoimaan, kirjottaan seinälle, tai näe välttämättä edes niitä sen päivityksiä.. Jos se on vaan laittanu tauolle, eli poistanu profiilinsa?

Alkuperäinen kirjoittaja Xwerty:
On laittanut sut estolistalle. Et näe mitään hänen päivityksiä tai muutakaan. Vain kuvan.
juu koitin uusiks nii siinä oli kans se kohta et pyydä kaveriksi, lähetä viesti... Mä en kyllä ymmärrä..just viime viikolla nähtiin ja juteltiin ja kuiteski facebookiski ollaan juteltu jne :/

gen
Alkuperäinen kirjoittaja Xwerty:
On laittanut sut estolistalle. Et näe mitään hänen päivityksiä tai muutakaan. Vain kuvan.
jos se olis laittanu estolle, niin silloin ei näe yhtään mitään, ei ainakaan kuvaa... Buukki on sekoillu täs muutaman päivän oikeen kunnolla, et saattaa johtua siitäkin. Tosin jos kaverimäärästä puuttuu yks niin silloin kyl ihan poistanu

gen
Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Jos oot estolistalla, niin näet profiilisivun kyllä, mutta et pysty kommentoimaan, kirjottaan seinälle, tai näe välttämättä edes niitä sen päivityksiä.. Jos se on vaan laittanu tauolle, eli poistanu profiilinsa?
Ei todellakaan näe edelleenkään yhtään mitään jos on estolistalla!!!!

Mä en pääse edes sen sivuille enkä mä näe mitää muutaku sen profiilikuvan ja yhteiset kaverit mutta sitte ku meen niitten yhteisten kaverien kautta kattoon niin sitä ei oo edes niitten listoilla... jos se on poistanu profiilinsa nii eihän silloin tuu mitää..

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
se on poistanut sut kavereista jos kerta siinä on kohta että lisää kaveriksi.
Jos ois esto et löytäs sitä edes haulla et näkis mitään et ees kommentteja.
Mä en tajua mutta en mä tollasta kehtaa edes kysyä jos/kun näen sen jossain...

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mä en pääse edes sen sivuille enkä mä näe mitää muutaku sen profiilikuvan ja yhteiset kaverit mutta sitte ku meen niitten yhteisten kaverien kautta kattoon niin sitä ei oo edes niitten listoilla... jos se on poistanu profiilinsa nii eihän silloin tuu mitää..
Se on vaan poistanut sut kavereista.
Estolla ei näkyis yhtään mitään,..

Hmm..no voithan sä laittaa kaveripyynnön ja kysyä samalla onko poistanu vahingossa..tms...

Hmm..no voithan sä laittaa kaveripyynnön ja kysyä samalla onko poistanu vahingossa..tms...

mut jos onki ihan tarkotuksella niin sitte se on tosi nolo... no antaa olla ..kiinnoistais vaan tietää et onko poistanu sitte muitaki samalla vai vaan mut... mua aina itsetuntoa nakertaa tämmänen :ashamed: :snotty: hemmetin naamakirja..tiedä kuinka seuraavaks on ku näkee sen... juu lapsellista mut kuiteski..ymmärtäisin jos eil oltais missään tekemisis..

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi, kun tuppaudun sun ketjuun, mutta haluaisin tietää, mitä asioita kirjoitetaan omalle etusivulle ja mitä uutisiin naamakirjassa ? Mikä niiden ero on ?

Apua, pliis !
mä en nyt ymmärrä kysymystä :ashamed: kaikki mitä sä kirjotat omalle sivulle niin nehän tulee lukeen uutisiin..jos nyt tajusin oikein

vieras edelleen
Anteeksi, kun tuppaudun sun ketjuun, mutta haluaisin tietää, mitä asioita kirjoitetaan omalle etusivulle ja mitä uutisiin naamakirjassa ? Mikä niiden ero on ?

Apua, pliis !
mä en nyt ymmärrä kysymystä :ashamed: kaikki mitä sä kirjotat omalle sivulle niin nehän tulee lukeen uutisiin..jos nyt tajusin oikein

Ai. Ok, kiitos.

gen

Apua, pliis !
Siis (melkein) kaikki mitä sä teet näkyy sulla ja sun kavereilla uutisina. Eli jos kirjotat seinälles jotaki, se menee uutisiin. Jos kommentoit kaverin seinälle niin kaikki joilla on sinä ja tuo sun kaveri kaverina näkee ne jutut uutisissa. Ellet laita estoa et näkee vaan tietyt kaverit

Mua jäi ylo kovaa vaivaan tää asia ja hain uudestaan sen ihmisen haulla et olisin laittanut viestiä sille mut nyt sitä ei löytynyt haulla ollenkaa..eli meinaako se et on poistanut koko profiilin.. jos se vaan tuli jotenki jäljes..??

mulla kerran oli niin,et yks kaveri ei ollu mun listalla..mut näky yhteisten kavereiden listoilla..menin sen profiiliin ja klikkasin add as a friend ja tuli ilmotus,että ollaan jo kavereita :D eli naamakirja sekoilee toisinaan..

Mun yksi kaveri pistää profiilinsa aika usein tauolle, ja silloin ei näy enään kavereissa eikä niidenkään kavereiden listoilla jotka on yhteisiä kavereita. Kuitenkin tämä kaveri joka on tauolla saattaa olla jossakin pelissäkin "naapurina" vielä monta päivää... Ja sitten kun palauttaa (?) profiilinsa niin joutuu pyytämään uudelleen kaveriksi, mutta kaikki muut tiedot on säilyneet. Tai näin mä oletan..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mulla kerran oli niin,et yks kaveri ei ollu mun listalla..mut näky yhteisten kavereiden listoilla..menin sen profiiliin ja klikkasin add as a friend ja tuli ilmotus,että ollaan jo kavereita :D eli naamakirja sekoilee toisinaan..
ok. toi mun kaveri ei näy kenenkää listoilla et joko on poistanut ittensä tai sitten on laittanut estot päälle..mitä on tosi vaikee uskoa :)

Yhteistyössä