Teille unelma lapsilukumäärä ja sukupuolet?

• Viestiketjun aloittaja rt
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Haaveilin jo nuorena, että haluan kaksi poikaa ja tytön ja näin kävi :) tosin ajattelin aina, että 1. ja 3. ois poikia, tyttö siinä keskellä. No pojat tuli ekaks ja prinsessa synty viimetteeks ja näin on hyvä! Just sellanen ihana perhe, kun halusinkin :)

Olen haaveillut aina kolmesta tai neljästä lapsesta, niin että olisi poikia ja tyttöjä, sitä että montako poikaa tai tyttöä niin ei väliä, mutta että olis kuitenkin kumpaakin sukupuolta. Nyt miellä on yksi poika ja yksi tyttö ja haaveillaan jo kolmannesta lapsesta joskaan yritystä ei vielä ole aloitettu.

3
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Määrästä ei ole ollut unelmaa, mutta sen olen aina tiennyt, että toivon sydämeni pohjasta pientä tyttöä! Ne on niin ihania! Poikien maailma on mulle edelleen vieras, vaikka itsellä on 6v poika. En pääse siihen sisään sitten millään, johtuu varmaan siitä, ettei mulla ole veljeä ja olen jo pienenä tuijotellu poikien toimintaa suu auki! :D Nyt on siis poika ja tyttö.
Mullakaan ei ole veljeä, mutta omien poikien myötä olen ihanasti päässyt sisään "miesten maailmaan", täydellisiä ihania poikia 2 kpl, ja vielä se prinsessa siinä välissä :heart:
Haaveena mulla oli alunperin 1 molempia, sitten tuntui että vielä perheeseen kolmas mahtuisi, ja näin meille suotiin :)

oon ihan pienestä asti haaveillu, että saisin tytön ja pojan..ei enempää...
mutta nyt kun minulla se haave toteutui, olen miettinyt, että ehkä se kolmas joskus myöhemmin kunhan nää lapset on jo isompia. Ja ois kiva jos saisin toisen prinsessan :saint:

hp
Ajattelin tosi kauan, etten halua lapsia ollenkaan. Sitten esikoinen sai alkunsa puolivahingossa, ja nyt odotankin jo toista :) 4 tuntuisi nyt hyvältä määrältä, sukupúolilla ei niin väliä, mutta jos edes yksi olisi sitten tyttö.

Avaa sateenvarjon jo valmiiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:
0

mutta tosissani olen. ja olen nainen.
mitä täällä palstalla sitten hillut,kun kerran ei lapsia. Eikä ne edes sinua kiinnosta?
Tää on just tätä mitä paljon olen joutunut jo kuuntelemaan lapsellisten :) taholta. Kun et kerran huomannut että vastasin jo kerran niin uudestaan:

"Ja eihän se tarkoita etten tykkää lapsista vaikken omia haluakkaan! Ei tullut mieleen että voin olla ammatissa jossa olen tekemisissä lasten kanssa? Tai että ystävilläni ja sisaruksillani voi olla lapsia joiden kanssa vietän aikaa? Tai että täällä keskustellaan paljon muustakin kuin lapsista."

Noin! Enkä usko muutenkaan että kaikilla tällä palstalla 'hilluvilla' on lapsia, ei missään ole määrettä että täällä saisi avata suunsa vain ne joilla on lapsia! Ja hyvä niin!

Vieras
4 lasta alunperin halusin. Haaveena ensin 2 lasta samaa sukupuolta pienellä ikäerolla ja myöhemmin taas 2 lasta samaa sukupuolta pienellä ikäerolla. Sukupuolia en niinkään miettinyt.

Nyt kun raskautuminen on osoittautunut erittäin vaikeaksi, haaveena on saada lapsia. Yksi tyttö(7v.) jo on nyt nyt toinen mahassa <3 Lisää saa tulla!

Eli haave ei ole toteutunut siinä mielessä että olisin halunnut tytöt pienellä ikäerolla mutta hyvä näinkin :)

minä
Kahta toivoin toivoin alkuun. Ja ainakin yhtä tyttöä. Ensimmäinen oli poika ja toinen tyttö. Sitten aloin toivoa kuitenkin kolmattakin. Kolmosesta toivoin tyttöä, mutta poika tuli. Ja nyt tuntuuu, että näinhän sen juuri pitkin mennä :) Nyt on perheemme tässä.

Joskus aiemmin toivoin isoa perhettä. Kun realiteetit iski silmille, toivoin hartaasti että saisin edes yhden lapsen, ei sukupuolella väliä.

Nyt meillä on 2 aivan ihanaa pikkulikkaa ja lisää lapsia toivon, en vielä tiedä montako mutta sukupuolilla ei väliä. Mies sanoi eilen ihanasti kun lapsiasioista puhuttiin; 'uskon että sitten kun lapset on tehty, tulee se olo että meidän perheen sielut on tässä, vielä ei sitä tunnetta ole tullut.' Saa nähdä missä vaiheessa se tulee :)

Olen haaveillut siitä, että mulla olis joskus tyttö ja poika. Nyt on molemmat :D Kolmatta odotellaan syntyväksi ihan milloin vaan. Sukupuolesta ei ole tietoa, ei haluttu ottaa sitä kekenkään lapsen aikaan sekville etukäteen. Mulle on ihan sama, että kumpi syntyy kunhan vaan on terve :heart: Voisin tehdä vaikka kymmenen lasta, ne on niin ihania :heart: Epäilen kuitenkin, että miehellä saattaa olla jotain sitä vastaan :D

Yhteistyössä