Teille unelma lapsilukumäärä ja sukupuolet?

• Viestiketjun aloittaja rt
  • Ensimmäinen viesti
avaa sateenvarjon jo valmiiksi
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:
0

mutta tosissani olen. ja olen nainen.
Ja roikut kaksplussalla?
No täällä roikkuminen voi vahvistaa tuota toivomusta.
Totta! Ja eihän se tarkoita etten tykkää lapsista vaikken omia haluakkaan! Ei tullut mieleen että voin olla ammatissa jossa olen tekemisissä lasten kanssa? Tai että ystävilläni ja sisaruksillani voi olla lapsia joiden kanssa vietän aikaa? Tai että täällä keskustellaan paljon muustakin kuin lapsista.

ykskakskol
2 poikaa + 2 tyttöä. Meillä nyt 2 poikaa + 1 tyttö. Haaveilen että tyttö saisi vielä joskus siskon, mutta voi jäädä haaveeksi. Itse toivoin että olisi ollut sisko (minulla 2 veljeä).

Alkuperäinen kirjoittaja rt:
Eli tällainen gallub, mikä olis teille unelmien lapsilukumäärä ja lasten sukupuolet? Jos ei oteta huomioon nykyisiä lapsia, niin mistä haaveilitte lapsettomina? Halusitteko esim. kaksi lasta, tytön ja pojan? Vai kaksi tyttöä? Ja miten on, onko toive toteutunut kun lapsia on tullut? ;)
4-5 lasta. Jos neljä lasta niin 2 poikaa ja 2 tyttöä, jos viisi niin 3 poikaa ja 2 tyttöä ja mielellään niin, että vanhin lapsi on poika. =) Tämä siis minun haaveeni, mies haaveilee kahdesta lapsesta, joista molemmat tyttöjä.

Vielä ei ole yhtään lasta.

rt
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Alkuperäinen kirjoittaja rt:
Eli tällainen gallub, mikä olis teille unelmien lapsilukumäärä ja lasten sukupuolet? Jos ei oteta huomioon nykyisiä lapsia, niin mistä haaveilitte lapsettomina? Halusitteko esim. kaksi lasta, tytön ja pojan? Vai kaksi tyttöä? Ja miten on, onko toive toteutunut kun lapsia on tullut? ;)
4-5 lasta. Jos neljä lasta niin 2 poikaa ja 2 tyttöä, jos viisi niin 3 poikaa ja 2 tyttöä ja mielellään niin, että vanhin lapsi on poika. =) Tämä siis minun haaveeni, mies haaveilee kahdesta lapsesta, joista molemmat tyttöjä.

Vielä ei ole yhtään lasta.
Ihanan erilaiset toiveet teille :D :D

Ennen raskautta haaveilin kahdesta tai kolmesta lapsesta ja toivoin, että molempia sukupuolia tulisi. Nyt odotan esikoistani ja ultran mukaan masussa köllii poika. Raskaus vaan ollut niin vaikea, että en tiedä uskallanko tulevaisuudessa enää hankkia lisää lapsia siitä syystä.

terkka
haaveissa oli (ja on?) neljä lasta, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. nyt on poika ja tyttö, saa nähdä tuleeko lisää. jos tulee, niin toiv molempia sukupuolia vielä yhdet.

Yhteistyössä