No täällä roikkuminen voi vahvistaa tuota toivomusta.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ja roikut kaksplussalla?Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:0
mutta tosissani olen. ja olen nainen.
No täällä roikkuminen voi vahvistaa tuota toivomusta.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ja roikut kaksplussalla?Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:0
Yhden tytön.Alkuperäinen kirjoittaja rt:Ihana Montako lasta sait?Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:7 poikaa ja yksi tyttö oli haaveissa silloin nuorena. Älkää kysykö miksi, en tiedä itsekään. 6-8 lasta olisin halunnut, mutta mun maho ruho päätti toisin.
Totta! Ja eihän se tarkoita etten tykkää lapsista vaikken omia haluakkaan! Ei tullut mieleen että voin olla ammatissa jossa olen tekemisissä lasten kanssa? Tai että ystävilläni ja sisaruksillani voi olla lapsia joiden kanssa vietän aikaa? Tai että täällä keskustellaan paljon muustakin kuin lapsista.Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:No täällä roikkuminen voi vahvistaa tuota toivomusta.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ja roikut kaksplussalla?Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:0
4-5 lasta. Jos neljä lasta niin 2 poikaa ja 2 tyttöä, jos viisi niin 3 poikaa ja 2 tyttöä ja mielellään niin, että vanhin lapsi on poika. =) Tämä siis minun haaveeni, mies haaveilee kahdesta lapsesta, joista molemmat tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja rt:Eli tällainen gallub, mikä olis teille unelmien lapsilukumäärä ja lasten sukupuolet? Jos ei oteta huomioon nykyisiä lapsia, niin mistä haaveilitte lapsettomina? Halusitteko esim. kaksi lasta, tytön ja pojan? Vai kaksi tyttöä? Ja miten on, onko toive toteutunut kun lapsia on tullut?
Ihanan erilaiset toiveet teilleAlkuperäinen kirjoittaja Pullava:4-5 lasta. Jos neljä lasta niin 2 poikaa ja 2 tyttöä, jos viisi niin 3 poikaa ja 2 tyttöä ja mielellään niin, että vanhin lapsi on poika. =) Tämä siis minun haaveeni, mies haaveilee kahdesta lapsesta, joista molemmat tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja rt:Eli tällainen gallub, mikä olis teille unelmien lapsilukumäärä ja lasten sukupuolet? Jos ei oteta huomioon nykyisiä lapsia, niin mistä haaveilitte lapsettomina? Halusitteko esim. kaksi lasta, tytön ja pojan? Vai kaksi tyttöä? Ja miten on, onko toive toteutunut kun lapsia on tullut?
Vielä ei ole yhtään lasta.
mitä täällä palstalla sitten hillut,kun kerran ei lapsia. Eikä ne edes sinua kiinnosta?Alkuperäinen kirjoittaja avaa sateenvarjon valmiiksi:0