Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Gmail apua?

Ok, no noin se kuulostaa HIUKKA helpommalta.. :P kiitos suuresti :)
  2. Cecilia Algotsdotter

Gmail apua?

No voi helvetti sentään miten hankalaa. :p Sori vaan :ashamed: Kun pitäis kaksi listaa tehdä ja toiseen tulee 25 ja toiseen yli 15 nimeä... hiphei... :O
  3. Cecilia Algotsdotter

Gmail apua?

Joo kiitos tästä oli paljon apua :D Mut siis pointti oli se, että miten se onnistuis :xmas:
  4. Cecilia Algotsdotter

Gmail apua?

Voiko gmailissa jotenkin luoda sähköpostilistoja? Olen pitkään yrittänyt mutten keksi mitään konstia :p
  5. Cecilia Algotsdotter

Mitä helvataa, komposti täynnä valkoisia pikku matoja??

Onkohan siellä liian kosteaa? Onko tarpeeksi kuiviketta joukossa? Pääseekö ylimääräinen neste sieltä pois?
  6. Cecilia Algotsdotter

selviääkö ujo äiti ihminen päiväkotityöstä? pitääkö olla tosi puhelias ja pälättää lapsille koko ajan? jne

Lähtökohtaisesti sanoisin kyllä, että kovin ujolla ihmisellä ei onnistu päiväkodissa työskentely. Tilanteet, joista on selvittävä, ovat mm. lasten ja vanhempien tervehtiminen ja heille esittäytyminen, lapsien komentaminen ja ohjaaminen(tarvittaessa aika reippaasti ja selkeästikin), uusien...
  7. Cecilia Algotsdotter

Toi lapsi on koko ajan kipeenä!

Onpa kurjaa. Mutta kysymykseesi: jos lapsi sairastelee päivähoidon aloitettuaan edelleen paljon, niin sitten häntä on hoidettava kotona. Ei siinä muu auta.
  8. Cecilia Algotsdotter

Miten saa parhaiten yksinhuoltajuuden?

Yksinhuoltajuudella/yhteishuoltajuudella ja tapaamissopimuksilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä keskenään.
  9. Cecilia Algotsdotter

itkeekö kukaan muu tota täykkäreitä?

Kyl mä itkin ihan ääneen. :D
  10. Cecilia Algotsdotter

näkeekö viime jakson täykkäreitä mistään!!!!??

Eiks siihen oo suunnilleen 25 min. kun se seuraava jakso alkaa. :D Ehtisitkö sä katsoa sen ennen yhdeksää :xmas:
  11. Cecilia Algotsdotter

Vanhemmat syyttävät minua siitä, että lapsella on nälkä

Musta ihan normaalia. Mihin aikaan lapsi haetaan?
  12. Cecilia Algotsdotter

Ilmoitetaanko häätöuhkasta, jos sossu joutuu maksamaan rästivuokrat, aina automaattisesti lastensuojeluun?

No kyllä ne mun käsittääkseni myös aika läheisissä tekemisissä on keskenään.
  13. Cecilia Algotsdotter

Voiko 11-vuotiaalla pojalla olla jo murkkuikä??

Voi tietenkin varmaan olla, mutta tietysti sitten pitäisi alkaa näkyä muitakin murrosiän merkkejä, myös fyysisiä. Ennemmin alkaisin nyt tosiaan miettiä, onko kaikki ihan hyvin. Onko kaverisuhteet ok, onko koulussa kiusaamista? Kokeeko lapsi yksinäisyyttä, onko saanut tarpeeksi huomiota? Kokeeko...
  14. Cecilia Algotsdotter

Gallup: Oletko käynyt näissä paikoissa? (uskonnollisia)

Kaikissa muissa paitsi babtistikirkossa olen käynyt.
  15. Cecilia Algotsdotter

TAAS perhesurma!!!

Mistä tieto?
  16. Cecilia Algotsdotter

kuinka hyvin 4v. osaa jakaa lelujaan?

Mun 4v ei ole osannut kavereiden kanssa koskaan riidellä tavaroista. Siskon kanssa joskus, mutta senkin kanssa harvakseltaan. Mä kyllä tuppaan takavarikoimaan sellaiset lelut, mitä ei lainkaan osata jakaa.
  17. Cecilia Algotsdotter

Yläluokkainen äippä ulkomailta, kysymyksiä? :D

Mun kummipoikani asuu Skotlannin puolella, ja on menossa kouluun 5-vuotiaana, sinä vuonna kun täyttää viisi mielestäni. Naurettiinkin kaverin kanssa, kun minun 7-vuotiaani ja hänen 5-vuotiaansa menevät samana vuonna kouluun. :p
  18. Cecilia Algotsdotter

Kaverilla oli menkat myöhässä ja varasi multa meidän vauvan vanhat vaatteet ja tarvikkeet...

No kylläpä toimit hölmösti. :O Mikset aikaisemmin kysynyt kaveriltasi, onko hän tosiaan raskaana? :O Itse olisin max. pari viikkoa varannut tavaroita ja antanut/myynyt sitten jollekin toiselle. Itseasiassa antaisin/myisin aina joka tapauksessa mieluummin siskolle kuin jollekin kaukaiselle...
  19. Cecilia Algotsdotter

Mikä icd-koodi tulee raskaudenkeskeytykseen?

Olis vissiin 004 jos on raskauden keskeytys. Keskenmenolle (keskeytyneelle ja epätäydellisellekin) ja raskauden keskeytykselle on joka tapauksessa omansa.
  20. Cecilia Algotsdotter

Onkohan meidän kotivaa ássa jotain vikaa???

Sitä mäkin ihmettelen että miksi se niin tavatonta on.

Yhteistyössä