Hakutulokset

1. Siis Mä

onk kello oikeest vast 20 vaille 3?

ihana:saint:
  2. Siis Mä

Mä rupeen nyt sitten ihan kohta itkemään...ei tää voi olla näin saa*anan vaikeaa ihan aina! Pilasinko mä nyt tuon kakun?

millon viimestään tarviit kakku pohjan ja kuin ison? mä väsään sulle äkkii uuden,hätävaraks vaikka :) sain käsityksen et asut nummelassa?
  3. Siis Mä

onk kello oikeest vast 20 vaille 3?

mun kello on 14:42
  4. Siis Mä

Nuoletko jogurtti purkin kannen?

en,mua yököttää se paku jugurtti siinä kannessa.mun lapset nuolee eikä se haittaa :)
  5. Siis Mä

ihana ja ostin

YouTube - Moottörin RÄTINÄ - On aika mennä nukkumaan onnistukohan...
  6. Siis Mä

mä ostin äskön jotain mitä lapset on toivonut kovasti

cd:n nimeltä mootörin jyrinä :) me saatiin maistiais cd siwasta kk sitten ja pojat rakastu yhteen tiettyyn biissin joka on just tält levyltä!aattelin ihan joululahjaks säästää...mäki tykkäsin kovast tästä kyseisestä bändistä:p
  7. Siis Mä

Miten selviätte ns. ilkeiden ihmisten kanssa?

en vaan anna juoruumisen aihetta näille,eli en puhu kun pinnallisesti itsestäni j.n.e ja annan juorut mennä toisesta korvasta pihamaalle :)
  8. Siis Mä

Minulle tuli omituinen saantitodistuskirje...?!

no muaki rupes kiinnostaa...
  9. Siis Mä

Onko ihan reilua, ettei mies halua pitää lupaustaan tässä asiassa?

mulle se on okei et mies ottaa 2-3kaljaa illassa,otin ite ennen kans mut en nyt raskaana.eikä haittaa yhtään koht joku tulee haukkumaan et ollaan juoppoperhe...tää on just tätä kaksplussailuu :)
  10. Siis Mä

1v pissaa yöllä ihan "liikaa" :/

mikä kilomäärä noissa kokoa 5 on?
  11. Siis Mä

:'( haluan mut...

tarkoitatko jotai kameleonttia tai jotain semmosta?liskoja on paljon myös isoja,vvaikee sanoo mitä SÄ haluut =)
  12. Siis Mä

1v pissaa yöllä ihan "liikaa" :/

niinpä,ja mulla on 3,5v kova yökusija...sen ikäselle ei ees mun mielestä saa enään kunnollisia yövaippoja... :(
  13. Siis Mä

G: Pitäisikö hoitolapsen (2v6kk) nukkua hoidossa pvunet?

kyllähän eskareissakin on päiväsatu aika,mun laps nukkuu ne aina mutta kyllä se lepo on tärkeetä viellä eskari iässsäkin vaikka ei nukkuis.sit ku ajattelee tommosta taaperoa viellä... :O mut kai ne vanhemmat sit tietää mukas parhaiten...
  14. Siis Mä

Hyi miten paljon rumuutta voikaan mahtua yhteen paikkaan!

joskusa nää ölisevät piripäätkin tarvii jotain vaaatetta tai tavaraa kotiinsa,ja myös muut köyhyysrajan alapuolella olevat...hyvä että heillekin on kirppis järkätty :)
  15. Siis Mä

Täällä ei uskalla enää kysyä mitään kun aina haukutaan :(

mummeliisa puhuu järkeviä,muutenkin olen saanut mummikselta semmoisen kuvan että on äärettömän ihana ihminen!
  16. Siis Mä

Haluaisin lapsen,mies ei.

patti tilanne,mut odota ihmeessä et mieskin kypsyy. mä oon nyt rv.10 ehkäsykapselista huolimatta...ja miehellä jyrkkä ei.en halua luopua lapsesta mutta mies haluaisi abortin... en tiedä kumpaa kuunnella,itseäni vai miestä...jokatapauksessa jompi kumpi olisi onneton :confused:
  17. Siis Mä

Raskaus ja autoilu. Pystyitkö ajamaan autolla ihan viimeisille viikoille asti?

mä kävin autokoulun inssin rv.38 kun esikkoa odotin :D
  18. Siis Mä

Onnistuneet työnantajalta saadut joululahjat/muistamiset?

älä ainakaan hommaa "karvaisia kirkkaanpunaisia korvalappuja"...mun lapset niitä rakasti kotileikeissään mut muuten oli yöks...:x
  19. Siis Mä

Lastenvalvoja ehdotti nollasopimusta, eli isä ei maksaisi mitään

jotku isät on luusereita,oo kumminkin tyytyväinen että hän ottaa lapsia ylipäätänsä.kelalta saat elatustuen. mun lasten isä ei ole halunnut kertaakaan tavata lapsiaan sen jälkeen ku erottiin,kadunyli naapureina asutaan.hän ei edes moikkaa lapsiaan jos vahingossa näkee.saan kelalta elatustuen.

Yhteistyössä