Raskaus ja autoilu. Pystyitkö ajamaan autolla ihan viimeisille viikoille asti?

• Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti
"viima"
mulla menosa rv34 ja ihan hyvin pystyn ajamaan. välillä voituntua tukalalta jos täytyy kamalasti veivata johonkin pieneen paikkaan. muuten ei mitään ongelmia. riippuu paljon auton mallista. jouduin peruuttamaan sellasen teini corollan tuos pois meidän pihasta ja penkki niin matalalla etten meinannu päästä kyytiin enkä pois, ja silln viikkoja oli jotain 25.....

"Mahakas"
Hyvin pystyin. Ainoa hankaluus oli se, et olen aika lyhyt ja ajelin Fordin pakulla, niin talvella en meinannu mahan kaa yltää skrapaa etulasia vaikka oli skrapassa varsi.

"vieras"
Pystyin. Hankalinta oli parkkeerata ostoskeskusten parkkipaikoille. Tai siis parkkeeraus onnistui kyllä, mutta ulos kun ei mahtunut kovin kapeasta raosta. Siksipä pysäköin yleensä parkkipaikan reunoille, mutta eikös sinne aina pysäköinyt joku ihan viereen. Kerran olen joutunut odottelemaan naapuriauton kuskia, kun en yksinkertaisesti mahtunut autoon mulle jätetystä raosta. Molemmin puolin kuitenkin tyhjää tilaa. Silloin pohdinkin, että oveen pitäisi saada kyltti raskaana olevasta kuskista :D Ajelin autolla vielä 10 päivää lasketun ajan jälkeen.

"Anne"
[QUOTE="vieras";22194379]Pystyin. Hankalinta oli parkkeerata ostoskeskusten parkkipaikoille. Tai siis parkkeeraus onnistui kyllä, mutta ulos kun ei mahtunut kovin kapeasta raosta. Siksipä pysäköin yleensä parkkipaikan reunoille, mutta eikös sinne aina pysäköinyt joku ihan viereen. Kerran olen joutunut odottelemaan naapuriauton kuskia, kun en yksinkertaisesti mahtunut autoon mulle jätetystä raosta. Molemmin puolin kuitenkin tyhjää tilaa. Silloin pohdinkin, että oveen pitäisi saada kyltti raskaana olevasta kuskista :D Ajelin autolla vielä 10 päivää lasketun ajan jälkeen.[/QUOTE]

Mulle kävi niin että neuvolan pihassa juuri kun olin tulossa autolle, niin joku ajoi ihan kiinni autooni kuskin puolelle. En vain jotenkin saanut suutani auki, kun autosta lähti mies lapsensa kanssa eri suuntaan. Kampesin sitten repsikan puolelta sisään.

Ekaa odottaessa en oikein mukavasti pystynyt, mulla oli sellainen auto missä ei saanut säädettyä rattia ja en vaan mahtunut penkin ja ratin väliin niin että jalat ois vielä ylettynyt polkimille :LOL:
Muissa raskauksissa ei ongelmaa, olen huristellut loppuun asti...

mietin vain
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22194463:
En. Jossain vaiheessa lopetin, koska en mahtunut kunnolla ratin taakse, en voinut itse siirtää penkkiä (en mahtunut taipumaan) ja jalat ei vaan osuneet hyvin polkimille.
Oliko ajankohta siis jo äitiyslomalla?

Mietin tässä vain, että mitenhän työnantaja suhtautuisi, jos joutuisin jäämään pois töistä liian ison mahan takia, jos ei mahtuisi ratin taakse...?? :D

Kun meidän suvussa raskausmahat on olleet aika muhkean kokoisia....

Mutsi ajoi ajokortin minua odottaessaan, inssi meni läpi alle kuukausi ennen syntymääni (synnyin viikolla42). Lasketaanko tämä muuten myös siihen kategoriaan, että olisin itsekin ajanut autolla viimeisillä metreillä, kun en itse aja?

Oliko ajankohta siis jo äitiyslomalla?

Mietin tässä vain, että mitenhän työnantaja suhtautuisi, jos joutuisin jäämään pois töistä liian ison mahan takia, jos ei mahtuisi ratin taakse...?? :D

Kun meidän suvussa raskausmahat on olleet aika muhkean kokoisia....
En muista enää viikkoja, mut vähensin joskus 34 tms. ja lopetin kokonaan 36-37 tms. Jotain lyhyttä kauppaan ja takas tai kaverille ja takas saatoin ajaa, mut sittenkin mies tuli laittamaan mulle penkin säädöt ensin...

Yhteistyössä