Hakutulokset

1. N

Miehen mielestä seksistä puhuminen on keskenkasvuista ja moukkamaista.

Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa. Tähän pitäisi vielä lisätä ainakaan omalle vaimolle :) Jotkut on vaan niin muka ujoja ja estyneitä etteivät osaa eivätkä halua ääneen puhua seksistä.
  2. N

Mies tulossa kylään ja ihan helvetilliset menkkakivut päällä!

Ota panadolia! Ja hei nussiminenhan auttaa menkka kipuihin :) kannattaa kyl käyttää kumia. Ja niin joo jos on hirveen uus tuttavuus niin en mäkään kyl sit viittis :) sano rehellisesti mik on tilanne. Kyllä miehet tietää että kaikilla naisilla ne on 1 kk.
  3. N

olen ihastunut itseäni 35v vanhempaan mieheen...

Olisi mielenkiintosta tietää, mitä alottajalle nykyään kuuluu? Korjaantuko suhde vai Lähtikö vanhemman miehen matkaan vai onko kaikki lähtöpisteessä?
  4. N

Miehen mielestä seksistä puhuminen on keskenkasvuista ja moukkamaista.

Munkin mies ei tykkää jos kysyn mennääks panee ;) kuulema liian suoraa haha :D
  5. N

Suurimmalle osalle miehistä pieni ylipaino on täysin ok!

Samaa voi miettiä naisetkin. En mäkään tykkäisi mistään kukkakepistä vaan kyllä miehessä pitää olla vähän lihaa luiden ympärillä. Ei kuitenkaan mikään täys plösö vaan mukavasti pehmeä. Naiset ja miehetkin alkaa näyttää rumilta liian laihoina ja jopa liian treenattuina!
  6. N

Romanttisinta mitä miehesi on tehnyt sinulle?

Romanttisinta varmaan oli häiden huomen lahja. Kultainen sydän kaulakoru pienellä timantilla :) sen jälkeen on tullut välillä vaan suklaata ja pullo sidukkaa :,D voiko tätä nyt enää laskee? :S
  7. N

Onko lapsen pakko mennä yökylään tai hoitoon alle 2v?

Ei oo mikään pakko laittaa yöks. Must on kuitenki kiva ees välillä yrittää hoitaa sitä parisuhdetta joka lapsen tulon jälkeen meinaa unohtua arjen pyöritykseen ..
  8. N

Mikä aiheeksi opinnäytetyöhön(merkonomi)???

Voi elämä ap.. Siis voit tehdä siis opinnäytetyön ihan mistä vaan mikä liittyy merkonomi opintoihisi. Yllä tuli jo hyviä vinkkejä. Itse kun en keksinyt mitään ja yks osa alue oli esimiestyö niin tein ohjekirjan uusille työntekijöille. Helppo tehä ja väliin voi tunkea niitä kirjanpidon juttuja...
  9. N

Joku täällä on joku uskovainen, voitko rukoilla?

Toivon ja rukoilen että Jumala näkee ja kuulee hätäsi ja auttaa sinua!
  10. N

Koulutus ei kannata, biletys kannattaa.

Samaa mieltä että opiskelu lukioiässä ois ehkä helpottanut sitä jatko- opiskeluuhin pääsyä toisin kuin biletys:)
  11. N

Vaimo pettää, seuraan livenä...

Mieti mitä oot tehny väärin että vaimo läks vieraisiin. Ei kukaan nyt huvin vuoks käy muualla jos kotona saa hyvää sellaista ja huomioidaan yms.
  12. N

Vaimo pettää, seuraan livenä...

Kyllä kaikissa puhelimessa on seuranta gps navigointia varten :) mun mies oikeen iloisesti sanoi että laita paikannus päälle että nään missä meet haha ????
  13. N

Operaatio avioseksi.

Siistii voi vetää lääkettä ettei enää paneta !mut aika veemäistä sanon mä.. Ootsä kertonu sun vaimolle että vedät masennuslääkkeit ettei enää paneta? Ihan kauheelta kuulostaa, vaik toisaalta kai se voi olla ihan hyväkin koska pettäminen on niin kauheeta.. Sori äijät tulin vaklaa teijän puolt...
  14. N

Minulla on ongelma rakastajan kanssa

Joo munkin mielestä pitää vähintään pyytää lupaa rakastajan hommaamiseen muuten se on valehtelua ja pettämistä. Seksin puute on veemäistä tiedän. . Mutta jonkin sortin moraali ihmisillä pitää olla tai kohta tääl on ihan hullut orgiat menos joka puolella :)
  15. N

Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

Itse olen aina ollut vähän pyöreä juuri tiimalasi vartalo tyyppinen ja lähes aina löytänyt jonkun ainakin peti puuhiin ;) se, että löytää miehen pysyväksi kumppaniksi isommilla naisilla voi olla haasteellista. Ainakin luulisin näin. Koska miehet haluavat että muut miehet kuolaavat myös hänen...
  16. N

Naisilla on täysin vääristynyt käsitys seksin saannista

Ei kyllä oli ihan lähentelyä jo ;-)
  17. N

Että tiesittekö sitä, että lääkäri/ hoitohenkilöstö

Luulen ettei hoitohenkilöstö saa kertoa vanhemmille mitään ilman potilaan suostumusta. Ei mun pillerin hankintoja ja gynis ja testejä kylillä huudeltu haloo!
  18. N

Naisilla on täysin vääristynyt käsitys seksin saannista

Siis itse olen tavis nainen ja ylipainoinen. Viimeksi kun olin tanssilattialla ainakin 3 tavis mieheltä olisin saanut jos olisin halunnut saada enemmän. Sinne tanssilattialle vaan vatkaamaan lanteita niin ei tarvii ees puhua ;D
  19. N

Minun 12v tyttäreni saa lapsen :-(

Voit syyttää tapahtuneesta vain itseäsi. Normaali 12 v ei nussi vielä ketään. Et ole ilmeisesti antanut hänelle tarpeeksi oikeaa läheisyyttä jos hän on sitä hakenut miehiltä. Haukkuminen ei auta mitään paitsi jos haukkuisit itseäsi! 12 veelle synnyttäminen voi olla riskialtista toisaalta myös...

Yhteistyössä