Naisilla on täysin vääristynyt käsitys seksin saannista

• Viestiketjun aloittaja "Petteri"
  • Ensimmäinen viesti
"Petteri"
No ei todellakaan pääse! Olet ihan todellisuudesta vieraantunut. Mene kuule mihin tahansa yökerhoon tarkkailemaan, ja katso, kuinka monta yrittäjää on tavallisen, vaatimattoman näköisillä naisilla. Tulet huomaamaan ettei yhden yhtä. Mutta ethän sinä mene, tai sitten tuijotat ja yrität vain niitä supebabeja - kuin kaikki muutkin miehet, ja katkeroidut siitä kun niitä tosiaan yrittää ne kaikki muutkin. Et sinä(kään) huomaa niitä tavisnaisia, eivät taida silmissäsi edes olla naisia.
Kuinka usein olet itse tavisnaisena käynyt vonkaamassa tavismiehiä?

:|
[QUOTE="Petteri";30452025]No helppohan se on sinun naisena tuollaista väittää. :D

joltain 150 kg yh:lta jonka naama on kirurgin kokonaan uudelleenmuotoilema auto-onnettomuuden jäljiltä[/QUOTE]

:|

vieras*
No ei todellakaan pääse! Olet ihan todellisuudesta vieraantunut. Mene kuule mihin tahansa yökerhoon tarkkailemaan, ja katso, kuinka monta yrittäjää on tavallisen, vaatimattoman näköisillä naisilla. Tulet huomaamaan ettei yhden yhtä. Mutta ethän sinä mene, tai sitten tuijotat ja yrität vain niitä supebabeja - kuin kaikki muutkin miehet, ja katkeroidut siitä kun niitä tosiaan yrittää ne kaikki muutkin. Et sinä(kään) huomaa niitä tavisnaisia, eivät taida silmissäsi edes olla naisia.
näinpä. jos mä menen baariin, ainoat jotka edes näkevät mun olemassaolon, on mun isän ikäiset miehet :| ja nein haluavat vain kertoa mulle kuinka vaimo pihtaa, lapset on hankalia ja töissä on rankkaa. Sen jälkeen lähtevät vonkaamaan joltain viidakon tähtösen näkiseltä jolla on 50 muutakin siinä jonossa. Ja sitten syyllistetään siitäkin naisia :|

Ei onnistu
[QUOTE="Petteri";30452036]Kuinka usein olet itse tavisnaisena käynyt vonkaamassa tavismiehiä?[/QUOTE]

No jokaikisen seurustelu- ja seksikumppanini niinkuin jo kerroinkin, ja sen lisäksi tietysti lukuisia joilta on tullut pakit. Heittäisinkö lonkalta että 20-30?

Minulta taas on vongattu ehkä.. oisko luokkaa 10-20 kertaa? Ja näistä valtaosa on ollut mamuja tai tosiaan itseäni puolet vanhempia 3 promillen humalassa heiluvia ukkeja.

Tervetuloa vaan tavisnaisten maailmaan.

"vvvv"
Taas on petteri käynyt perjantai iltana nojailemassa tiskiin, tuijotellut tuoppiinsa ja kuvitellut että seksiä heruu.

Tiesitkö että karismaakin voi opetella
Parturiin voi mennä ja pyytää tekee jotain uutta
Vaateliikkeeseen voi mennä ja pyytää stailausapua
Kengätkin voi pyytää myymään vaatteisiin sopiviks.

Ja petteri. Aika harva nainen sitä pelkän seksin perässä sielä baarissa ja netissä on, olet aika tyhmä kun näin kuvittelet. Eihän siinä mitää ees tarvii puhua jos pelkkää seksiä haetaan - sullahan pitäis siis olla varma saanti taattu joka illalle! Sen sijaan sielä tykätään viettää mukavaa aikaa, tanssia! Ja JUTELLA mukavia.- ja se kyllä vaatii sen että avaa suunsa.

vieras*
Joissakin miehissä on se paha vika että ne raukat vain eivät tajua muutamia pieniä asioita kuten sitä että keskivertonainen ei näytä Megan Foxilta eikä edes Megan Fox näytä Megan Foxilta paitsi kuvissa.

Mutta jostain syystä on silti suunnattoman kaamea vääryys että Megan Fox ei anna seksiä heille.

Tavallinen nainen kun ei ole näille sankareille usein edes ihminen. Tai ainakin onepäkelvollinen naiseksi. Vieläpä ihan täysin riippumatta siitä, millainen nysväävä, ilkeä, katkera lössykkä mies itse sattuu olemaan.

hyvin moni ihan tavallinen nainen ei todellakaan saa mitään lukemattomia määriä iskuyrityksiä tai seksiä koska vain haluaa. Eikä hyvin moni ihan tavallinen nainen kelpaa näille ihan tavallisille miehille joiden kriteerit naiseudelle on niin kapeat että niihin rajoihin sopii vain se osa naisista joka ei näitä miehiä edes vilkaise.

Niille tavallisille miehille joille ne tavalliset naiset kelpaavat, ei vaikuta se seuran saaminenkaan olevan niin iso ongelma, useimmilla kun näkyy olevan perhe ja vaimo. Mutta tiettyjen miesten mielestä sekin kertoo vai "tyytymisestä omaa tasoaan alempaan naiseen" ja "naisten taipumuksesta pariutua ylöspäin"

seuraa hakenut
Omakohtaisella kokemuksella miehet yrittävät välillä baarissa sellaisia "ice-braker" kommentteja, joilla alkaa vaan miettimään, eikö tuolla ole oikeasti muuta sanottavaa ja antavat itsestään heti kättelyssä sellaisen kuvan, että terve ja hyvää yötä. Ja yleensä nämä ovat yksin liikkeellä ja kun heihin ei noteeraa, he siirtyvät seuraavan luokse.

Mutta vastaavasti joku hyvä seuramies vetoaa ainakin minuun. Yleensä tällainen on liikkeellä seurueessa tai kaveri kanssa, viettävät aikaa keskenään, saattaa heittää kommentin tai kaksi esimerkiksi juomia tilatessa, mutta menevät sitten jatkamaan jutustelua. Ja yleensä tiskillä ollessaan eivät ota esim juurikaan rintamasuuntaa ja antavat samalla kuvat, etteivät ole tulleet juuri minun vuokseni siihen tiskille. Tällaiseen seurueeseen saattaa itsekin istahtaa toviksi, jos se vain heille käy. Mutta jos joku alkaa asioikseen tästä porukasta sitten iskemään, vaihdan kyllä yleensä baaria vähin äänin.

Mitä baarien ulkopuolella olen miehiä tavannut, niin yleensä siinä yritetään tehdä vain itsestään sellainen ego kuva. Osa ei ota minua huomioon ensinnäkään, osan kansa menen uudelleen. Osa taas tuntuu, ettei välitä itsestään, vaan kyselee pelkästään minusta. Siinä olisi hyvä löytää tasapaino ja yhteinen jutun aihe.

Ja minä en aloitetta tee julkisesti, koska olen todennut, että se harvemmin johtaa muuhun kuin seksiin. Ja lisäksi valtaosa kokee sen jollakin tavalla kiusalliseksi kun nainen tulee kiehnäämään ja kyselemään mieheltä.

Ja vielä tarkennuksena, niin minäkin olen ihan tavis, tasapaksu vieläpä. Mutta silti saa baarissa kuulla laidasta laitaan kommentteja. Mutta silti kukaan ei ole onnistunut sydäntä täysin valloittamaan. Ja osalle on olleet hevoset liikaa.

häh?
[QUOTE="Petteri";30451935]Naisilta tulee usein todella kummastelevaa suhtautumista sen suhteen, miten jollakulla miehellä saattaa olla isojakin vaikeuksia löytää naista. Sellainen ei (ymmärrettävistä syistä) vaan vaikuta mahtuvan ns. kaaliin.

Sitten monet naiset ovat ihan hukassa, jos mieheltä ei niiden naisen omien vienojen kiinnostuksenosoitusten jälkeen tulekaan vastareaktiota. Ensiajatukset ovat (tämä näkyy selvästi päällepäin), että eikö se mies nyt olekaan kiinnostunut minusta ja että onko minussa jotain vikaa. Se ei käy mielessäkään, että olisiko minun nyt syytä itse yrittää ihan konkreettisesti tehdä aloite sille miehelle.[/QUOTE]

Kuten huomaat, niin monilla naisilla on ihan samanlaisia ongelmia kuin monilla miehillä seksin saamisen suhteen. Mikä siis on ongelmasi?

Siis itse olen tavis nainen ja ylipainoinen. Viimeksi kun olin tanssilattialla ainakin 3 tavis mieheltä olisin saanut jos olisin halunnut saada enemmän. Sinne tanssilattialle vaan vatkaamaan lanteita niin ei tarvii ees puhua ;D

Ei onnistu
Siis itse olen tavis nainen ja ylipainoinen. Viimeksi kun olin tanssilattialla ainakin 3 tavis mieheltä olisin saanut jos olisin halunnut saada enemmän. Sinne tanssilattialle vaan vatkaamaan lanteita niin ei tarvii ees puhua ;D
Miten paljon niitä pitää vatkata, kun yleensä vietän illasta 3-4 tuntia tanssien ja koskaan ei kukaan ole siellä tehnyt aloitetta? Vai lasketko "olisin saanut" -tapahtumaksi sen, että joku vilkaiseekin sinua päin :D?

"Heinekeeni"
En osaa yhtään sanoa kuinka usein minua on yritetty iskeä, varmaan joitain satoja kertoja, mutta ikinä en muistaakseni ole näille lähestymisille sen enempää lämmennyt. Itse olen kaikki haluamani miehet "saalistanut", useasti hyvällä, mutta joskus huonommallakin tuloksella. Mahdollisesti haaviin on siis joskus jäänyt joku passiivisempikin tyyppi jos on osoittautunut fiksuksi ja hauskaksi.

sewew
ni itse olen ujo ja nössö nainen, joten en todellakaan halua miestä, joka uskaltaa lähestyä vain "luvan" saatuaan, vaikka he todennäköisesti sopiskin minulle paremmin.

Toisaalta sitten suuri osa lähestyvistä miehistä ei sitten todellakaan kiinnosta, lähestymistyyli yleensä tökkii.

Mutta aina joskus jotain tapahtuukin.

viarass
[QUOTE="Petteri";30451826]Useimmiten naisille riittää seksin saamiseksi se, että vähän patsastelee ympäriinsä baarissa, deittipalvelussa tms. ja heti ehdotuksia tulee monilta miehiltä, joista voi valita parhaat päältä. Myös ihan arkielämässä naisille tulee usein ehdotuksia tuon tuosta. Naiselta itseltään vaadittava toiminta (miesehdokkaiden karsinnan ja pakien antamisen ohella) on lähinnä sitä, että heitetään pitkiä katseita jonkun miehen suuntaan tai vaihdetaan tämän kanssa muutama ylimääräinen lause, jonka jälkeen nainen olettaa, että mies tämän pohjalta tekee hänelle aloitteen (ja jos ei tee, niin mennään valittamaan muille naisille, kuinka sosiaalisesti lahjattomia miehet ovat, kun eivät tajua naisen kiinnostuksenosoituksia).

Kun naisilla todellisuus on tämä, niin heidän on selvästikin mahdotonta tajuta, kuinka vaikeaa ja työlästä seksin saanti on vastakkaiselle sukupuolelle. Mies tekee asian suhteen lähes kaiken työn, hän etsii sopivia naiskandidaatteja, tekee näille aloitteita joista suurin osa ei johda mihinkään reaktioon, kestää pakit ym. Myös jos mies ei ujoutensa tai muun psyykkisen rajoitteensa vuoksi kykene tähän vaativaan prosessiin, joutuu hän olemaan vuosia tai vuosikymmeniä ilman naista. Keskivertonaisille on täysin käsittämätön asia, että joku (edes ruma ja ylipainoinen) saattaa kärsiä ei-vapaaehtoisesta neitsyydestä.[/QUOTE]

Miesten ja naisten välisissä suhteissa on muutakin kuin seksiä. Juu nou.

"timppa"
Minä en kyllä taas vuorostaan lämmennyt niille tanssilattialla itsestään kauppaa tekeville tyttösille ensinnäkään baari vuosina. Ennemminkin tuli tunne että sama meno jatkuisi jos suhde alkaisi. Ja minä keskityin niihin rauhallisempiin tapauksiin. Yleensä ne hiljaisemmat oli niitä kaksimielisempiä tapauksia :) Ja valitettavan usein istuivat yksin jossakin mieslauman välissä.

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Ei mulle vaan koskaan tulla ehdottelemaan missään.

Viime viikonloppuna kysyttiin kaverin kanssa joltain mieheltä, että lähteekö se paneen meitä molempia, eikä lähtenyt. :D

Petteri hilluu nyt jossain harhoissa.
Teidän olis vissiin pitäny vetää ranteet auki, mut sitä ennen ampua kaikki siellä paarissa.:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: nymfomaani

Yhteistyössä