Hakutulokset

1. N

Miesten tapa jättää

Niinpä mullakin oikeat aikuiset miehet ei kertaakaan laittanut edes jättö tekstaria vaan vain katosivat ns. Maan alle. Tekstari parempi kuin ei mitään. Ja joo 18 veen just ite kans lähetin miljoona tekstaria exälle kuinka kuspää on kun ei jätä kunnolla :D
  2. N

Helsingin "hyvät" ja "huonot" asuinalueet/lähiöt?

Onko ihmiset oikeasti näin luokkaihmisiä jo, että ei uskalleta mennä asumaan Itä- Helsingin slummi alueille? Täältä idästä on tullut paljon hyvää kuten nylonbeat ja bomfunkmc. Myös muita ihan arvosttettuja ja menestyviä ihmisiä asuu idässä. Vain ns. Uus rikkaat pellet, jotka haluu pönkittää...
  3. N

Työsuhteen koeaikaa pidennetään ensin kuuten kuukauteen

No onhan se jo joissain viroissa se 6 kk. Kyl munki mielest 4 kk tarpeeks aikaa nähä onko ihan idiootti kyseessä.
  4. N

Kaupassa töissä olevat, Electron kysymys

Tyhmät. Electronista maksu menee heti tililtä. Luottokortissa ei. Cmarketissa epäilyttävää menoa, jos korttinmaksujen kuitteja ei säilötä. Asiakkaan kuittia ei tietenkään säästetä, jos asiakas ei sitä halua.
  5. N

Onko Viking Grace laivalla pääasiassa tasokasta väkeä?

Eiks viikkari oo aina ns. Tavisten mesta? Silja kalliimpi ja usein hienommat laivat. Mut siis ihan turha provo
  6. N

Tämän olisin halunnut tietää esikoista odottaessa...

Mulla ei tullukku yks peli repeämä ja mikä apu viilto jonka ne sit tikkas. Samaa koko luokkaa on toosa vieläkin. Onneks vauva oli alle 3 kilonen niin se varmaan autto. Ja osasin lantionpohja lihas treenit jo ennen synnytystä. Imetys ei oo helppoo. Mulla käynnistettiin synnytys niin kesti...
  7. N

Miksi jotkut uskovat paheksuvat alkoholia

Varmaan koska ihmisillä on niin paljon alkoholi ongelmia.. Joihan Jeesuskin viiniä ainakin pääsiäisenä ja teki veden viiniksi. Ei sitä silti tarvii usiten nähden tehä , varsinki ku ei tiiä onko alk. Ongelmaa. Tässä ei varmaan kukaan paheksu usiksia :)
  8. N

Mitä tehdä, olisinko voinut tulla raskaaksi?

Ei tarvii jos menkat alko seuraavana pvänä. Ellei miehelläs oo super siittiöitä ;-)
  9. N

19-vuotias tyttö ja vanhempi mies.

Itse tapasin mieheni ollessani 18 ja mieheni oli silloin 30;-)

Yhteistyössä