Hakutulokset

1. hippimamma

avopuoliso lähti ilmoittamatta irtisanoi

Sosiaalitoimisto auttaa :)
  2. hippimamma

mitä teidän lapsilla ulkona päällä?

aamulla: ala-asteikäisillä leggarit/pitkät kalsarit ja gollegehousut, t-paita ja huppari, takki ja vuorillinen lippis....tarhaikäisellä leggarit, ulkohousut, t-paita ja huppari ja takki, pipo ja lisäksi sormikkaat Päivällä: saa laittaa takin pois ja tarhalainenkin vaihtaa pipon lippikseen
  3. hippimamma

Millaiset kengät laitetaan viihteelle eli baariin?

sullahan on jo ne kukkatennarit, laita ne pyykkikoneeseen niin ne on kuin uudet ;) tai sitten ne ballerinat. Kukkamekko tai muu kesämekko ja seuraksi nahkatakki tai jakku :) Ja jos vielä laitat säihkyvät sukkahousut ja isot korvikset... Jos löytyy niin musta näyttävä nahkavyö koristeeksi mekon...
  4. hippimamma

Nyt REHELLISESTI siivouksesta

Kuinka usein Peset wc-istuimen -Joku meillä pesee sen ainakin kerran viikossa Peset vessan muuten- samaan aikaan Imuroit näkyviltä pinnoilta - katso vastaus alla Imuroit lattiat kauttaaltaan (eli siirrät huonekalut ja matot) -imuroidaan kerran viikossa aina tällä tavalla Pyyhit...
  5. hippimamma

Harmittaa, kun en osaa pukeutua!!! :(

Meinasin ehdottaa ihan samaa :)
  6. hippimamma

Maksaako kakkosvaiheen lykkäys esim. parilla kuukaudella jos on hyvä syy?

Hei, sain aika helposti lykkäyksen raskauden takia kun odotin ensimmäistä lasta :) Mene vain poliisiasemalle puhumaan asiasta.
  7. hippimamma

Kokemusta jollain? vauvan paino lähtenyt laskuun yösyömisten vuoksi.. (?)

Moni olikin jo antanut hyviä vinkkejä, ja yösyötöt olisi tosiaan hyvä lopettaa sen takia että lapsi tarvitsee unta kasvaakseen :) Siis vauva tarvitsee pidemmän yhtäjaksoisen uniajan :)
  8. hippimamma

Mitä sinä teet, jos lapsesi ei millään halua aloittaa läksyjensä tekemistä?

Meillä on adhd- lapsella sama sääntö kuin muillakin eli koulun jälkeen on välipala ja sitten tehdään läksyt, ennen kuin läksyt on tehty niin ei mennä ulos, eikä leikitä tai katsota tv-tä yms... meni kauan ennen kuin saatiin toimimaan, itkemistä ja karjumista saattoi kestä sen kaksi tuntia...
  9. hippimamma

Imetys ja hiustenlähtö!!

Hiusten lähtöön ei ole syynä se että imetät vaan se että hiuksia lähtee raskausaikana vähemmän kuin tavallisesti ja nyt se hiusten lähtö on normaalilla tasolla. Toki voi olla niin että saat liian vähän kasvirasvoja ja kalsiumia joka tietysti vaikuttaa hiuksiin :) Anemia tai joidenkin vitamiinien...
  10. hippimamma

vauvalle "pissasuoja" pinnasänkyyn...minne?

Pul-kangas on hengittävämpi ja pitää vettä. Pienelle riittää lakanan alle, isommalle oon laittanut vielä suojan ja lakanan väliin pyyhkeen :)
  11. hippimamma

tietäjä saa hyvän mielen!

Kuulostaa Akonilta :D
  12. hippimamma

mies kuulemma jätti koska meidän suhteessa ei ollut mitään järkeä

Ehkä mies ajatteli myös sinun kannalta että suhteessanne ei ole järkeä. Sinulla on niin paljon vastuuta ja stressiä, jos hän ei halunnut lisätä takkaasi...
  13. hippimamma

Oikean puolen vatsakipu, joka jatkunut jo vuosia :(

mitä mitä... tämä viestihän oli vanha kuin taivas... :D
  14. hippimamma

Oikean puolen vatsakipu, joka jatkunut jo vuosia :(

Mulla sama juttu, oletteko huomanneet onko mahdollista että olisi kahdet menkat ja kaksi kertaa ovulaatio. Pillerit ja hormonikierrukka voi vähentää vuotoja ja jättää jopa toiset menkat pois. Usein (niinkuin minulla) molemmat menkat tulee peräkkäisillä viikoilla ja näin luullaan usein että...
  15. hippimamma

Ai kamalaa mitä mun mies eilen näkikään kaupan edessä!!! :( Siinä oli n. 13v tyttönen ja pyysi

Toivottavasti joku kävi ostamassa hänelle herkkuja ja antoi rahan takaisin ilman puristeluita. :/
  16. hippimamma

Jos teillä olisi samanlainen työtilanne ja palkka kuin miehellänne, kumpi jäisi kotiin hoitamaan lapsia imetyksen

varmasti mies jäisi :) Mä viihdyn paremmin töissä, ja jos kerran raha-asiatkin olis noin hyvin :)
  17. hippimamma

Onko mehelläsi Facebookkisi salasana, tai päästäisitkö miehesi Facebookin sivuillesi ?

en tiedä tietääkö mies mun salasanaa, mutta saa kyllä mennä mun sivulle jos haluaa :D
  18. hippimamma

mun vauvalla on jotain supervoimia ;)

Toiset oppii aiemmin. Samassa iässä aloitti mun toinen tyttö. Toisaalta se ei ole kivaa jos tahti jatkuu samana. 4kk iässä jo konttaa ja sitten reilu puolivuotiaana tukea vasten kävellen ja sitten 9kk iässä jo puhutaan... mutta siinä on se toinen puoli. Ei kehity minkäänlaista järkeä mitä...
  19. hippimamma

Anoppi raivostuttaa!

anoppia vaivaa mummohöperyys, varmasti tilanne rauhoittuu ajan kanssa. Koeta jaksaa :hug: Pyydä häntä joskus ottamaan vauvaa mukaan kauppaan, jotta saat siivottua, ja pyydä häntä teille kylään enemmän. Ehkä hän tuppautuu, koska on huolissaan jaksamisestanne. Kokeile olla yltiöystävällinen :)
  20. hippimamma

Katsokaahan tätä takkukasaa ja kertokaa minkä värinen tukka on?

kaikki muut passaa kuvaukseen, mutta ei mielestäni vaaleanruskea :ashamed:

Yhteistyössä