Onko mehelläsi Facebookkisi salasana, tai päästäisitkö miehesi Facebookin sivuillesi ?

• Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
Mies on kuullut mun salasanan, mutten mene takuuseen, että muistaa sitä. Mutta ihan vapaasti saa käydä mun facebook-sivulla, jos haluaa, ei ole mitään salattavaa. Luotto pelaa puolin ja toisin.

luottamus kunnossa
Ei ole, enkä antaisi. Ei siksi mitä itse teen, mutta siksi, että kaverini keskustelevat toisinaan suljetuissa ryhmissä asioita, jotka eivät ole tarkoitettu kuin meille muutamille, jotka olemme ryhmässä. Kunnioitan heidän yksityisyyttään, enkä jaa heidän tarinoitaan suoraan miehelleni.

"vieras"
Minulla ei ole Facebookissa mitään sellaista, mitä mieheni ei voisi nähdä. Mieheni voisi mennä tutkimaan tiliäni ihan vapaasti, koska kirjaudun sisään automaattisesti omalla koneellani. En usko, että hän on kuitenkaan käynyt eikä kyllä edes kiinnosta jos on. :)

luottamus kunnossa
Ja muuten siis kyllä päästäisin, jos olisin itse vieressä. OIkeasti FB on yleensä auki koneellani, enkä vahdi vieressä vaikka mies kävisi lukemassa juttuni, mutten usko, että silti lukisi privaviestejäni tai suljettua ryhmäämme,.

"Viima"
Mun facebookkini on jatkuvasti auki miehen puhelimes eli jos häntä kiinnostais ni bois sielt lukee mitä vain. En tiiä onko lukenut. Sivan sama ku ei oo mitään salattavaa.

"hilma"
Miten teillä ?
ei olla facebookissa. mutta sähköpostin yms salasanat(myös puhelimien pin-koodit) mies tietää, miksi ei tietäisi? mulla ei ole salattavaa, enkä ymmärrä vouhotusta siitä että pitäs olla joku oma elämä, mun oma elämä on mun miehen kanssa,hän on mitä suurimmassa määrin kuuluva minun omaan elämääni. en siis ymmärrä ihmisiä jotka pitää salassa salasanat yms miehiltään,naisiltaa.

Miehellä ei oo mun fb-salasanaa mut mulla se kuitenkin koneella auki, mies pelaa siellä mun pelejä ja tarvittaessa tarkistaa mulle tulleet ilmoitukset. Ei oo mulla salattavaa sen suhteen joten ihan ok et jos mies näkee mun fb-sivun.

"viuh"
Jos ei tiedä salasanaani, niin varmaan arvaa sen. Mutta en kyllä halua kenenkään tutkivan veispuukkiani. Tiedän ettei mies sellaista tee, molemmilla meillä on sekä omat että yhteinen elämä.

"vieras"
me tiedetään molemmat toistemme salasanat ja ne on koneessakin muistissa kun ei jakseta niitä aina kirjoittaa. ei tehdä mitään sellaista siellä ettei voisi toista päästää

..
ei ole eikä saa. ei myöskään s-postin salasanaa. eikä puhelimen koodia. Ei niissä mitään salattavaa ole mutta ihan kaikkea en ala siipan kanssa jakamaan. Täytyy mulla olla jotain omaa, me ei olla yksi ihminen vaikka ollaankin yksi perhe.

Ei tiedetä toistemme salasanoja.Sivuille saa mennä vapaasti, mutta toisen yksityisviestejä ei lueta tietenkään, koska toinen osapuoli ei oleta, että yksityiseksi tarkoitettuja viestejä lukee toisen puoliso.

noeioo
ei kumpikaa tiedetä tositemme salasanoja mutta molemmat omilla koneillansa käyttää selaimessa "muista minut" ruksia eli halutessa kyllä minä voisin mennä mieheni faceen ja mies minun, mutta eipä kumpaakaa niin kiinnosta

"Mie"
Emme tiedä toistemme salasanoja, enkä ymmärrä miksi pitäisikään. Mulla ei ole siellä yksityisviesteissä mitään salattavaa, toki siellä saattaa olla aika henkilökohtaisia keskusteluja ystävieni kanssa. Mutta en siis edes ymmärrä miksi pitäisi päästä lukemaan toisen facebook viestejä, tai tekstiviestejä yms.

Yhteistyössä