Onko mehelläsi Facebookkisi salasana, tai päästäisitkö miehesi Facebookin sivuillesi ?

• Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
Meillä ei ole kummallakaan toisten salasanoja sähköposteihin, Faceen tai millekään sivustoille. Mies ei tiedä mun pankkikortin tunnuslukuja, ei puhelimen pin koodia, ei kirjastokortin koodia, enkä minäkään hänen. Miksi ne pitäisi olla? Jos niitä johonkin tarvitaan niin sitten voi kysyä. Salasanat ja muut on kuitenkin aina tarkoitettu henkilökohtaisiksi, ja sellaisina ne on hyvä pitää.

• Tykkää
Reactions: rops
Ei tiedä mun facebookin salasanaa, enkä päästäis edes häntä mun naamakirjaani tutkimaan. Ei mulla siellä mitään salaista ole, mutta kyse on ihan periaatteesta. Ei hällä oo oikeutta mennä mun tekstiviestejäkään lukemaan, vaikkei niissäkään mitään pahaa ole. Mä en mee miehen puhelimeen, enkä tiedä hänen sähköpostinsa salasanaa, eikä mulle oo edes tullut mieleen, että tarvis käydä lukemassa toisen henkilökohtaisia juttuja.

en päästäis
Mun mielestä kaikki facebookissa ei todellakaan kuulu miehelle. Jos esim. ystävä haluaa puhua kahdenkesken asioista, niin se tarkoittaa sitä että ne jutut on kahdenkeskisiä eikä niitä jaeta miehelle. Ois varmaan aika paljon vähemmän ystäviä jos jakais kaiken miehen kanssa, kun ystävillä nousisi kynnys kertoa asioita kun tietäisivät että ne menee myös miehen tietoon.

Yhteistyössä