Hakutulokset

1. Björn

Asuuko naapurissani kerrostalokyttääjiä? Mielipiteitänne?

Joo kyllä minusta se kyttääjä olet sinä.
  2. Björn

Mitä 14vuotias tyttösi toivoo joululahjaksi?

Mikäs siihen on syynä, vai yleisest kieltämisen ilostako kiellät?
  3. Björn

Mitä 14vuotias tyttösi toivoo joululahjaksi?

Näistä jokainen vinkki on suoraan hanurista. "Kyniä, kumeja ja vihkoja" Oikein kirsikkana kakun päällä... Voi herranjumala...
  4. Björn

Ystävä vai minä kumpi on oikeassa?

Ei näin. Siis mehän emme voi tietää, kun ap ei tosiaan kerro, mistä tässä on kyse, mutta valistunut veikkaukseni on, että tässä on nyt joku näpistystä isompi rikos tehty ja tuo syytteen nostamisen määräaika on olemassa sen takia, että epäilty on ilmeisesti vangittuna. Tai sitten jotain on...
  5. Björn

En osaa sanoa mistä puhut, kun en ole juttua nähnyt.
  6. Björn

No perintöriidat on aika tyypillinen esimerkki, että saadaankin sitten "sovittua" ihan keskenään.
  7. Björn

Mutta jos siis kyse on asianomistajarikoksesta niin totta mooses syytteen voi vetää pois käsittelystä.
  8. Björn

Riippuu rikoksesta. Syyteoikeus vanhentuu esim. kahdessa vuodessa, jos ankarin rangaistus on enintään vuosi vankeutta tai sakkoa. Sitten taas vaikka lapsen seksuaalisen hyväksikäytön syyteoikeus vanhentuu aikaisintaan, kun asianomistaja täyttää 28 vuotta.
  9. Björn

Siis kuka ei muista? Oletteko hölmöilleet kaverisi kanssa ja nyt odotatte silmät kiiluen rikoksen vanhenemista?
  10. Björn

Jos syytteen nostamiselle määrätty aika osoittautuu liian lyhyeksi, tuomioistuin voi syyttäjän mainitun ajan kuluessa tekemästä pyynnöstä pidentää määräaikaa.
  11. Björn

APUA MITÄ MAKSAAKO YOUTUBE! APUA . AUTTAkaa

Just oli kuningaskuluttajassa juttua, kun ihmisille on tullut yllättäviä laskuja kun ovat katselleet videoita youtubesta. Vimeo alkaakin olla kohta suositumpi, kun on ilmainen.
  12. Björn

APUA MITÄ MAKSAAKO YOUTUBE! APUA . AUTTAkaa

No maksaa. Veloitetaan nettilaskun yhteydessä.
  13. Björn

Peppuhousut Nainen ei ole ikinä nähnyt missään/kenelläkään

No on kyllä kieltämättä lättänä. Tosin ennemmin lättänä kuin laivan kokoinen.
  14. Björn

Jos eron tultua lapsi/lapset jäävätkin isälleen niin äidissä on kyllä jotain pielessä

Jos kuilu naisten ja miesten välisessä tasa-arvossa meinaa koskaan kaventua, niin naisten täytyy käydä palkkatyössä.
  15. Björn

Ehdotelkaa pianonsoiton opettajia Vantaalta.

Jos olet pianovirtuoosi, niin mikset opeta itse?
  16. Björn

voi jumalauta, kellä on varaa noihin koulu/tarha-kuviin?!

Vastaus kysymykseesi: Meillä on varaa. Olisitko halunnut tässä vaiheesa esittää lisäkysymyksiä?
  17. Björn

Miksi kuluttajasuoja ei puutu VR:n touhuun!!

Kiitos narri päivän nauruista.
  18. Björn

Seksin "vastustelu" ;) Neuvoja?

Voi vittu.

Yhteistyössä