Hakutulokset

1. Björn

Miksi kuluttajasuoja ei puutu VR:n touhuun!!

Tottakai käy. Ongelmahan oli siinä, että ap yrittää todistaa opiskelijastatuksensa suunnilleen jollain netistä tulostettavalla opintosuoritusotteella, ja luulee, että SuPer on joku opiskelijajärjestö, eikä tajua hommata vaikka sakki ry:n korttia, kun kerran amiksessa opiskelee.
  2. Björn

Olen entinen huumediileri - Onko kysymyksiä?

Myitkö vain tutuille vai hankitkö myös uusia asiakkaita? Jos, niin miten / millaisissa yhteyksissä?
  3. Björn

Käytitkö itse?
  4. Björn

Paljonko nettosit?
  5. Björn

Myyjäksi?

Työtehtävät riippuvat ihan työnantajastasi. Saatat täydentää tuotteita, laittaa hälyjä, viikkailla, silitellä, hinnoitella, tehdä asiakastilauksia, tilata tavaraa, tehdä lahjapaketteja, seurata myyntejä, tehdä hintakylttejä tai mainoksia, suunnitella kampanjoita, reklamoida tavarantoimittajille...
  6. Björn

Olen mamu, jota kiusattiin koulussa, ja nyt oma mieheni jatkaa sitä

No Viro tai Venäjä, samaa sosialistista Neuvostoliittoa. Ehkä miehesi on kyllästynyt tuohon vänkäämiseesi.
  7. Björn

Jos yhdelläkään sukulaisistasi ei ole ikinä ollut minkäänlaisia kytköksiä Venäjään, niin saanen kysyä, miksi olette miehesi kanssa alun alkaenkaan keskustelleet talvisodasta? Ja miksi kutsut itseäsi mamuksi? Vai onko kyse nyt siitä, että kun juridisesti ollaan suomalaisia, niin halutaan kieltää...
  8. Björn

Enpä minäkään 100% suomalainen ole, enkä ole naimisissa suomalaisen miehen kanssa, silti minulla ei ole ap:n kaltaisia ongelmia, sillä kyllä vaan venäjä ja entinen neuvostoliitto on aika etäällä länsimaista. Mitäpä luulet, miltä Suomi näyttäisi tänä päivänä, jos sota oltaisiin hävitty? Ei olisi...
  9. Björn

Siis eikö äitisi ole venäläinen vai mikä kohta tässä meni nyt ohi? On sinänsä mielenkiintoinen ilmiö, että tultuaan Suomeen venäläiset haluavat päästä eroon kaikesta mikä viittaa entiseen kotimaahan. Lapsille ei puhuta omaa äidinkieltä vaan suomea, ja kun kansalaisuus on juridisesti muutettu...
  10. Björn

Ai oletkin venäläinen... Sitten ymmärrän miestäsi... siis kyllähän venäläiset ovat usein saaneet vähän... erilaisen kasvatuksen. Ja edustavat vähän erilaisia arvoja kuin suomalaiset ja muut länsimaalaiset.
  11. Björn

Eiköhän ap ole vasta amiksessa...
  12. Björn

:laugh: :laugh: Noilla tiedonhankitataidolla tuskin tulet koskaan valmistumaan.
  13. Björn

Ei liity meihin muihin mitenkään, jos oma parisuhteesi menee huonosti. Lopeta provoaminen.
  14. Björn

No jos ojennat kätesi kun virkailija antaa opiskelijakortin, niin kyllä.
  15. Björn

No pakkoko on tilata sellaista korttia, minkä toimituksessa kestää 10 vuotta? Menee opintotoimistoon hakemaan leiman vr:n todistukseen opiskelijakortin saamiseksi ja sitten kävelee valokuvan ja todistuksen kanssa vr:n lipunmyyntiin. EI OLE NIIN VAIKEAA.
  16. Björn

Tarina tosin ei kerro, miksi ap ei voi hommata sitä opiskelijakorttia, vaan mieluummin heittää liput roskiin ja ostaa tuplasti kalliimmat tilalle.
  17. Björn

No millä ihmeen lapulla luulit saavasi alennuksen, jos et opiskelijakortilla? Ei eläkeläisalennustakaan myönnetä tiliotteen perusteella.
  18. Björn

Oonko sinusta läski? (sis. kuvat)

Ainakin helvetin valkoinen.
  19. Björn

Mitenhän jatkossa erotetaan kimppakämpässä asuvat samansukupuolen edustajat tukien puolesta?

Miten opiskelijat tähän liittyvät? Vaikka sinulla olisi millainen haaremi, niin jokainen opiskelija saa omat opintotukensa eikä siviilisääty vaikuta siihen tippaakaan.
  20. Björn

Tyttöni ei herää koskaan ennen klo 12

Melatoniini käyttöön.

Yhteistyössä