Olen entinen huumediileri - Onko kysymyksiä?

• Viestiketjun aloittaja elesdee25
  • Ensimmäinen viesti
elesdee25
En ole pysynyt laskuissa, mutta tarpeeksi aloittaakseni elämän puhtaalta pöydältä. Pysymme kuitenkin alle miljoonan euron tuotoissa, mutta kysymys on sadoista tuhansista euroista. Elämäntyyli alkuaikoina oli "melko kallista".

elesdee25
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30477298:
Käytitkö itse?
Käytin, mutta kohtuudella. Kannabista käytin lähes päivittäin, mutta se ei kuulunut omiin myytäviin artikkeleihin. Nykyään käytän kannabista yhä, mutta harvemmin. MDMA oli oma henkilökohtainen suosikkini.

elesdee25
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30477316:
Myitkö vain tutuille vai hankitkö myös uusia asiakkaita? Jos, niin miten / millaisissa yhteyksissä?
Aluksi vain kavereille, mutta kun heidän ostamat annokset kasvoi valikoitui tietty joukko ihmisiä joiden kanssa kävin kauppaa. Myin esimerkiksi 50g MDMA henkilöille jotka toimittivat sen käyttäjille. En aktiivisesti koskaan hankkinut uusia asiakkaita. En tarjonnut huumeita satunnaisille ihmisille.

elesdee25
Jos joku ihmettlee miksi vastailen avoimesti niin teen sen TOR verkon kautta ja oma sijaintini tällä hetkellä tuhansien kilometrien päässä Suomesta. Maata en halua kertoa.

--*
Tarkoitatko nyt "katuhintoja?" Vai minun hintojani? Katuhinnat varmasti hyvin vaihtelevia. MDMA ostin 4000 euroa 100g ja parhaimmillaan siitä sai 12000e/100g. Yleensä noin 10 000.
Tarkoitin katuhintoja. Eli jos olisin ollut narkki tuolloin ja olisin halunnut ostaa vain yhdet hatsit pilveä, tai vaikka kokaiinia kerta-annoksen niin paljonko olisin joutunut pulittamaan? Mua oikeasti kiinnostaa tää kysymys, teoriassa toki. En tiedä yhtään, paljonko mitkäkin huumausaineet keskimäärin maksaa.

Ja aika hyvät voittomarginaalit oli kyllä teillä!

Miten sait aineet - oliko jotain muuleja jotka toivat hanurissaan? Vai postin kautta? Vai miten?

elesdee25
Tarkoitin katuhintoja. Eli jos olisin ollut narkki tuolloin ja olisin halunnut ostaa vain yhdet hatsit pilveä, tai vaikka kokaiinia kerta-annoksen niin paljonko olisin joutunut pulittamaan? Mua oikeasti kiinnostaa tää kysymys, teoriassa toki. En tiedä yhtään, paljonko mitkäkin huumausaineet keskimäärin maksaa.

Ja aika hyvät voittomarginaalit oli kyllä teillä!

Miten sait aineet - oliko jotain muuleja jotka toivat hanurissaan? Vai postin kautta? Vai miten?
Olettaen, että et tunne ketään.

1g kukkaa / 15 euroa
1g kokaainia / 150 euroa (jatkettua paskaa)
1 LSD blotter / 12e
1g A-vita / 25e

--*
Kiitos vastauksesta! LSD on yllättävän halpaa, ajattelin sen olevan lähempänä 50-100€/satsi. Mitä on a-vita? Entä onko toi pilvi 1g "perusannos"? Oon monesti miettinytkin, että mitä pilvenpoltto maksaa vrt alkoon.

elesdee25
Kiitos vastauksesta! LSD on yllättävän halpaa, ajattelin sen olevan lähempänä 50-100€/satsi. Mitä on a-vita? Entä onko toi pilvi 1g "perusannos"? Oon monesti miettinytkin, että mitä pilvenpoltto maksaa vrt alkoon.
"A-vita" oli hassuttelua, mutta tarkoitin amfetamiinia. 1g hyvää kukkaa polttelee 3-5 jointtia. Mut sä voit hei tehdä kotiviinii, mutta voit kans kasvattaa kukkaa. Ei kiinnosta vittuakaan.

Yhteistyössä