Olen entinen huumediileri - Onko kysymyksiä?

• Viestiketjun aloittaja elesdee25
  • Ensimmäinen viesti
Aamumyssyis
Niin minä vuonna gugu on maksanu 15€ gemmi ja missä päin maailmaa?!? Uskaltaisin väittää että jos et henk. koht. tunne kotikasvattajaa, niin turha uneksiakaan 15€ gemmihinnasta ellei kyseessä ole joku maailman paskin setti?

elesdee25
ihan kristallia, vai jotain värikkäitä lapsellisia essonappeja?
Kristallia tietenkin, mutta joskus oli myös pillereitä. Huonojen kokemuksien vuoksi jätin kaikki napit pois tuotelistalta.

Miten koit turvalilisuutesi? Onko asetta tai ns. henkivaritjoita?
En ikinään pitänyt hallussani asetta, mutta erinäisiä kaasuja kyllä. Nekin lähinnä jostain käsiin putkahtaneita. Tärkein tae turvallisuudelle tässä bisneksessä on se, että tiedät kenen kanssa teet kauppoja.

Niin minä vuonna gugu on maksanu 15€ gemmi ja missä päin maailmaa??
Sanotaan näin, että mä en ole koskaan maksanut kukasta yli 10euroa grammalta. Riippuu vähän kenet tuntee ja ketkä tuntee sut. Kauppatavarana kukka on siitä hyvä, että kysyntä ylittää tarjonnan. Osittain se selittää korkeat hinnat.

ihan kristallia, vai jotain värikkäitä lapsellisia essonappeja?
Kristallia tietenkin, mutta joskus oli myös pillereitä. Huonojen kokemuksien vuoksi jätin kaikki napit pois tuotelistalta.

Miten koit turvalilisuutesi? Onko asetta tai ns. henkivaritjoita?
En ikinään pitänyt hallussani asetta, mutta erinäisiä kaasuja kyllä. Nekin lähinnä jostain käsiin putkahtaneita. Tärkein tae turvallisuudelle tässä bisneksessä on se, että tiedät kenen kanssa teet kauppoja.

Niin minä vuonna gugu on maksanu 15€ gemmi ja missä päin maailmaa??
Sanotaan näin, että mä en ole koskaan maksanut kukasta yli 10euroa grammalta. Riippuu vähän kenet tuntee ja ketkä tuntee sut. Kauppatavarana kukka on siitä hyvä, että kysyntä ylittää tarjonnan. Osittain se selittää korkeat hinnat.

Mitä edes on MDMA?
Nimim. Elämä parasta/pahinta huumetta
MDMA tai tuttavallisemmin ekstaasi. Stimuloiva empatogeeni. Aiheuttaa voimasta mielihyvää sekä empatiaa.

elesdee25
Valitettavasti meni nyt vähän lainaukset päin helvettiä kun yritin yhteen viestiin mahduttaa. Lisää voi kysellä. Tässä varmasti taas pari tuntia tästä eteenpäin.

elesdee25
Ja siis lopetin touhut, koska tiesin, että jossain vaiheessa käy huonosti. Muutin melko pian sen jälkeen ulkomaille. Asun keski-euroopassa ja minulla on suomalainen vaimo sekä lapsia. Lapset olikin ehkä tärkein syy miksi halusin siirtyä rehellisiin töihin.

elesdee25
Kävikö lopettaminen helposti vai harmittiko se henkilöitä joiden kanssa teit yhteistyötä?
Harmitti se varmasti, mutta enemmänkin omia asiakkaitani. Heistä en koskaan ollut niin huolissani, koska oli mahdollisuus valita keiden kanssa touhuaa. Muutoin päätös oli helppo kuten totesinkin niin perhepoliittiset syyt painoivat asiassa. Muutimme ulkomaille taloudellisista syistä.

Yhteistyössä