Niinhän ne välistä vetäjät väittää. Saa kato ite siitä kivan pikku potin.Mä sanoisin että kukka maksaa nykyään ainakin pk-seudulla katukaupassa ennemminkin 20e/g jopa 25e/g.
Kristallia tietenkin, mutta joskus oli myös pillereitä. Huonojen kokemuksien vuoksi jätin kaikki napit pois tuotelistalta.ihan kristallia, vai jotain värikkäitä lapsellisia essonappeja?
En ikinään pitänyt hallussani asetta, mutta erinäisiä kaasuja kyllä. Nekin lähinnä jostain käsiin putkahtaneita. Tärkein tae turvallisuudelle tässä bisneksessä on se, että tiedät kenen kanssa teet kauppoja.Miten koit turvalilisuutesi? Onko asetta tai ns. henkivaritjoita?
Sanotaan näin, että mä en ole koskaan maksanut kukasta yli 10euroa grammalta. Riippuu vähän kenet tuntee ja ketkä tuntee sut. Kauppatavarana kukka on siitä hyvä, että kysyntä ylittää tarjonnan. Osittain se selittää korkeat hinnat.Niin minä vuonna gugu on maksanu 15 gemmi ja missä päin maailmaa??
Kristallia tietenkin, mutta joskus oli myös pillereitä. Huonojen kokemuksien vuoksi jätin kaikki napit pois tuotelistalta.Alkuperäinen kirjoittaja xxx";30477871]Mitä teet nykyään ja kaduttaako yhtään menneisyys?[/QUOTE] Nykyään olen yrittäjä ja firmassani on 12 vakituista työntekijää. Tarkemmin en välitä kertoa. [quote="MDMA: Näytä alkuperäinen viestiihan kristallia, vai jotain värikkäitä lapsellisia essonappeja?
En ikinään pitänyt hallussani asetta, mutta erinäisiä kaasuja kyllä. Nekin lähinnä jostain käsiin putkahtaneita. Tärkein tae turvallisuudelle tässä bisneksessä on se, että tiedät kenen kanssa teet kauppoja.Miten koit turvalilisuutesi? Onko asetta tai ns. henkivaritjoita?
Sanotaan näin, että mä en ole koskaan maksanut kukasta yli 10euroa grammalta. Riippuu vähän kenet tuntee ja ketkä tuntee sut. Kauppatavarana kukka on siitä hyvä, että kysyntä ylittää tarjonnan. Osittain se selittää korkeat hinnat.Niin minä vuonna gugu on maksanu 15 gemmi ja missä päin maailmaa??
MDMA tai tuttavallisemmin ekstaasi. Stimuloiva empatogeeni. Aiheuttaa voimasta mielihyvää sekä empatiaa.Mitä edes on MDMA?
Nimim. Elämä parasta/pahinta huumetta
Nopein keino....Valitettavasti meni nyt vähän lainaukset päin helvettiä kun yritin yhteen viestiin mahduttaa. Lisää voi kysellä. Tässä varmasti taas pari tuntia tästä eteenpäin.
Totta kai on myös naispuolisia diilaajia. Diilaaminen on portaittainen systeemi. Ketään ei varsinaisesti kiinnosta oletko mies vai nainen vaan miten paljon voit liikuttaa ja voiko sinuun luottaa.Miksi et tee sitä enää?
Onko naispuolisia diilaajia vai onko melkein kaikki miehiä?
En varsinaisesti. Ihmissalakuljetus on aivan eri ala vaikka jossakin määrin samat ihmiset saattavat osallistua molempiin. Olen aina inhonnut ihmisten hyväksikäyttöä, mutta jotenkin kierosti olen aina laskenut huumeiden myymisen sen ulkopuolelle.Oletko törmännyt diilaustyön kautta ihmiskauppaan?
Harmitti se varmasti, mutta enemmänkin omia asiakkaitani. Heistä en koskaan ollut niin huolissani, koska oli mahdollisuus valita keiden kanssa touhuaa. Muutoin päätös oli helppo kuten totesinkin niin perhepoliittiset syyt painoivat asiassa. Muutimme ulkomaille taloudellisista syistä.Kävikö lopettaminen helposti vai harmittiko se henkilöitä joiden kanssa teit yhteistyötä?
Suuriimalti osin hoidin kaupat kasvotusten. Myös joitakin mastokätköjä olen käynyt kollaamassa. Puhelimia mulla oli useampia, mutta sen kautta en huolehtinut omista asiakkaista.Missä sulla oli kätköjä? Miten hoidit puhelimen käytön? Millä kuljit?
En, mutta tunsin toki useita jengiläisiä. En ikinään halunnut olla liikesuhteessa heihin.Kuuluitko järjestäytyneeseen rikollisuuteen? Moottoripyöräjengeihin tai muihin?