Sattumien summa. Raha oli tärkein. Statuskysymys ei painanut lainkaan vaan pikemminkin välttelin sitä, mutta kunnia ei koskaan ole ollut minulle tärkeä.Miksi aloitit "alallasi"?
Käytin, mutta kohtuudella. Kannabista käytin lähes päivittäin, mutta se ei kuulunut omiin myytäviin artikkeleihin. Nykyään käytän kannabista yhä, mutta harvemmin. MDMA oli oma henkilökohtainen suosikkini.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30477298:Käytitkö itse?
Riippuu vähän mitä tämän lasketaan pitävän sisällään. Siitä asti kun pidin kavereista "huolen" vai siitäkö kun homma muuttui totiseksi. Ensimmäiseen on vaikea vastata tarkasti, mutta jälkimmäinen vaihe kesti noin 5v.Montako vuotta teit kyseistä hommaa?
Aluksi vain kavereille, mutta kun heidän ostamat annokset kasvoi valikoitui tietty joukko ihmisiä joiden kanssa kävin kauppaa. Myin esimerkiksi 50g MDMA henkilöille jotka toimittivat sen käyttäjille. En aktiivisesti koskaan hankkinut uusia asiakkaita. En tarjonnut huumeita satunnaisille ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30477316:Myitkö vain tutuille vai hankitkö myös uusia asiakkaita? Jos, niin miten / millaisissa yhteyksissä?
LSD ja muutamia sen analogeja. MDMA, amfetamiini ja sekä pienissä määrin kokaiinia.Mitä kaikkia huumausaineita möit?
Tarkoitatko nyt "katuhintoja?" Vai minun hintojani? Katuhinnat varmasti hyvin vaihtelevia. MDMA ostin 4000 euroa 100g ja parhaimmillaan siitä sai 12000e/100g. Yleensä noin 10 000.Kerro huumausaineiden keskimääräisiä hintoja? Tarkoitan hintaa per tavallinen "ottoannos".
En myynyt lapsille. Toimin ns. väliportaana.Myitkö lapsille?
Tarkoitin katuhintoja. Eli jos olisin ollut narkki tuolloin ja olisin halunnut ostaa vain yhdet hatsit pilveä, tai vaikka kokaiinia kerta-annoksen niin paljonko olisin joutunut pulittamaan? Mua oikeasti kiinnostaa tää kysymys, teoriassa toki. En tiedä yhtään, paljonko mitkäkin huumausaineet keskimäärin maksaa.Tarkoitatko nyt "katuhintoja?" Vai minun hintojani? Katuhinnat varmasti hyvin vaihtelevia. MDMA ostin 4000 euroa 100g ja parhaimmillaan siitä sai 12000e/100g. Yleensä noin 10 000.
Olettaen, että et tunne ketään.Tarkoitin katuhintoja. Eli jos olisin ollut narkki tuolloin ja olisin halunnut ostaa vain yhdet hatsit pilveä, tai vaikka kokaiinia kerta-annoksen niin paljonko olisin joutunut pulittamaan? Mua oikeasti kiinnostaa tää kysymys, teoriassa toki. En tiedä yhtään, paljonko mitkäkin huumausaineet keskimäärin maksaa.
Ja aika hyvät voittomarginaalit oli kyllä teillä!
Miten sait aineet - oliko jotain muuleja jotka toivat hanurissaan? Vai postin kautta? Vai miten?
MDMA katuhinta noin 130 /gOlettaen, että et tunne ketään.
1g kukkaa / 15 euroa
1g kokaainia / 150 euroa (jatkettua paskaa)
1 LSD blotter / 12e
1g A-vita / 25e
"A-vita" oli hassuttelua, mutta tarkoitin amfetamiinia. 1g hyvää kukkaa polttelee 3-5 jointtia. Mut sä voit hei tehdä kotiviinii, mutta voit kans kasvattaa kukkaa. Ei kiinnosta vittuakaan.Kiitos vastauksesta! LSD on yllättävän halpaa, ajattelin sen olevan lähempänä 50-100/satsi. Mitä on a-vita? Entä onko toi pilvi 1g "perusannos"? Oon monesti miettinytkin, että mitä pilvenpoltto maksaa vrt alkoon.