Peppuhousut Nainen ei ole ikinä nähnyt missään/kenelläkään

• Viestiketjun aloittaja Harmaa Kardon
  • Ensimmäinen viesti
Harmaa Kardon
Meillä nainen väittää, ettei ole ikinä missään nähnyt sellaisia peppua korostavia housuja käytössä. Tietää siis kyllä, mitä tarkoitan.
Nyt sitten kauhea draama siitä, että missäs minä ( mies ) olen sellaiset nähnyt? Missä olen kulkenut? Onko mulla toinen nainen kenties?

Woe elämä.

Tämä alkoi siitä, kun ehdotin, että tilataan hänelle sellaiset peppuhousut, että saan sitten hänen perää töllätä kotona.
Ei ole hän semmosia nähnytkään, mitenkäs minä voinkaan sellaisista tietää...

Koitin sanoa, että onhan niitä näkyny jo kauan ihmistenilmoilla liikkuessakin, netissä, telkussa... Ei kelvannut selitykseksi.

Harmaa Kardon
Mä kun äsken sanoin että haluisin sellaiset peppuhousut, niin mies tokaisi että eikö peppuhousuja varten pitäis olla peppukin :O

Niin että miten tähän nyt kuuluu suhtautua sitten?
Loukkaannut tietysti -> Nainen tekee niin.

En sun perseestä tiedä, mutta mun naisella on sellainen, joka olisi todellakin edukseen moisissa housuissa.

Ideana on tuottaa mulle silmäniloa.

Harmaa Kardon
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs jos;30484908:
Jos vaimo innostuisi semmoisia pitämään kun lupaist itse pitää kotosalla pöksyjä, joissa on täytettä siinä etumuksessa? :)
Täytettä on muutenkin. Kyllä hän tahtoo minun olevan kotona housuissa, joissa etumus kunnolla näkyy.

Loukkaannut tietysti -> Nainen tekee niin.

En sun perseestä tiedä, mutta mun naisella on sellainen, joka olisi todellakin edukseen moisissa housuissa.

Ideana on tuottaa mulle silmäniloa.
No, jos mies ehdottaisi seksiä ja mä sanoisin että eikö siihen tarvita muna, niin kyllä siitä saattais joku mieskin loukkaantua.

Mun lättäperse oli just esillä yhdessä ketjussa btw. sama kuva täs IMG 3430

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30484929:
No on kyllä kieltämättä lättänä. Tosin ennemmin lättänä kuin laivan kokoinen.
Niih no mä oon jonkin verran tehnyt töitä sen parantamisen eteen ja muutenkin linjojen parantamisen eteen, että vaikka se ois lättänä niin se ei oo yhtä lättänä kuin projektin alussa ja jotta voin pysyä motivoituneena, niin ei kannata sanoo et persettä ei ole ollenkaan, kun tuntuu siltä, että putoo pohja pois kaikelta vaivalta minkä on asiaan eteen nähnyt. Pitkälti juuri sen puolison ilahduttamiseksi :)

sakar
Että netissä näit housut, ja kyllä meillä täällä noita housuja on nähty ulkosalla ettei ne nyt niin harvinaisuuksia ole. Muijalle ei kuitenkaan kannata sanoa että on ehkä tippunut `vaatemuodin` kärryiltä hiukan ;) Sinähän voit naises yllättää ja ostaa hänelle ne housut muuten vaan yllätyksenä, tulisiko sitten enää mutinoita vastaan kun tajua pyllynsä näyttävän hyvältä niissä.

Yhteistyössä