Hakutulokset

1. N

Miksi en saisi hankkia sterilisaatiota?

Sitten kun täytän kolmekymmentä, haluan vielä yhden vauvan ja sen päälle olen myös valmis sterilisaatioon. Sen jälkeen ikä tulee vastaan, myös jaksaminen sekä se, että lapsi on varmasti terve. Tällä hetkellä hormonaalinen ehkäisy, joka on kerryttänyt minulle vaan painoa lisää, joten haluan...
  2. N

Olen aito MacGyveri-kopio! Minulta saa kysyä mitä vaan!

Kuinka sä pysyt aina nii hoikkana ja nuorena? (vastauksen tiedänkin; uusintoja uusien perään) :D
  3. N

Mua harmittaa, ku tiedän polttari päiväni :(

Itse vuorotyötä tekevänä ja sen mukaan menevänä, tiedän, että jos joskus pääsen sinne vihille asti... Niin joudun melkeimpä sanomaan ennalta, että mitkä päivät minulle sopivat. Ei mene hääpäiväni moisesta pilalle ja tarvittaessa lastenhoidonkin pystyy järkkäämään paremmin. En moisesta...
  4. N

Onko hillitöntä hemmettelua

Ei se ole liikaa hemmoteltu, kun aloin lukea tätä aloitusta alaspäin ja blogiasikin seuranneena, tuli mieleeni tuo mainitsemasi YYA-sopimus, eli käyttäisin sitä hyväkseni. Ehkä sopisin jonkun tietyn määrän, mitä kuukauden aikana pitäisi tehdä ja siten vastaisesti vuokrakin tulisi maksuun. =)...
  5. N

Hyvin runsas lapsivesi

Elähän murehdi, ei välttämättä ole sairas lapsi kyseessä tai kaulan ympärille kiertynyt napanuorakaan... Itse olen 2 lasta pyöräyttänyt ja molemmilla kerroilla olen kuullut kommentin, että lapsivettä olisi ollut vaikkapa kaksosillekin riittävästi. Ensimmäinen syntyi 2 päivää etuajassa...
  6. N

Ihmiset joiden puhe/vastaustyyli on aina vittuilu/vittumainen

Komppaan tätä, omalla anopilla samantyylinen ongelma. Paras oli kuopuksen syntymän lähestyessä, hoitoapua kysyessä, otti kalenterin käteensä ja katsoi aikataulunsa sieltä... hoitoapua ei herunut. :whistle:
  7. N

Osa 2. Eka rakkaus

Joltain osin tämä tarina, olisi voinut olla melkeimpä kuin oma tarinani. Sen ensirakkauden, naapurin pojan, jonka kanssa myös olimme kuin sisko ja sen veli. Saman pojan, jonka kanssa sanailtiin, taisteltiin ja tehtiin ne kaikki yltiöpäisemmätkin temput mitä keksittiin. Aivan liian myöhään sen...
  8. N

Millaisissa väleissä te olette miehenne veljen vaimojen kanssa/veljienne vaimojen kanssa? Olenko epänormaali?

Oma kokemus miehen siskosta, joka on satuttanut mua ja miestäni todella pahasti aikoinaan, että ei voida olla kuin "Hyvää päivää"-väleissä, harmi. Lasten syntymäpäivillä käydään ja anoppilassa nähdään, mutta eipä menneisyydessä sattuneiden asioiden takia voida keskutella aikuismaisesti...
  9. N

Matkaoppaat Terhin mielipide aiemmasta episodista

Ilmeisen huono äiti olen minäkin, kun olen lapselle, jolla on paha maitoallergia, mehua ja limsaa antanut. Hyi mua! Terhi puhuu ihan täyttä totta ja asiaa. Mikäs haloo siitä syntyisikään, jos näytettäisiin vanhempia, jotka rellestävät kännissä ja lapset olisivat heitteillä. Mikään tai koskaan...
  10. N

Puristeleeko teidän miehet teitä perseestä tai tisseistä?

Puristelee ja Mä Puristelen Takaisin. Piristää kummasti. :eek: :cool: :p :rolleyes: :laugh: :D
  11. N

Täysverinen "Pohojammaalaanen" ja kahden lapsen -05 tytön ja -08 pojan äiti. Suhteellisen...

Täysverinen "Pohojammaalaanen" ja kahden lapsen -05 tytön ja -08 pojan äiti. Suhteellisen suorasanainen, melkein 3-kymppinen. Elämäkin on kohdellut kaltoin monilta osin...
  12. N

Nyt oon aika varmasti raskaana!

Pitäisköhän ensin tehdä raskaustesti? :)
  13. N

Miten tästä ihan oikeasti selvitään? Lapseni on sairas

Jaksamisia! :hug: Omien lasten flunssat tämän rinnalle on pientä, voimia teille! :heart:

Yhteistyössä