Puristeleeko teidän miehet teitä perseestä tai tisseistä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Laulava Lomittaja
Miesystävä kyllä joskus..ja kun totean että se muuten on mun persaus,tuumaa takas "josko puolet siitä ois munkin"...vie vaikka kaikki,kyllä tällä ahterilla on kokoa...

Välillä taputtaa pepulle tai koskettaa rintoja tai ohimennen taputtaa olkapäille,on niin ihana, pyöreä peppu ja ihanat rinnat ettei voi olla koskettamatta.Kyllä miekin välillä taputtelen tai sivelen miehen peppua tai kosketan muuten.:D
Ei haittaa yhtään,välillä voijaan halailla tai suikkaista pusun ohimennen.:)

Joo, ei pääse edes sängystä aamulla ilman puristelusessiota. Siitä olen kyllä natkuttanut, että en tykkää jos lapset on just näkemässä, joskus on meinaan tehnyt taapero perässä ja se ei ole enää kivaa. Nyt on kyllä oppinut vähän katsomaan yleisön määrää.

Kyllä meillä ohimennen kouritaan ja kähmitään, puolin ja toisin. Lasten nähden tietenkin hillitymmin. En koe loukkaavana, se on vain meidän tapa osoittaa huomiota. Ihan kyllä myös suukotellaan ja halaillaan, että ei se pelkästään kähmintää ole.

Ärsyyntynyt
Välillä ukko tekee leipää ja kesken kurkun leikkaamisen työntääkin vihanneksen vaginaani. Kyllä ärsyttää jääkylmä kurkku emättimessä!!! Ja ukko vaan hirnuu ja kutsuu leipäänsä sillikurkkuleiväksi.

Söpöö
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt;23181075:
Välillä ukko tekee leipää ja kesken kurkun leikkaamisen työntääkin vihanneksen vaginaani. Kyllä ärsyttää jääkylmä kurkku emättimessä!!! Ja ukko vaan hirnuu ja kutsuu leipäänsä sillikurkkuleiväksi.
Söpöö

"vieras"
Ei puristele mutta läpsii monta kertaa päivässä.... ja mä läpsin sitä pepulle. Ei ole tullut mieleenkään että oma mies ei saisi mua koskea tai minä omaa miestäni... toki joskus kiusottelen ja leikin vaikeestitavoteltavaa. Silloin mies intoutuu kantamaan mut sänkyyn saakka.....

"vieras"
Mitä miellyttämistä se on ettei kuuntele ja kunnioita toisen toivetta saada kulkea edes joskus rauhassa? Miksi pitää JOKA helvetin kerta olla kourimassa kun kohtaa tai sattuu kosketusetäisyydelle. Mitähä se mies tuumais jos mää puristaisin joka kerta ja aina haarovälistä sitä vaikka se ei siitä tykkäis jokakerta. Tekisin vaa ja närkästysin kun toinen kieltää. Miellyttämisyritystä nään siinä että tajuaa kunnioittaa toisenkin mielipiteitä siitä mitä tehään. Eikö miehet tajua aatella kun omalta kannaltaan?
Ja pointti meni näköjään ohi korkealta ja kovaa.

[QUOTE="harmaana";23181906]Juu :D Julkisesti ei tee, mutta kotona kylläkin :D E i mua kyllä haittais vaikka se muuallakin hiplailis ja puristelis :D[/QUOTE]

Tänään täpötäydessä Jumbossa puristeli vähän väliä pepusta, olevinaan vielä niin ettei kukaan huomaisi. Ei sitä kehtaa sättiäkkään ja vastaan tulijat hymyilee takaisin :D

"vieras"
Minun mieheni 'mikähän olisi osuvin sanonta' hiplaa persettäni ja tissejäni aina muutaman kerran päivässä ja minusta se on vaan kivan himottavaa. Tietää, että kiinnostan miestäni, mutta toisaalta itsekin puristelen mieheni persettä tai välillä jopa etupuolta ;)

näin
Mitä miellyttämistä se on ettei kuuntele ja kunnioita toisen toivetta saada kulkea edes joskus rauhassa? Miksi pitää JOKA helvetin kerta olla kourimassa kun kohtaa tai sattuu kosketusetäisyydelle. Mitähä se mies tuumais jos mää puristaisin joka kerta ja aina haarovälistä sitä vaikka se ei siitä tykkäis jokakerta. Tekisin vaa ja närkästysin kun toinen kieltää. Miellyttämisyritystä nään siinä että tajuaa kunnioittaa toisenkin mielipiteitä siitä mitä tehään. Eikö miehet tajua aatella kun omalta kannaltaan?
kuin mun suusta tää teksti...
hyväksysin koskettelun jos sitä tapahtus sillontällön ja nätisti...mutta perseestä pitää puristaa ja kunnolla aina kun kosketusetäisyydellä on...tissejä pitää pyöritellä jopa lasten nähden. Aiheesta ollaan kiistelty pitkän aika eikä mene perille et en tykkää.

Onnentyttö
Meillä mies on ihan sekasin. Utareita lääppii ja lypsää kova kourasesti ja samalla esittelee kaluaan jees-farkkujen sepaluksesta. Pilluun yrittää työntää spermaisia käsiää ja koko ajan vemppaa itseään. Yöllä työntelee sormia ja välillä nyrkkiä perseenreikääni eikä lopeta vaikka pyydän. Julkisilla paikoilla tarjoaa kaksikymppistä ja huutaa kovaan ääneen että saisko tällä taas pillua. Samalla käsi housuissa vatkaa että varmaan kaikki huomaa mitä taskupiljardia mies pelaa. Olen onnentyttö, huomiominen on rakkautta.

vierailija
huhhhuh mitä juttuja... onpahan murheet ihmisillä maailmassa. kurjaahan se nyt tietenkin on ja lähellä raiskausta jos oma mies käy takamukseen yhtäkkiä kiinni. tuollaiista aioista täytyisi sopia pöydän ääressä kasvotusten arvokkaasti keskustellen. #metoo #miehetonsikoja #mies=raiskari

Yhteistyössä