Puristeleeko teidän miehet teitä perseestä tai tisseistä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mua jotenkin niin ärsyttää se, että mies päivittäin vähintään kerran puristelee persettä ja sanoo jotain että "onpas kiintee peppu" tai sitten vaan ohimennessä puristelee sanomatta sen erityisemmin mitään. Ja jos tuhahdan niin sanoo, että "mikä siinä on ettei sais puristella".

Kenties se on sitten ihan normaalia, mutta en minä ainakaan miehen persettä puristele ohimennessä ja mua jotenkin ärsyttää.. jotenkin koen tuon esineellistämisenä, kun tekee noin. Eri juttu ois joskus harvoin tehtynä, mutta jatkuvaan.

prrrrrkellle
No jopas, jopas. Kai sitä nyt omaa muijaansa saa puristella perseestä jos siltä tuntuu. On se nyt saatana jos nämäkin ilot kielletään, niin rupean juomaan viinaa pahimpaan masennukseen.

"Sama"
Vaikka onkin oma mies, niin einse vaan mun mielestä kuulu, että koko ajan ollaan puristelemassa tai läpsimässä ja kommentoimassa mun ulkonäköä. Miehelle oon sanonut hyvällä ja pahallakin, mutta ei se näköjään ihan tajua.

No mulla ei ole tissejä joita kähmiä, ja persettä jos kouraisee ohimennen, en koe ongelmana. Jos on joku limainen hyypiö-tyyppi, joka aina tarttuu kiinni kuin joku alkuasukas, toki protestoisin. Mutta jos kyseessä oma mies, ei kai se nyt inhottavaa ole... tai jos on, niin ajattellisin, että muista syistä jotka on jo syvemmällä kuin siinä puristelussa.

Meillä oli lasten (poikia) kanssa joskus ihan mahdotonta, kun isompi keksi, että äitiä voi kiusata ja puristaa tissistä ohimennen. Lopulta se oli ihan mahdotonta, ja pikkuveljen mielestä tietysti sikahauskaa myös. Kun kerroin, että se sattuu kun lujaa puristaa, ei ne uskoneet ennen kuin kerran sanoin: "Jos puristat tissistä, mä tiristän pussista." Ei ole tavinnut tiristää, mitähän sekin sitten käytännössä tarkoittaisi:)

[QUOTE="Sama";23180580]Vaikka onkin oma mies, niin einse vaan mun mielestä kuulu, että koko ajan ollaan puristelemassa tai läpsimässä ja kommentoimassa mun ulkonäköä. Miehelle oon sanonut hyvällä ja pahallakin, mutta ei se näköjään ihan tajua.[/QUOTE]

Just näin. silti se on mun kroppa ja rajansa silläkin että kokoajan joku on kiinni.

Toki isäntä saa puristella ja koskea muutenkin. Minusta se kertoo vain siitä, että olen hänen mieleisensä. Esineellistämistä olisi se, jos hän haluaisi asetella minut jollenkin jalustalle tiettyyn asentoon kuten patsas :)

Ei puristella mutta molemmat sivellään toisiamme ohi kulkiessa. Mukavaahan se on. Pikkusta lähentelyä kun lasten silmä välttää. Kyllä se pistää mahan pohjassa kutkuttamaan kun mies sipasee kivasti, tietää mikä on mielessä ja mitä tulee saamaan. :p Mä en nää siinä mitään alkeellista, no ehkä sellainen kehno puristelu vois tuntua ikävältä mutta kun se tehdään hyväillen niin en pane vastaan missään nimessä! Ja jos kumartelee tms, niin taatusti ei näppejämme erossa pidetä.

prrrrrkellle
[QUOTE="jyrki";23180803]Se on hyvä. Seuraavalla kaudella korotan viinaveroa ja säädän perseenpuristeluveron.[/QUOTE]

No, mutta leikki leikkinä. Minä tykkään omasta muijasta niin paljon että en voi pitää näppejäni erossa, siinä ei ole mitään naista halventavaa, jos joku ei tätä ymmärrä niin syytä minä siihen olen.

Yhteistyössä