SöpööAlkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt;23181075:Välillä ukko tekee leipää ja kesken kurkun leikkaamisen työntääkin vihanneksen vaginaani. Kyllä ärsyttää jääkylmä kurkku emättimessä!!! Ja ukko vaan hirnuu ja kutsuu leipäänsä sillikurkkuleiväksi.
Totta. Naiset eivät vain aina ymmärrä, että mies osoittaa noin tykkäävänsä hänestä ja pitävänsä häntä haluttavana.No, mutta leikki leikkinä. Minä tykkään omasta muijasta niin paljon että en voi pitää näppejäni erossa, siinä ei ole mitään naista halventavaa, jos joku ei tätä ymmärrä niin syytä minä siihen olen.
Ja pointti meni näköjään ohi korkealta ja kovaa.Mitä miellyttämistä se on ettei kuuntele ja kunnioita toisen toivetta saada kulkea edes joskus rauhassa? Miksi pitää JOKA helvetin kerta olla kourimassa kun kohtaa tai sattuu kosketusetäisyydelle. Mitähä se mies tuumais jos mää puristaisin joka kerta ja aina haarovälistä sitä vaikka se ei siitä tykkäis jokakerta. Tekisin vaa ja närkästysin kun toinen kieltää. Miellyttämisyritystä nään siinä että tajuaa kunnioittaa toisenkin mielipiteitä siitä mitä tehään. Eikö miehet tajua aatella kun omalta kannaltaan?
SöpöäTänään täpötäydessä Jumbossa puristeli vähän väliä pepusta, olevinaan vielä niin ettei kukaan huomaisi. Ei sitä kehtaa sättiäkkään ja vastaan tulijat hymyilee takaisin
kuin mun suusta tää teksti...Mitä miellyttämistä se on ettei kuuntele ja kunnioita toisen toivetta saada kulkea edes joskus rauhassa? Miksi pitää JOKA helvetin kerta olla kourimassa kun kohtaa tai sattuu kosketusetäisyydelle. Mitähä se mies tuumais jos mää puristaisin joka kerta ja aina haarovälistä sitä vaikka se ei siitä tykkäis jokakerta. Tekisin vaa ja närkästysin kun toinen kieltää. Miellyttämisyritystä nään siinä että tajuaa kunnioittaa toisenkin mielipiteitä siitä mitä tehään. Eikö miehet tajua aatella kun omalta kannaltaan?