Hakutulokset

1. J

35 v + odottajat, vol 5

Oon nyt tosi väsy kun kuukauteen en oo saanut kunnolla nukkua kun esikoinen (4v) ei ole edelleenkään parantunut. Kerrroin silloin siitä neuvolasta jossa annettiin se rokotus ja viime torstaina olin toistamiseen terveyskeskuksessa näyttämässä lapsia (toisella yölliset mahakivut ja toisella...
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Unnalle onnea valtavasti!!!!:heart::flower: Oon nyt tosi väsy kun kuukauteen en oo saanut kunnolla nukkua kun esikoinen (4v) ei ole edelleenkään parantunut. Kerrroin silloin siitä neuvolasta jossa annettiin se rokotus ja viime torstaina olin toistamiseen terveyskeskuksessa näyttämässä lapsia...
  3. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Oon nyt tosi väsy kun kuukauteen en oo saanut kunnolla nukkua kun esikoinen (4v) ei ole edelleenkään parantunut. Kerrroin silloin siitä neuvolasta jossa annettiin se rokotus ja viime torstaina olin toistamiseen terveyskeskuksessa näyttämässä lapsia (toisella yölliset mahakivut ja toisella...
  4. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Jennyli juu ei meilläkään ole vastuun jakamisesta tietoakaan...ja olen luopunut jo toivosta. eli minä kannan vastuun koko perheestä (siis itsestäni ja lapsista). Oon yrittänyt kouluttaa miestäni turhaan kohta kymmenen vuotta ja niin kovapäistä tyyppiä en ole ennen vielä työssänikään tavannut;)...
  5. J

Hienoa Lumi-Marja että asiat kunnossa nyt! Onpas hyvän kokoinen vauva jo! Rusina+mama tervetuloa ja onnea!! Viikon päästä sinulla olisi siis rv 6+6 ja itse kun olin 6+6 ultrassa yksityisellä niin sanoi minulle että mulla oli hyvä tuuri että näkyi jo sydämensyke että läheskään aina se ei...
  6. J

Kolmatta odottavat 2010

Onnea marza pikkukääröstä:flower::heart:
  7. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Hauskasti kirjoitit tete-a-tete siis tuohon muistin pätkimiseen liittyen:laugh:. Kiitokset sinulle ja kaikille synttärionnitteluista!:heart: Tänään oli neuvola ja kaikki ihan ok. Hemoglobiini 117 kun viimeksi kuukausi sitten oli 116 vaikka olen siis syönyt tuplarautakuuria ja myös ferronolia...
  8. J

35 v + odottajat, vol 5

Tänään oli neuvola ja kaikki ihan ok. Hemoglobiini 117 kun viimeksi kuukausi sitten oli 116 vaikka olen siis syönyt tuplarautakuuria ja myös ferronolia sekä mustaa makkaraa jo nelisen kuukautta. SF-mitta oli 27. Neuvolatäti koitti käsillään miten päin vauva on ja perätilassapa tietysti, missä...
  9. J

Onnea Hupulle!!:heart::flower: Kiitos synttärionnitteluista!:flower: Tänään oli neuvola ja kaikki ihan ok. Hemoglobiini 117 kun viimeksi kuukausi sitten oli 116 vaikka olen siis syönyt tuplarautakuuria ja myös ferronolia sekä mustaa makkaraa jo nelisen kuukautta. SF-mitta oli 27...
  10. J

Kolmatta odottavat 2010

Tänään oli neuvola ja kaikki ihan ok. Hemoglobiini 117 kun viimeksi kuukausi sitten oli 116 vaikka olen siis syönyt tuplarautakuuria ja myös ferronolia sekä mustaa makkaraa jo nelisen kuukautta. SF-mitta oli 27. Neuvolatäti koitti käsillään miten päin vauva on ja perätilassapa tietysti, missä...
  11. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

Tänään oli neuvola ja kaikki ihan ok. Hemoglobiini 117 kun viimeksi kuukausi sitten oli 116 vaikka olen siis syönyt tuplarautakuuria ja myös ferronolia sekä mustaa makkaraa:p jo nelisen kuukautta. SF-mitta oli 27. Neuvolatäti koitti käsillään miten päin vauva on ja perätilassapa tietysti, missä...
  12. J

Kiitokset synttärionnitteluista!=). En niitä sen kummemmin juhli mutta tosiaan 37 jo mittarissa:eek:. Tänään rv 30+6
  13. J

Olen tänään pessyt pesukonetta ihan sikana:whistle: kun se on jo vanha (10v) ja siihe kertynyt kummallista töhnää. Ensin mäntysuovalla ja pikkuharjalla jynssäsin ja nyt on meneillään sitruunahappopesu. Sitten vasta alan pesemään vauvan vaatteita... Ja huomenna siis se neuvola! Niitä neuvoloita...
  14. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

ja minä taas...! Mun täytyy vähän korjailla viimeisiä viestejäni eli tarkastin just että se mun neuvola-aika onkin vasta torstaina...että voihan kökkö sentään kun olin niin menossani sinne jo huomenna ja lastenvahdinkinkin olin huomiseksi sopinut:headwall:. Ja rv31 täyttyy siis vasta torstaina...
  15. J

Mun täytyy vähän korjailla viimeisiä viestejäni eli tarkastin just että se mun neuvola-aika onkin vasta torstaina...että voihan kökkö sentään kun olin niin menossani sinne jo huomenna ja lastenvahdinkinkin olin huomiseksi sopinut. Ja rv31 täyttyy siis vasta torstaina eikä huomenna kuten...
  16. J

Kolmatta odottavat 2010

Onnea VicHo:flower::flower: Mun täytyy vähän korjailla viimeisiä viestejäni eli tarkastin just että se mun neuvola-aika onkin vasta torstaina...että voihan kökkö sentään kun olin niin menossani sinne jo huomenna ja lastenvahdinkinkin olin huomiseksi sopinut. Ja rv31 täyttyy siis vasta...
  17. J

Mun täytyy vähän korjailla viimeisiä viestejäni eli tarkastin just että se mun neuvola-aika onkin vasta torstaina...että voihan kökkö sentään kun olin niin menossani sinne jo huomenna ja lastenvahdinkinkin olin huomiseksi sopinut:headwall:. Ja rv31 täyttyy siis vasta torstaina eikä huomenna...
  18. J

Piianen mulla tosiaan on huomenna neuvola jossa varmaankin mitataan tuo sf-mitta. Mulla myös rd ja viikot melkein samoissa kuin sinulla joten vertaillaan huomenna sf-mittoja =). onko sinulle sanottu vauvasta mitään kokoarviota (painoa siis)? Mulla nyt meneilllään rv 30+6 ja uä:n mukaan 31+2?
  19. J

Huomenna neuvola kuukauden tauon jälkeen. Yritän saada sen tädin nyt tunnustelemaan tuota mahaa että miten päin siellä ollaan. Ja pelkopolille en siis pääse kun pelot ei kai tarpeeksi suuria. Koskaan ei vielä neuvolassa ole kookeiltu miten päin vauva on että vain rakenneultrassa ja 4d:ssä ne...
  20. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Huomenna neuvola kuukauden tauon jälkeen. Yritän saada sen tädin nyt tunnustelemaan tuota mahaa että miten päin siellä ollaan. Ja pelkopolille en siis pääse kun pelot ei kai tarpeeksi suuria. Koskaan ei vielä neuvolassa ole kookeiltu miten päin vauva on että vain rakenneultrassa ja 4d:ssä ne...

Yhteistyössä