Hakutulokset

1. J

Kolmatta odottavat 2010

Huomenna neuvola kuukauden tauon jälkeen. Yritän saada sen tädin nyt tunnustelemaan tuota mahaa että miten päin siellä ollaan. Ja pelkopolille en siis pääse kun pelot ei kai tarpeeksi suuria. Koskaan ei vielä neuvolassa ole kookeiltu miten päin vauva on että vain rakenneultrassa ja 4d:ssä ne...
  2. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

Mulla oli esikoisella napanuora kaulan ympärillä syntyessään muttei siitä mitään haittaa ollut vaan kätilö ensin pyöräytti sen kaulanympärisltä ja sitten jatkoin ponnistusta. Aint oli se että vauvan pään lisäksi myös kätilön sormet olivat synnytyskanavassa joten lisää venytystä;) muutenkin...
  3. J

Huomenna neuvola kuukauden tauon jälkeen. Yritän saada sen tädin nyt tunnustelemaan tuota mahaa että miten päin siellä ollaan. Ja pelkopolille en siis pääse kun pelot ei kai tarpeeksi suuria. Koskaan ei vielä neuvolassa ole kookeiltu miten päin vauva on että vain rakenneultrassa ja 4d:ssä ne...
  4. J

35 v + odottajat, vol 5

Koralli :'( :hug:
  5. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Sanmar:hug:. Mulla on ollut kaksi keskenmenoa, ne tosin eivät olleet peräkkäin mutta kuitenkin... mitään syitä ei löydetty eikä tukilääkitystä. mulla on outo teoria omalla kohdallani keskenmenoista nimittäin jostain kumman syystä uskon että ne keskenmenneet lapset olisivat olleet poikia.Minulla...
  6. J

Mulle ei ole vieläkään tullut kelalta äitiysrahapäätöstä ja varhenettu äitiysloma alkaa 4.10 eli reilun viikon päästä...Olen jo soitellut perään ja jumi löytyi työnantajapäästä jonne lomakkeet olivat jämähtäneet. Lupasivat kyllä laittaa pikaisesti eteenpäin. Täytyy taas kohta soitella perään jos...
  7. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Miita vauvasta:flower::heart:
  8. J

Tänään oli jotenkin rankka päivä. Ei taida minusta enää olla ostoksilla käymään...maha oli ihan kova ja etukenossa jouduin kävelemään kaupassa. Lisäksi olin niin tyhmä etten tajunnut ottaa kärryä joten kannoin tavaroita korissa. Ei ne mitään kivuliaita supistuksia olleet vaan niitä...
  9. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Tänään se rv 30 sitten tuli täyteen!!! Vielä 10 viikkoa edessä.
  10. J

Kolmatta odottavat 2010

tänään tuli täyteen rv 30!!! Vielä 10 viikkoa edessä...

Yhteistyössä