Hakutulokset

1. tonttuilija

3 vuotias ja huoli

Eli lapsi - toistelee kysymystä vaikka vastattu 100 kertaa - perus 3vee - koettelee rajoja (läpsii jne) - perus 3vee - ei ymmärrä kaikkia asioita eikä aina jaksa kuunnella kun sille puhutaan - perus 3vww - aiheeton pelko (imuri) - perus 3vee - On huolissaan, että menettää myös isin...
  2. tonttuilija

Ihan järkyttävää!! Tuosta lapsi raskaana ketjusta..

No te olette kyllä ajoissa miettimässä näitä asioita :D
  3. tonttuilija

Huippukunto on ihana asia! Mahtava, jaksava olo!

Monta lasta sulla on ja minkäikäisii? Missä kunnossa olit 6kk sitten? :P
  4. tonttuilija

Sattuuko synnytys?

mainio provo :popcorn:
  5. tonttuilija

Ujo lapsi..

Ehkä olet ap oikeassa, että lapsen kannattaa käydä jossain jne, mutten itse sanois sitä suoraan varsinkin jos kyseessä on kaverin eka lapsi. Odotat ihan rauhassa, että lapsen äiti itse keksii jonkun ratkaisun, sä et kumminkaan tunne sitä lasta tai tilannetta yhtä hyvin kuin lapsen äiti, ethän...
  6. tonttuilija

Miten reagoisit, jos anoppi ei suostuisi ottamaan molempia lapsia yhtä aikaa yökylään?

Minua kans ihmetyttää puheet siitä et pitää kaikesta selvitä yksin ja haukutaan jos äiti ei aina jaksa. "Ennen vanhaa" koko suku auttoi äitiä. Vaikka ymmärrän jos joku mummo ei halua/jaksa hoitaa, olen ihan hemputin iloinen, että meillä on aika 'perinteiset' isovanhemmat. Kun meidän vanhemmat...
  7. tonttuilija

Mitä olette mieltä tästä talosta?

peesaan tätä :P
  8. tonttuilija

Mun piti tänään keskustella vakavia mieheni kanssa...

Kyllä teidän pitää jutella, jotkut miehet eivät ymmärrä mitä pitää tehä jos toinen itkee, niitäkin ahdistaa muttei ne uskalla sanoa tai koskea ettei tilanne pahene. Jotkut eivät myöskään osaa keskustella tunneasioista (nimim. sellaisen kanssa joskus seurustellut), onneksi jotkut naiset ottaa...

Yhteistyössä