Huippukunto on ihana asia! Mahtava, jaksava olo!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis ihanaa, kun olen pitkästä aikaa saanut kunnon nostettua taas korkealle! On todella jaksava ja energinen olo! Kyllä hyvästä kunnosta ja urheilusta ylipäätään tulee valtavasti positiivista energiaa! Kokeilkaa tekin kaikki, oikeasti!!

urheilut on jääny mulla kyllä tosi vähiin tänätalvena: ensin meni polvi huonoonkuntoon ja lääkäri kielsi kaikki kivat lajit. Ja nyt olen sitten sairastellut kuukauden sisään 2 vatsatautia... Josko kesällä pääsis taas treeneihin :p

"vieras"
Monta lasta sulla on ja minkäikäisii? Missä kunnossa olit 6kk sitten? :p
Kaksi lasta, 9 kk ja kohta 3 v. Olin 6 kk sitten just vähän aikaa sitten synnyttänyt, mutta ihan ok peruskunnossa ja hyvin toipunut synnytyksestä. Muutenkin sellainen peruskunto ollut ok, mutta nyt huomaa taas eron, kun on oikeasti hyvässä kunnossa.

Ja sori nyt hehkutus. Eikö täällä saa kirjoittaa iloisista asioista?
Kyllä muakin väsytti, kun lapset oli viikko sitten mahataudissa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23216594]Mulla vetää aina nää talvet vähän kuntoa ja mieltä matalaks,mutta kohta kun taas kevät koittaa niin lenkkipolut kutsuu :)[/QUOTE]

Se on kyllä totta, että tuo -20 vähän rajoittaa ulkoliikuntaa. Onneksi on sisäliikuntapaikkoja ja hiihtolatuja. Ja kyllä olen juossut näillä pakkasillakin, mutta ei se niin kivaa ole.

"epeli"
jeeeee!!!totta!kerrankin tälläinen ihana hehkutus ketju!mäkin olen saanut vihdoin alimmaiset vatsalihakset taas näkyviin toisen lapsen syntymän jälkeen ja se on ollut hitommoisen treenauksen takana se:)

"vieras"
[QUOTE="epeli";23216674]jeeeee!!!totta!kerrankin tälläinen ihana hehkutus ketju!mäkin olen saanut vihdoin alimmaiset vatsalihakset taas näkyviin toisen lapsen syntymän jälkeen ja se on ollut hitommoisen treenauksen takana se:)[/QUOTE]

Kiva! :)
Mulla on vielä alavatsalla löysää, mutta en ressaa. On kyllä hankala saada näkyviin, onnea!
Kun vain sais koko kansalle kerrottua, että liikunnasta voi tulla näin hyvä olo! :)

"epeli"
[QUOTE="vieras";23216722]Kiva! :)
Mulla on vielä alavatsalla löysää, mutta en ressaa. On kyllä hankala saada näkyviin, onnea!
Kun vain sais koko kansalle kerrottua, että liikunnasta voi tulla näin hyvä olo! :)[/QUOTE]

meillä kuopus täyttääkin juuri kaksi eli malttia ja valttia kyllä löysä väistyy vaikka tuntuu että siihen menee ikuisuus:)

"Kenguru"
Saa hehkuttaa:) Ja tiedän, hyvässä kunnossa kaikki tekeminen on niin paljon parempaa. On kyllä mahtava tunne. Siis kun on todella hyvässä kunnossa, niin jotenkin joka askelkin on ihanan kevyt:) Allekirjoitan siis täysin kirjoituksesi ap.

Yhteistyössä