Hakutulokset

1. HyäkkäysVaunu

Toukomurut 2014

Päijät-Hämeen keskussairaalassahan on hyvätilanne luovutusmaidon kannalta ja lääkärin joka meidät kotiutti kanssa tuli puheeks että maitovarastot on täynnä kun mietittiin voinko mä luovuttaa (ylituotanto jo sairaalasta lähtiessä). Eli päitsys lisämaitona saa luovutettua maitoa hörpytettynä jos...
  2. HyäkkäysVaunu

Rax Pizza Buffet kysymys

meillä tytölle on ihan pyytämällä tehty erikoispizza valituista 3 aineesta - mutta sille ei käynyt mikään mitä pöydästä löytyi (salaattipuoleltakin pelkät herneet ja leipä - aika köyhää olis ollu)... Mä jättäisin menemättä jos kyse on pelkästä tahtomisesta eikä esim. allergiasta.
  3. HyäkkäysVaunu

Kuinka mahdollista olla raskaana heti ekasta yrityskierrosta?

Tee testi kun menkat on pari päivää myöhässä... eli kp 34 tekisin. Mä oon kolmesti tullu raskaaks ekassa yrityskierrossa
  4. HyäkkäysVaunu

Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

Ketju vauvat0-12kk puolella!!! http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/vauvat-0-12kk/2387907-toukomurut-2014-a/ Tein nyt ihan kuukausivapaan ketjun ja katotaan miten paljon juttua tulee kun vauva-arki koittaa kaikille, kun ketju paisuu niin voi sitten tehdä uuden ketjun vaikka x sivun...
  5. HyäkkäysVaunu

Toukomurut 2014

Jatketaan siitä mihin odotuspuolella jäätiin (Touko/kesäkuun2014-ketju) Kun ketju alkaa paisua liian pitkäksi tehään uusi ketju sitten :) 14.04.2014 Tiuli / 35+ / poika / ?, ? 15.04.2014 Liriel / 37+1 / poika / 2885g, 50cm sannuliina / 36+5 / poika / 2765g, 46cm 16.04.2014 Choco coco /...
  6. HyäkkäysVaunu

päivitin listan, uutta ketjuu syntyneisiin katon aamulla... ...mun rauhallinen unikeko on tän päivän keskittyny huutamiseen ja minä hormoonimyrskyssä itkemiseen, nyt poju rauhottui - mä lähen nukkumaan itekkin, ennenko tää mun migreenikohtaus pahenee.
  7. HyäkkäysVaunu

Päivittelen listaa taas illemmalla ja huomenna teen listauksen sekä odottajiin vielä kesäkuulle, että syntyneiden puolelle - ellei sitä vielä ole :D Meillä on varsinainen unikeko tämä poika, helpottaa tyttöjen mustasukkaisuutta hyvin kun ehdin normaalisti touhuamaan ja olemaan niidenkin...
  8. HyäkkäysVaunu

Saattoi olla, näinhän mulle tais käydäkkin kun useana yönä oli kipeitä supistuksia jotka laantui aamuksi. Mähän olin varma että sairaalasta käännytetään takaisin - kunnes alkoikin jo ponnistuttaan... ...pidän yleensäkkin ihmeenä että kerettiin sairaalaan - onneks osuttiin liikennevaloissa...
  9. HyäkkäysVaunu

olisko sulla mahdollista päästä tekeen jossain syöttöpunnitusta (paino ennen ja jälkeen syötön)? Mä kyllä uskon että vika on nyt eri vaa'assa, koska kyllä se muuten lapsessakin näkyisi... ...meillä joskus muka meni paino alas päin keskimmäsellä kun oli erivaaka, seuraavalla kerralla...
  10. HyäkkäysVaunu

Päivittelin listaan taas syntyneet :heart: Poika syö samalla ja tytöt piirtelee. Pahin mustasukkasuus taitaa alkaa oleen ohi, esikoinenkin jo suostuu jopa samaan huoneeseen vauvan kanssa eikä käske viedä sitä takaisin sairaalaan... ...yhteenottoja silti tulee kun hakee huomioo vähän...
  11. HyäkkäysVaunu

Vaahtokarkin paistaminen. Kuulostaako tämä sinusta mitenkään oudolta?

been there done that... Mä puhuisin kyl paahtamisesta ennemmin
  12. HyäkkäysVaunu

Keskiviikkona aamuyöllä 21.5. kolmen jälkeen heräsin epäsäännöllisiin suht kipeisiin supistuksiin, neljän jälkeen ne alkoi tihenemään ja viideltä väliä oli 5-10min ja kipu alkoi tuntumaan ikävältä; ukko ja muksut ylös ja liikkeelle (70km matkaa) Mun sairaalakassikin pääty tytöille mummolaan -...
  13. HyäkkäysVaunu

Päivittelen tietoja ku kotiudun ;) Eilen rv41+1 klo6.18, huimat 2h 20min kestäneen synnytyksen päätteeksi meillä oli sylissä 4030g painoinen poika. Kotoa lähtiessä supistusväli oli n.5-10min ja n15km ennen sairaalaa alkoi ponnistuttaa. Kävelin parkkipaikalta sairaalaan sisälle ja aulasta...
  14. HyäkkäysVaunu

Meillä neuvolasta saan lähetteen polille yliaikaiskontrolliin vasta torstaina kun on 41+2, eli menee varmaan seuraavalle viikolle... yliaikainenhan on vasta kun on 43viikko menossa. Viime yön valvoin kipeiden supistusten kanssa, nyt päivällä on tullu muutama ja luulen että taas iltaa kohden...
  15. HyäkkäysVaunu

mintssi luota että maito riittää ja jos vauva on tyytyväinen ja pissa/kakkavaippoja tulee niin kyllä se riittää :) 40+5 menossa, ens torstaina neuvola ja sieltä sitten napsahtaa jo lähete yliaikaiskontrolliin sinne rv42+ paikkeille. Nyt tosin on sellai olo että voisin vaikka tänään lähtee...
  16. HyäkkäysVaunu

Ei ne aina kyllä satu... ...jo säännöllisyys kannattaa huomioida. Pari tuntia säännöllisiä kivuttomiakin supistuksia voi olla merkki synnytyksen käynnistymisestä, mutta jos menee ohi panadolilla niin ei ainakaan ole the supistuksia...
  17. HyäkkäysVaunu

Onko teillä ollut koskaan ikävä raskausmahaa?

Todellakin, ja nyt kun kolmatta kertaa yli 40 raskausviikolla menossa niin tuo fraasi on aika kulunu ja ärsyttävä - mutta pitää niin paikkansa...
  18. HyäkkäysVaunu

Matikkaa, jos vastaus on x potenssiin 9, niin onko välivaihe....

luku kerrotaan itsellään.. eli x*x*x...
  19. HyäkkäysVaunu

Onko siellä jo ryhmä? Mä ajattelin et jos kukaan muu ei tee niin mä teen ens kuussa sekä tänne odottajiin että syntyneisiin ryhmät, jokunen saattaa kuitenkin ainakin odotuttaa itteensä kesäkuullekkin... Saunan raikas Hyökkis ja Cthulhu rv39+6
  20. HyäkkäysVaunu

vaniljakreemijauhe

Kermavaahdossa ja voitaikinalevyjen päällä hätävarana käytän jos tulee yllätysvieraita. En muuten...

Yhteistyössä