Hakutulokset

1. R

Pisin puhelunne? :D

3 tuntia yhen jätkäkaverin kanssa.
  2. R

rehellisiä vastauksia.. kuinka usein teidän miehet juo alkoholia? kuinka paljon kerrallaan?

vähintään kolmena päivänä viikossa, määristä en tiedä ku piilottelee mut tarpeeks et ei tajuu mistää mitää.
  3. R

Mitä olet tänään tehnyt :D

käyny töissä keskustelemassa, apteekissa ja kaupassa, pessy pyykkiä ja astioita, sellasta....
  4. R

Kenet palstalaisen haluaisit tavata?

kai sitä muutamia olis, mut oon niin super ujo et....
  5. R

Mies ryyppää naapureiden kanssa

tääl vähä sama
  6. R

Nyt tuntuu että vois vetää perseet oikeen pohjanmaan kautta!

voi ku voiski vetästä perseet, olis tehny mieli useammanki kerran täs viime aikoina. Että siitä kuule vaa vaikka munki puolesta!!
  7. R

Kuinka moni on sitä mieltä, että arvet rumentavat? Pidätkö jotain arpeasi rumentavana tekijänä?

no joo, totta tietty, mutta harva pystyy ajattelee asiaa muuta ku omalta kohaltaan. laittoi miettimään.
  8. R

Kuinka moni on sitä mieltä, että arvet rumentavat? Pidätkö jotain arpeasi rumentavana tekijänä?

mulla on 7cm ruma arpi rinnassa ja sektio-arpi. Jälkimmäinen ei mua häiritse mut toi rinnan arpi, se on ollu siin jo yli vuoden mut tossa keväällä yks lääkäri sano mulle et näyttää n kuukauden vanhalta (eli se ON ruma), ei se kauheen kaunistakaan oloo tee. sen lisäks se on vielä koholla kun mä...

Yhteistyössä