rehellisiä vastauksia.. kuinka usein teidän miehet juo alkoholia? kuinka paljon kerrallaan?

• Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"julia"
3-4 pvä viikossa, 1-2 olutta. Kännissä on kerran vuodessa, ainoastaan silloin ottaa väkevää. Ja eipä tuota huomaa jos hän yhden ottaa tahi kaksi - auton rattiin toki ei tartu, mutta siis käytöksessa, puheissa tai missään muussakaan ei huomaa. Joku voi pitää tosi kovana alkoholistina - mutta eipä tuo ole. Mua ällöttäs jos kerta kuukauteenkin vetäis lärvin täyteen. En ole ikinä ymmärtänyt humalahakuisuutta - enkä koskaan tule ymmärtämään.

meillä
Viikonloppuisin 12-24 tölkkiä olutta + 1-3 kertaa kk käy pubissa tms ja juo enemmän :/
Olen viimeaikoina alkanut miettiä että noi määrät on aika paljon ja usein! vai?

taitaa olla
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;24427028:
Viikonloppuisin 12-24 tölkkiä olutta + 1-3 kertaa kk käy pubissa tms ja juo enemmän :/
Olen viimeaikoina alkanut miettiä että noi määrät on aika paljon ja usein! vai?
Onhan tuo aika paljon - ehkä vielä opiskelija pojulta ymmärtäisin tuon (vaikka toki haitallista terveydelle silloinkin...) mutta jos teillä on perhe niin hieman surullista tuo on.

BJ
Kerran viikossa sen 1-2 saunaolutta. Kaverin kanssa käy kaljalla ehkä kerran kuukaudessa (tai joka toinen kuukausi, ei se niin tarkkaa ole). Varsinaisia perskännejä on nähty harvoin... Ehkä joka toinen vuosi (ja sekin riittää, en ole ikinä ymmärtänyt koko perskännejä).

"dapa"
[QUOTE="äiti";24425427]alkoin miettiin kun nyt ollut paljon näitä alkoholi keskusteluita täällä..[/QUOTE]

Avioilta 0-2 kertaa vuodessa 1-3 pulloa oluttta kerrallaan. Samanlailla myös itse. Emme kumpikaan voi ymmärtää tarvetta "vetää kännit". Meillä on kaikki hyvin ja mukavaa elämää, joten ei tarvita pakoa pois tästä tietoisuudesta :)

meillä
Joka viikonloppu (ellei ole jotain erityistä, kuten sukulaiset häät, anopin synttärit tms.) mies juo joko

1. yhden saunaoluen

2. avaamme punaviinipullon ruoan kanssa ja juomme sen illan mittaan, eli siitä tulee 3 annosta

3 tai sitten mies lähtee yliopiston rientoihin tai kavereiden kanssa baariin ja juo humaltuakseen. Silloin juo 6-9 annosta. Tätä tapahtuu ehkä kerran kuussa.

Millipidetär
Ennen saunakalja tai remonttikalja ehkä 1-2 kertaa viikko, kunnon kännit varmaan 10 kertaa vuosi, kesällä juo enemmän kuin talvella... nyt oppinut tissuttelua kun tuotiin kunnolla virosta kaljaa/sippee, varmaan juo joku 3-5 pulloa viikossa, eri päivinä kylläkin.

Yhteistyössä