Hakutulokset

1. heidiS23

Paha mieli tulee, kun lapseni jää itkien ja huutaen päiväkotiin :/

meillä alkaa lapsilla ke tarha ja ikää on likalla 4.5V ja pojalla 2.3V ja tälläistä en haluais nyt lukea koska itsellä huono omatunto asiasta :(
  2. heidiS23

6 kk ikäisellä vauvalla ollut kuume kohta kaksi viikkoa

kaverin isommalla muksulla nyt 3 kuuri korviin kun 2 ensimmäistä ei tehonnut ja oli korkea kuume :( influenssaa lääkäri epäili syyksi sitkeään korvatulehdukseen :(
  3. heidiS23

SynnytysPelko

eiköhän normaalisti sektion jälkeen tehdä sektio vai tietääkö joku tarkemmin ... Itsellä 3 alatiesynnytystä takana ja kolmosesta oisin saanut sektion muilla perusteilla mutta korkea verenpainen muutti suunnitelmia :(
  4. heidiS23

SynnytysPelko

monesko lapsi tulossa???
  5. heidiS23

rv 41+0. Saako ihan vähän vituttaa?

mulla tosiaan esikoinen syntyi rv 39 ja kakkonen 37+4( onneksi oli verenpainen korkealla ym kivaa) ja kolmonen 38+1 tällöinkin vaarallisen korkea verenpaine kiusasi
  6. heidiS23

Pääsisköhän näillä, johonki parempiin äitiporukoihin pyöriin?

nää ei mun makuun ollenkaan pöllökuvioinen oikealla värillä olis voinutkin mennä :)
  7. heidiS23

rv 41+0. Saako ihan vähän vituttaa?

onneksi mulla pisin raskaus päättyi rv 39 :)hermot ois mennyt rv 40 mennessä
  8. heidiS23

Miten te merkkaatte villasukat päiväkotiin?

apteekissa myydään ruskeaa teippiä johon on helppo kirjottaa ja pysyy kiinni jopa villasukilla tätä meillä tarha suositteli tätä :)
  9. heidiS23

Te jotka olette kotihoidontuella kotona 2 lapsen kanssa?

460€ käteen + 3 lapsen lapsilisät 350 € ( on muuten enemmän koska kodinhoidontuki ja lapsilisä nousivat alkukuusta )
  10. heidiS23

tietäisköhän joku

sain vanhemman malliset gesslinit ja niistäö oli valjaat irti niin mihin kohtaa ne ratas osassa tulevat :)
  11. heidiS23

Pitäis imuroida...

on :) saanko mä jättää imuroimatta kun huomenna kumminkin on viikkosiivous :)
  12. heidiS23

Tiedättekö tämän "äitiryhmän"?

Hih me&I puuttu listalta :)
  13. heidiS23

Facebook ja kirppikset

siellä on vaikka mitä ,hello kitty,cars puuha pete-tomitraktori,posti-puuha,tuomas,chugginton kirppis :)
  14. heidiS23

Loppuuko nää menkat IKINÄ??

mulla tiputteli/ vuoti 7kk kunnes lopetti mulle sanottiin että 6kk vuoto on tilanteessa normaalia ja tämä oli toinen kerta kun söin noita ekalla kerralla tiputteöu loppui 3kk kohdalla.
  15. heidiS23

pitäsköhän opetella imuroimaan vähän rauhallisemmin...

meillä vaihdettiin vvo:lla pistorasia ja lähettivät laskun perästä 80€ tuli maksettavaa 1 pistorasiasta :(
  16. heidiS23

uudet meandit ( ME & I ) vuotivat nettiin ;)

nyt sivua ei enään löydy mutta ehdin nähdä jo haluamani
  17. heidiS23

on se kumma, että apua itselle ei ymmärrä, vaikka toisile sen suo ilomielin.

mä jatkoin vuoden tollasta kunnes paloin loppuun niin fyysisesti ja henkisestikkin .Ihanaa että pyysit apua ja muista kodin ei tarvi olla tip top :) töitä kerkee tekemään enemmän kunhan lapset kasvaa :)
  18. heidiS23

Mitä kotitöitä teidän 12-13 -vuotiaille kuuluu? Saako viikko-/kuukausirahaa?

meillä ei saa viikko eikä kuukausirahaa ja kotitöitä tekee ilmankin mutta jos johonkin tarvii rahaa sen saa :) .Huoneen pitää siistinä,vie roskia tyhjentää pyykki ja tiskikoneen ja järjestää muutakin kämppää jos haluaa . Eipä noista töistä kukaan aikuisenakaan maksa :)
  19. heidiS23

osaisko joku vääntää rautalangasta

miten palkkatuki asia menee :) olen menossa oppisopimuksella töihin ja olen ollut lasten kanssa kotona 5V( äitiyspäiväraha ja kodinhoidontuki) ja ammatti sellainen että töitä ei löydy joten kouluttautuminen uudelle allalle edessä .
  20. heidiS23

jotku meandi velour pöksyt tassun jäljellä pepussa, niin

meiltä löytyy ruskeat valkoisella pupun kuvalla kuulemma ovat 2009 mallistoa :)

Yhteistyössä