kaverin isommalla muksulla nyt 3 kuuri korviin kun 2 ensimmäistä ei tehonnut ja oli korkea kuume :( influenssaa lääkäri epäili syyksi sitkeään korvatulehdukseen :(
eiköhän normaalisti sektion jälkeen tehdä sektio vai tietääkö joku tarkemmin ... Itsellä 3 alatiesynnytystä takana ja kolmosesta oisin saanut sektion muilla perusteilla mutta korkea verenpainen muutti suunnitelmia :(
mulla tosiaan esikoinen syntyi rv 39 ja kakkonen 37+4( onneksi oli verenpainen korkealla ym kivaa) ja kolmonen 38+1 tällöinkin vaarallisen korkea verenpaine kiusasi
mulla tiputteli/ vuoti 7kk kunnes lopetti mulle sanottiin että 6kk vuoto on tilanteessa normaalia ja tämä oli toinen kerta kun söin noita ekalla kerralla tiputteöu loppui 3kk kohdalla.
mä jatkoin vuoden tollasta kunnes paloin loppuun niin fyysisesti ja henkisestikkin .Ihanaa että pyysit apua ja muista kodin ei tarvi olla tip top :) töitä kerkee tekemään enemmän kunhan lapset kasvaa :)
meillä ei saa viikko eikä kuukausirahaa ja kotitöitä tekee ilmankin mutta jos johonkin tarvii rahaa sen saa :) .Huoneen pitää siistinä,vie roskia tyhjentää pyykki ja tiskikoneen ja järjestää muutakin kämppää jos haluaa . Eipä noista töistä kukaan aikuisenakaan maksa :)
miten palkkatuki asia menee :) olen menossa oppisopimuksella töihin ja olen ollut lasten kanssa kotona 5V( äitiyspäiväraha ja kodinhoidontuki) ja ammatti sellainen että töitä ei löydy joten kouluttautuminen uudelle allalle edessä .