Kai se on?? Mikä synnytyksessä pelottaa?... tai tietty jokaista pelottaa jonkin verran, mutta kuitenkin. Itse olen kolme pukannut maailmaan ilman kivunlievitystä, joten sen voin ainakin sanoa, että kipuun ei kuole =)
eiköhän normaalisti sektion jälkeen tehdä sektio vai tietääkö joku tarkemmin ... Itsellä 3 alatiesynnytystä takana ja kolmosesta oisin saanut sektion muilla perusteilla mutta korkea verenpainen muutti suunnitelmia
Tuskin kovin hyvä syy on.. Sektio on iso ja vaarallinen leikkaus! Tiedän tunteesi, itse kakkosta odottaessa pelkäsin niiin synnytystä että hyvä kun nukutuksi sain. Itse myös pyysin sektio mahdollisuutta mutta tyrmäsivät sen ja onneksi niin! Kakkonen syntyi nopeasti, kesto 5h ja 30min
Mä sain pelon takia sektion (neljäs lapsi) ja mun kohdalla se oli ehdottomasti paras ratkaisu. mutta helpolla en sitä saanut, ja ehkä hyväkin niin, tulipa ainakin selväksi kaikki asiaan kuuluvat jutut.
Itselläni kaksi pelkosektiota takana ja tulevana kesänä kolmas lapsi syntyy jälleen sektiolla. Tästä kolmannesta ei tarvitse enää "vääntää kättä" vaan leikataan automatik