Hakutulokset

1. HyacinthBucket

Millaista ruokaa et tekisi missään tapauksessa?

Jotkut pässin kivekset ja kalanpää perinneruuat jää multa kyllä tekemättä ja syömättä.
  2. HyacinthBucket

G: Mitäs teillä syödään tänään?

Kaalikääryleitä, ehkä kerran vuodessa teen niitä itse ja tänään on just se päivä. Sitten on perunoita ja puolukkahilloa tietty ja jos tekis porkkanraastetta viel.
  3. HyacinthBucket

Mikä hymiö lisätään?

sateenvarjo
  4. HyacinthBucket

Saattaa olla, että kaikki jäävät henkiiin

Hyvä, ettei ihmiskunnan toivo ole viel menetetty, musta tuntuu kyl että en selviä tästä flunssasta:snotty:
  5. HyacinthBucket

Asuinpaikka Gallup perjantain iloksi! :)

Mikä tämäkin paikka nyt sit olis, Karinaisten perämettä:D
  6. HyacinthBucket

Sanokaa nyt taas ettei lasten takia kannata jäädä kuolleeseen suhteeseen!

Mun mielestä ei kannata, etenkin jos siitä seuraa lapsille raivoamista.
  7. HyacinthBucket

Ihana tämä palsta nykyään !!!!

Mihin ne on sitten menneet "purkamaan" mielenkiintoaan, ei ihmisten tarve purkaa tunteitaan voi loppua yks kaks... ei siihen pysty edes palstauudistus. Sitäpaitsi, et sä nyt niin kauhean vanha haahka ole, ihan vähän vaan muakin vanhempi;)
  8. HyacinthBucket

kuka halua vanha palsta takaisin?

Eniten kyllä haluisin nähdä ja kokea tämän uuden täysin toimivana.
  9. HyacinthBucket

Vähän mä silti ihmettelen, miks täällä on niin rauhallista... ei luulis niin hankalaa olevan. :D
  10. HyacinthBucket

Kauhean rauhallistahan täällä on, kaikki vissiin tuskailee vielä tän käytön kanssa, ei riitä energiat riidan haastamiseen;)
  11. HyacinthBucket

Keräätkö kaverilistan täällä ?

No, niin mäkin luulin. Sitäpaitsi, luulin, että silleen on myös helpompi löytää kaveri kun sille haluaa laittaa yksäriä, etenkin kun tuo haku ei ollenkaan toimi. Pyydän myös anteeksi maalaisuuttani:ashamed: ja aion silti hyväksyä halukkaat kaverilistalleni:wave:
  12. HyacinthBucket

Montako blogia sulla on?

No kuka hullu jotain blogia naama rutussa viitsis vääntää... vaik kai jotkut, mut ei sovi mulle ainakaan;)
  13. HyacinthBucket

Montako blogia sulla on?

Se on kyllä harmi... onko mitään tiedossa edes, että uusia päivityksiä olisi tulossa sinne?
  14. HyacinthBucket

Montako blogia sulla on?

Ahaa, sehän on hienoa, tiedä vaikka lukisin sitä tietämättäni :)
  15. HyacinthBucket

Viherpeukaloita paikalla? Innovoi mulle uusi perenna penkkiin

Mulle tuli mieleen, että voisitko ajatella siihen keijuangervoa, vai onko liian suuri. Sitä vois kyllä myös leikata. Sopisko se sun perennejon joukkoon? Ei nyt tule kyl oikein mitään hyvää perenna mieleen...
  16. HyacinthBucket

Montako blogia sulla on?

No tuo raksablogi on semmonen, että siellä on vaan sitä raksajuttua, sitten tuo mulla on tuo mun sekalainen hömppäblogi ja sitten yks jossa on vain leivontakuvia. Sitten yks on semmonen samanmoinen varmaan kun sun, vähän niin ku mun päiväkirjani, ei ole mitenkään yleisesti jaossa, mutta...
  17. HyacinthBucket

Montako blogia sulla on?

Mulla on myös neljä, lisäks osallistun yhteen kimppablogiin pari kuukautta vuosittain. Tosin yks on semmonen meidän raksablogi, jota en pahemmin enää päivitä.
  18. HyacinthBucket

Nyt mulla on iloinen mies; sai sen 40" töllönsä

Mulla on Sony Bravia, se on siis paras:D On on, lueskelin kaikki vertailut ja tekniikkalehdet huolella ennen kuin päädyin siihen, sit lisäks kiersin liikkeissä kattomassa telkkujen kuvan laatua eri kulmista useita kertoja ennen ku lopulta ostin sen.:wave: Hyvä valinta!:flower:
  19. HyacinthBucket

Se on moro sitten...

:wave:
  20. HyacinthBucket

Hakutoiminto

Mä ainakin tallensin tonne omiin tietoihin jo palstaprojektiketjun, voihan sinne muitakin tallentaa, jos haluaa seuraavana päivänä lukea. Ne saa sit kuitenkin poistettua seurannasta helposti, sitä ehkä vois käyttää kunnes tämä systeemi alkaa toimia kunnolla... jos on oikein kiinnostava/tärkeä ketju.

Yhteistyössä