Ihana tämä palsta nykyään !!!!

"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906091:
Kyllä energiat riittää, ei tämä NIIN vaikea ole. Mutta paska on. Siksi porukka on muissa kehittävämmissä hommissa, kuten minäkin ihan kohta...
Ottakaa huomioon että tämä on keskeneräinen.Valittakaa sitten kun on valmis.Jos on aihetta :)

äiti 44v
[QUOTE="minä";21906108]Ottakaa huomioon että tämä on keskeneräinen.Valittakaa sitten kun on valmis.Jos on aihetta :)[/QUOTE]

Paskasta ei tule leivoksia. Näinollen ei paljoa voi auttaa tilannetta, vaikka paskaa muokataan lisääkin.

Ja miksi uudistetaan, kun vanha toimi loistavasti?

"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906142:
Paskasta ei tule leivoksia. Näinollen ei paljoa voi auttaa tilannetta, vaikka paskaa muokataan lisääkin.

Ei toiminut.Alusta huonossa kunnossa.Ettekö muista kun tuli valkoisiakin sivuja joissain aloituksissa.Ja jotkut ei auenneet.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906164:
Ei tämä hankala ole kun minäkin vanha haahka täällä osaan kirjoitella. Tämä on vain HUONOMPI KUIN SE VANHA. Ihmiset huomaa sen ja mielenkiinto kohdistuu senjälkeen muualle.
Mihin ne on sitten menneet "purkamaan" mielenkiintoaan, ei ihmisten tarve purkaa tunteitaan voi loppua yks kaks... ei siihen pysty edes palstauudistus. Sitäpaitsi, et sä nyt niin kauhean vanha haahka ole, ihan vähän vaan muakin vanhempi;)

äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä;21906191:
Olette kaikki tymiä. Tykkäätte jostain database erroreista eli tietokantavireistä.
Voi että minä sitten tykkään sinusta ja olen ihan mielelläni TYMÄ kun kerta SINÄ niin sanot...

En tajua miksi olen niin ilahtunut tuosta sinun nikistäsi...oletko mies? Minä en ole lesbo. Homo voisin ollakin jos mies olisin sillä en haluais naida naisia.

äiti 44v
[QUOTE="minä";21906190]Ei toiminut.Alusta huonossa kunnossa.Ettekö muista kun tuli valkoisiakin sivuja joissain aloituksissa.Ja jotkut ei auenneet.[/QUOTE]

Minulla ei valkoisia tullut ja kyllä aukesi kaikki mitä aukaista yritinkin. Nyt tämä on niin paska ettei haittaisi vaikkei aukeaisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906218:
Voi että minä sitten tykkään sinusta ja olen ihan mielelläni TYMÄ kun kerta SINÄ niin sanot...

En tajua miksi olen niin ilahtunut tuosta sinun nikistäsi...oletko mies? Minä en ole lesbo. Homo voisin ollakin jos mies olisin sillä en haluais naida naisia.
Olen Kaksplussan kehitystiimin luoma tieto kone ohjelma. Siis täysin virtuaalinen. Nollia ja ykkösiä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906142:

Koska se oli rikki, siksi tämä uudistettiin. Ei teidän kiusaksi, vaan siksi että palsta jatkaisi olemassaoloaan.

Yhteistyössä