Kyllä energiat riittää, ei tämä NIIN vaikea ole. Mutta paska on. Siksi porukka on muissa kehittävämmissä hommissa, kuten minäkin ihan kohta...Kauhean rauhallistahan täällä on, kaikki vissiin tuskailee vielä tän käytön kanssa, ei riitä energiat riidan haastamiseen
Ottakaa huomioon että tämä on keskeneräinen.Valittakaa sitten kun on valmis.Jos on aihettaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906091:Kyllä energiat riittää, ei tämä NIIN vaikea ole. Mutta paska on. Siksi porukka on muissa kehittävämmissä hommissa, kuten minäkin ihan kohta...
Vähän mä silti ihmettelen, miks täällä on niin rauhallista... ei luulis niin hankalaa olevan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906091:Kyllä energiat riittää, ei tämä NIIN vaikea ole. Mutta paska on. Siksi porukka on muissa kehittävämmissä hommissa, kuten minäkin ihan kohta...
Anteeksi nyt vaan palstavaari, mutta mitä ihmettä sä oikein täällä heilut? Eiköhän nyt ole jo aika siirtyä purkamaan pahaa oloa jollekin toiselle palstalle. Kiitos!Ole nörtti hiljaa
Ei tämä hankala ole kun minäkin vanha haahka täällä osaan kirjoitella. Tämä on vain HUONOMPI KUIN SE VANHA. Ihmiset huomaa sen ja mielenkiinto kohdistuu senjälkeen muualle.Vähän mä silti ihmettelen, miks täällä on niin rauhallista... ei luulis niin hankalaa olevan.
Majuri on oikeassa. Paska ei punniten parane. Tämä uusi palsta on paskaa.Ole nörtti hiljaa
Ei toiminut.Alusta huonossa kunnossa.Ettekö muista kun tuli valkoisiakin sivuja joissain aloituksissa.Ja jotkut ei auenneet.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906142:Paskasta ei tule leivoksia. Näinollen ei paljoa voi auttaa tilannetta, vaikka paskaa muokataan lisääkin.
Ja miksi uudistetaan, kun vanha toimi loistavasti?
Mihin ne on sitten menneet "purkamaan" mielenkiintoaan, ei ihmisten tarve purkaa tunteitaan voi loppua yks kaks... ei siihen pysty edes palstauudistus. Sitäpaitsi, et sä nyt niin kauhean vanha haahka ole, ihan vähän vaan muakin vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906164:Ei tämä hankala ole kun minäkin vanha haahka täällä osaan kirjoitella. Tämä on vain HUONOMPI KUIN SE VANHA. Ihmiset huomaa sen ja mielenkiinto kohdistuu senjälkeen muualle.
Voi että minä sitten tykkään sinusta ja olen ihan mielelläni TYMÄ kun kerta SINÄ niin sanot...Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä;21906191:Olette kaikki tymiä. Tykkäätte jostain database erroreista eli tietokantavireistä.
No toki maailmassa on vielä minuakin vanhempia ihmisiä elossa, totta!Mihin ne on sitten menneet "purkamaan" mielenkiintoaan, ei ihmisten tarve purkaa tunteitaan voi loppua yks kaks... ei siihen pysty edes palstauudistus. Sitäpaitsi, et sä nyt niin kauhean vanha haahka ole, ihan vähän vaan muakin vanhempi
Olen Kaksplussan kehitystiimin luoma tieto kone ohjelma. Siis täysin virtuaalinen. Nollia ja ykkösiä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906218:Voi että minä sitten tykkään sinusta ja olen ihan mielelläni TYMÄ kun kerta SINÄ niin sanot...
En tajua miksi olen niin ilahtunut tuosta sinun nikistäsi...oletko mies? Minä en ole lesbo. Homo voisin ollakin jos mies olisin sillä en haluais naida naisia.
Koska se oli rikki, siksi tämä uudistettiin. Ei teidän kiusaksi, vaan siksi että palsta jatkaisi olemassaoloaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v;21906142:Paskasta ei tule leivoksia. Näinollen ei paljoa voi auttaa tilannetta, vaikka paskaa muokataan lisääkin.
Ja miksi uudistetaan, kun vanha toimi loistavasti?