Hakutulokset

1. RollePolle

Esikoisen sektiosta 1v1kk, miten iso riski haavan repeämiseen alakautta synnytettäessä?

Voi ei, tuollaset kokemukset kuin nettimammalla juuri pahimpana ajatuksissa :hug: Onneksi tämäkin tulokas näyttää melko tiukasti perätilassa olevan, josko pysyisi loppuun saakka niin sektio olisi varmasti edessä, eikä tarvitisi neuvotella lääkäreiden kanssa sen enempää asiasta...
  2. RollePolle

Suunniteltu sektio

Tuo yskä useilla heräämössä olevilla johtuu muuten hengitysputkesta, joka nukutuksessa tehtäviin leikkauksiin laitetaan. Ärsyttää kurkkua ja pakottaa yskimään herättyä. Itsekin melkolailla yskiskelin nukutuksesta herättyöni, kun tuntui kurkussa edelleen olevan jotain ylimääräistä. Helpotti...
  3. RollePolle

Positiivisia sektio kokemuksia???

Täysi kymppi koko kokemukselle ainakin minulta ja seuraava jos tulee syntymään sektiolla, niin sehän sopii. =) Itse leikkaus tehtiin nukutuksessa vaikka olikin suunniteltu (pt takia) Vauvan näin osastolla jossa odotteli iskän kanssa kunhan heräilin. Kipu ei ollut missään vaiheessa...
  4. RollePolle

Esikoisen sektiosta 1v1kk, miten iso riski haavan repeämiseen alakautta synnytettäessä?

Elikkä otsikossa jo tulikin, pohdiskelin tässä, että kun tulevat näinkin pienellä aikaerolla, niin onkohan kuopuksenkin maailmaantulo sektiolla todennäköinen vaihtoehto? Normaalistihan suosittelevat vuoden väliä ennen uutta raskautta, mutta sitähän nyt tässä ei tullut lähellekkään. Tuota...
  5. RollePolle

3kk ikäinen vauva yökylään mummolaan

Kyllä meillä oli ja hienotsi pärjäsivät, riippuu ihan vauvasta ja mummosta. Tee niinkun itse parhaaksi näet! :)
  6. RollePolle

kaikki salonseutulaiset tähän pinoon

Salolainen ilmoittautuu myös!
  7. RollePolle

onkos ratsastajia paikalla?

Täällä myös, vaikkakin hiukan enemmän ravi-ihmmisiä, mutta ratsatellaanpa niilläkin. 2 lämpöistä löytyy pihalta. 20v hevoshistoriaa jo takana :)
  8. RollePolle

Hevostelevia äitejä Salon seudulla?

Huhuilempa tätäkin kautta, löytyykö lähimailtakaan hevosihmisiä? Itsellä kotipihassa 2 harrasteravuria ja 5kk pikkuprinsessa. Muita?
  9. RollePolle

sektio puudutus/nukutus

Itse sain melko vähällä väännöllä nukutuksen. Lääkäri kyllä kertoi riskeistä ja pyysi vielä harkitsemaan, mutta suostui kyllä kun olin tarpeeksi jämpti ja varma asiastani. Reipas tyttö kympin pisteillä sieltä kuitenkin tuli, mutta toki asiantuntevalla leikkaustiimillä oli osansa asiaan :)...
  10. RollePolle

sektio ja kiinnikkeet

Kauanko teillä on lyhyimmillään ollut raskauksien väli? Mulla nyt sektiosta 4kk, ja oikein hienosti on parantunut, itse en enää oikeen haavaa edes tunne/tiedosta. Toista tekisi kovin mieli laittaa alulle, mutta uskaltaako koska?
  11. RollePolle

kakkonen kuinka pian sektion jälkeen...

Vähintään vuoden taukoa suosittelevat, ennen kun toista aletaan edes yrittää, mutta mites muilla, onko nopeampaan aloittaneita ja onko ollut ongelmia raskauden kulussa?

Yhteistyössä