Hakutulokset

1. Birgitte

Ellit mainoksesta puuttuu vain ruskea randu, muuten sivustolle täydellinen katseenvangitsija

Tästä asiasta on näköjään tehnyt joku jo aiemmin nokkelan aloituksen. Asia siis kiinnittää muidenkin huomiota.
  2. Birgitte

Tiesin että näin sille nikille käy :(

Ei jumalauta, kirjoitin juuri tästä asiasta aloituksen ja nyt löysin tämän! Olin myöhässä, joku muukin on ehtinyt ajatella asiaa.
  3. Birgitte

Ellit mainoksesta puuttuu vain ruskea randu, muuten sivustolle täydellinen katseenvangitsija

Vaikka kuinka yrität olla katsomatta tuota leveäperäistä naista Ellit -mainoksessa, se tuntuu vetävän iiristä puoleensa kuin magneetti. Vain ruskea randu puuttuu, muuten se olisi A-luokan katseenvangitsija. En missään nimessä kritisioi sitä, että tuo takamus on leveä, kyseenalaistanpa vaan...
  4. Birgitte

"Osaako" teidän ekaluokkalaiset jo olla yksin kotona? Mun tyttö ei ja ip:stä ehdotettiin koulupsykologia! :O

Osaa olla itsekseen, osasi olla lyhyitä aikoja jo eskari-iässä ilman mitään pelkoja. Nimenomaan jo eskari-ikäisenä alettiin harjoittelemaan sitä itsekseen oloa. Nyt on 8-vuotias ja on itse pyytänyt lupaa jäädä yksin kotiin siksi aikaa, kun teen kauppareissun nuoremman kanssa, eikä puolisoni ole...
  5. Birgitte

Tympii tälläinen kun koko ajan on kyttäyksen kohteena

Meinasin ensin, etten kommentoi tähän millään tavalla, koska näillä kommentoijilla on tapana kärttämällä pilata koko ketju, mutta jos kuitenkin tämän kerron: jopa suljetun osaston puolella nauretaan. On toki niin vakavia tapauksia, että ihan oikeasti lääketokkura tekee turraksi ja...
  6. Birgitte

Häiritseekö sinua jos ystäväsi on todella pihi?

Olin jo lähtemässä pois, mutta kun aloin muistelemaan tuota kahvilapummia, tuli samasta tyypistä mieleen pari muutakin juttua. Voi mennä hiukan ohi tästä piheys-aiheesta, muttei kovin paljon. Hän oli raaputusarpojen suurkuluttaja. Kävin ennen tätä kahvila-episodia tämän samaisen naisen luona...
  7. Birgitte

Tympii tälläinen kun koko ajan on kyttäyksen kohteena

Voidaan kyllä värjätä minkä väriseksi ikinä tahdot, kyllä me joku keino keksitään. Meiltä löydät mukavia heimoveljiä- ja sisaria, et tule kokemaan tylsää hetkeä kyytiäsi odotellessa.
  8. Birgitte

Häiritseekö sinua jos ystäväsi on todella pihi?

Kyseessä oli vähän alle kolmekymppinen nainen, joka mökötti minua vastapäätä naama mutrussa kuin pikkulapsella ja vihjaili toistuvasti, kuinka hänen pitäisi nyt ottaa omansa pois, kun joutui maksumieheksi. En viitsinyt muistuttaa niistä kerroista, kun minä maksoin hänen lautasen kokoiset...

Yhteistyössä