Hakutulokset

1. M

Ostin tommosen seinään laitettavan tarran joku aika sitten

Paperiliimaa vois kokeilla. Mulle tuli ekana mieleen joku pikaliima, siitä ei seinä ehkä tykkäis :D
  2. M

Kerro jokin asia itsestäsi joka tekee sinusta ainutlaatuisen!

Mä en tiedä, mikä mussa on erilaista, varmaan kokonaisuus. Ainakin sitä on saanut elämässään kuulla monelta ihmiseltä, että mä oon niin erilainen kun muut. oisko sitten se henkinen vahvuus selvitä joka asiasta? Mä teen mitä haluun-periaatteella oon taistellu ittelleni niin hyvän elämän että...
  3. M

En viittis kyllä liimata, jos sit haluuki ottaa ne pois ni ei enää onnistu ilman et maalaa seinät uudestaan...
  4. M

Mutta nyt se pentele ei meinaa pysyä mun seinässä! Se käpristyy, ja sit noi pienemmät tippuu seinästä. Millä ne sais pysymään tuolla?
  5. M

Mitä muut ei ymmärrä työssäsi?

Asiakkaat ei ymmärrä, että ennenkuin palvelen seuraavaa, hoidan edellisen homman loppuun. En siis lue iltasanomia ja anna asiakkaan odottaa turhaan. Sekin tuntuu olevan hankalaa tajuta, etten voi muistaa jokaisen varaosan/työn hintaa juuri sinun autoosi. Se, että istun tiskillä, ei tarkoita että...
  6. M

Nyt tartteis apuja, miten saisin järjestettyä lapselle kyydin kouluun.

Mä olen työssäkäyvä ihminen, lapsen isä on sairaseläkkeellä. Me ollaan just muutettu tohon, ja pystyn sen maksamaan. Mulla on ajateltavana myös pojan sisarukset, joita en halua repiä pois kodista taas. Poika ois isällään vaan väliaikaisesti, ja vaan joka toinen viikko. Enempään ei isä pysty...
  7. M

Kiitos neuvoista. Pitää jatkaa kyselyä.
  8. M

Eli tilanne se, että pojalla menee huonosti koulussa, sillä on diagnooseja jne joihin en sen enempää tässä puutu. Nyt tilanne on se, että pojan kannalta olis parasta että hän saisi asua joka toinen viikko isällään. Ongelmana vain se, ettei pojan isällä ole autoa käytössä. Koulutaksikyydin...
  9. M

Perheelliset, onko joku tosiaan sitä mieltä että on törkeää jos lapseton ei jousta lomissaan?

Itse kolmen lapsen yksinhuoltajana ajattelin kesälomatoiveita laittaessani niitä muita, joilla on mahdollisesti jo matkat varattuna tai muuten pienempiä lapsia kuin mulla. Mä toivoin siis kaks viikkoa kesäkuussa, ja kaks heinä-elokuun vaihteessa. Sanoin tosin pomolle, ettei mun laittamat päivät...
  10. M

Miksi mä koen huonoa omatuntuoa?

Tytön päiväkodissa on ollut vatsatautia liikkeellä. Eilen tyttö oli tosi huonovoitinen päiväkodista pääsyn jälkeen, makoili vaan sohvalla eikä juuri syönyt. Yöllä hiukan valitteli vatsaansa, ei ole oksentanut. Päätin jäädä tytön kanssa kotiin, koska hän vaikutti kipeältä. Nyt kuitenkin poden...
  11. M

Miten saada mieheltä (miehiltä) kehuja? Muita huomionarkkareita?

Miksi pitäis saada kehuja vierailta miehiltä, tai edes siltä omalta? Mä koen ahdistavana sen, kun töissä ihmiset kehuu mun ulkonäköä. En mä halua siellä että ihmiset katsoo mun ulkonäköä, toivon että kiinnittäisivät huomiota mun osaamiseen mieluummin. Enkä mä kotonakaan tykkää kun mies...
  12. M

Olenko huono äiti, kun syötän lapsilleni lähinnä..

Musta on kummallista jos kahden aikuisen taloudessa ei ehditä tekemään ruokaa... Mä olen yh, käyn töissä ja aamuvuoroviikoilla ehdin hyvin tekemään ruokaa ja käymään kaupassa ja siivota ja pestä pyykkiä. Harrastukset oon suosiolla jättänyt itseltä ja lapsilta tulevaisuuteen, mutta lapset...
  13. M

Tunnetko ihmisiä, jotka tekee itse elämästään hankalaa?

Tunnen, itseni.... Mulla oli taipumus tehdä asioista hankalampia kuin ne on. Musta tuntui että kaikki ongelmat oli tosi isoja, eikä kukaan voinut ymmärtää. Kunnes mä tajusin... Mulla on diagnoosina kaksisuuntainen mielialahäiriö. Nykysellään se on hyvinkin lievä vaihteluineen, mutta se on...
  14. M

Miksi juuri Audit aiheuttavat eniten kateuden tunteita?

Mä haluan audin, koska se on hyvä ajaa ja komea näky. Mä tykkään sen ulkomuodosta, sisätiloista, siitä luksuksen tunteesta, mitä koen kun istun audin ratissa. Auton pitää kiihtyä nopeempaa kuin kuskin, olla luotettava ja tehokas. Mua ei yhtään kiinnosta onko joku kade mulle mun autosta vai ei...
  15. M

Yh:lla on kyllä helpompaa yleensä kuin ydinperheellisellä. :)

No, asioilla on puolensa.... Mä oon nyt ollut jo monta vuotta yh. lapset ei aina ollu isällään säännöllisesti, koska hän teki vuorotyötä. Huonoja puolia on se, etten voi esim alkaa harrastaa mitään säännöllistäå, koska olen aina lasten kanssa. Ei ole sitä toista aikuista joka vahtis...
  16. M

Pakkaset tuli ja oon palellu koko päivän

Pitää laittaa joku lämpötyyny kyllä. Ei mulla ennen oo menny hartia jumiin tälleen kesken päivää :s
  17. M

Pakkaset tuli ja oon palellu koko päivän

Töissäkin on joutunut puolipukeissa loikkimaan tuolla ulkona. Nyt sitten oikea hartia pamahti ihan tukkoon, sattuu ihan jumalattomasti. Voiko se johtua tuosta palelusta?

Yhteistyössä