Hakutulokset

1. A

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

Heipat kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea Emjalle ja pikkuiselle! Ja kiva kuulla, että Neelalla ja O:lla kaikki hyvin! Me muuten ostettiin kantoliina ja A nukkuu siinäkin mielellään, saa samalla tehtyä kotihommia. Me ollaan ajateltu ottaa kaikki rokotukset, muttei mitään ylimääräisiä...
  2. A

TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

Tuli just uusintana, mies sitä katsoo, itse katsoin jo Areenasta. Hienoa, että joku on uskaltautunut antamaan lapsettomuudelle kasvot. Meillä 7-viikkoinen icsi-tyttö, jota tehtiin yli neljä vuotta.
  3. A

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

Hoppikselle tsemppiä raskauden viime metreille tai sitten jo äitiyden ensi metreille! Engelinkin nappulat jo yli 4 viikkoisia... niin se aika rientää! Emjalle onnittelut! Täällä on oltu flunssassa, siis minä, ei vauva onneksi. Kolme päivää oli kuumetta, maattiin vaan tytön kanssa molemmat...
  4. A

DQ tutustuin nyt tohon Mawok-kehtoon, vaikutti ihan hyvältä, mutta meillä ei taida olla sille makkarissa oikein paikkaa. Ja aika kallis on tässä vaiheessa hankittavaksi, kun elätellään toiveita, että vaivat helpottais muutaman viikon sisään. Näkyi niitä kyllä olevan huutiksessa käytettynä...
  5. A

Heipat! Koneellaoloaika tosiaan on vähentynyt miehen palattua töihin ja sekin vähä tullut priorisoitua huutikseen ja opintoihin...Eilen jo mietin tänne kirjoittamista, mutta hatara pää unohtaa kaiken :) Meillä kaikki menee edelleen hyvin vatsavaivoja lukuunottamatta. Ensi viikolla ollaan...
  6. A

Onnea Toivis ja Urkki! Onnea myös nti Uttinen ja äippä sekä Mami ja poju! Tervetuloa maailmaan pikkuiset ja äideille tervetuloa tähän vanhemmuuden haastavaan, mutta niin ihanaan maailmaan! AdAstra ja A 5 viikkoa
  7. A

Moi mammat! Neela mä kanssa epäilin sammasta A:lla, kun mulla oli hiivatulehdus ja ne kuulemma usein esiintyy samaan aikaan. Annoin hieman puolukkaa ja ainakin neuvolan täti oli sitä mieltä, että sitä voi antaa silloin tällöin ennaltaehkäisevästi. A:lla ei kuitenkaan suussa sammasta näkynyt...
  8. A

Onnea Robbielle ja tirpusille! Kiva kuulla engelillä sujuvan tuplien kanssa hyvin :) Meillä oli eilen nimiäiset, tyttö nukkui koko ajan. Muutenkin on alkanut syöttövälit pidentyä, pari kertaa ollut jo viisi tuntia. Masu vaivaa yhä, kaikkea mahdollista on kokeiltu, nyt aateltiin olla pari...
  9. A

Onpa täällä hiljaista - itsekin olen harkinnut iPadin hankkimista, jos sitten tulisi imettäessä surffailtua, kun muuten on välillä hankala päästä koneelle. Käytiin tänään "ylimääräisessä" neuvolassa, kun A:n masuvaivat ja puklailu vaan jatkuvat. Painoa oli tullut 500 grammaa reilussa viikossa...
  10. A

Onnea Mollis ja Onni! Kurjan kuuloisia nuo repeämät, mutta eiköhän aika paranna nekin. Tsemppiä Robbie ja Toivis! Pian on teilläkin vauvat sylissä! AdAstra ja A 3,5 viikkoa
  11. A

Olipa hurjan kuuloinen synnytys engeli! Hyvä, että olitte hyvissä käsissä ja kaikki päättyi hyvin. Nyt saat nauttia tuplaonnestasi. Molliksen ja Keijon kuulumisia minäkin odottelen... Itse kävin tänään ekaa kertaa asioilla ja A oli isän hoivissa. Hyvin olivat pärjänneet, mulla vaan...
  12. A

Onnea plastex ja tuplaonnea engelille!:kiss: Ensi viikolla sitten viimeistään vauvoja lisää tähän pinoon! Uttinen, toivis, robbie ja Emja! Mollis ehtii varmaan vielä tälle viikolle! Näin pitkällä ollaan jo lähes kaikki! AdAstra ja A huomenna jo kolme viikkoa
  13. A

Heipat! Mielialat menee täällä kyllä ihan väsymyksen mukaan, A on potenut vatsaansa ja sen vuoksi ollaan kaikki oltu aika väsyneitä. Sunnuntaina aloitettiin cuplaton ja se on helpottanut sen verran, että enää pierun lykkääminen saa aikaan kolme nyyhkäisyä, kun aikaisemmin seurauksena oli...
  14. A

Mollis mulla oli kanssa loppuraskaudessa noita peräkipuja.. sain sitten synnytyksestä kotiinviemiseksi vauvan lisäksi peräpukaman :( toivottavasti sä vältyt tältä seuralaiselta. Toivikselle painoarvioista, meillä A:n painoksi veikattiin ultran perusteella käynnistyspäivän aamuna 3800 g, painoi...
  15. A

Onko teillä muilla mielialat kauheasti vaihdelleet? Mulla tuli viime yönä ihan kauhea "huono äiti" - fiilis, että itsekin oikein pelästyin. Onkohan tämä normaalia vai jotain synnytyksen jälkeistä masennusta...tai sitten mä otan liian kovia suorituspaineita tästä äitiydestä. Näin päiväsaikaan...
  16. A

Tarantellalle onnittelut! Mollis ollut potkukelkkailemassa :) Viime yönä tänne lounaisrannikollekin satoi vihdoin lunta! Meri ei kyllä vielä ole jäätynyt... Engelillä ollut hyvää unitreeniä :) Itse todettiin eilen, että 2x4 on vaan niin paljon enemmän kuin 4x2 (tuntia unta siis) Kaikille...
  17. A

nanniga mulla oli kanssa vannemainen, kiristävä kipu ylävatsalla raskausaikana, mutta närästyslääke auttoi. Molliksella viimeistä viikkoa viedään! Hurjaa! Ja engeli ja robbie ootte kyllä aika sissejä ja sitten vasta olettekin, kun vauvat ovat ulkona. Itseäni väsyttää jo yhden kanssa...
  18. A

DQ onhan tää runsas maidontulo pieni ongelma, pääasia, että lapsi on terve ja syö. Maidontulo on sen verran tasaantunut, että päivisin pärjään ihan hyvin, mutta öisin jostain syystä rinnat yhä tulvii, joten makuullaan imetyksestä voi vain haaveilla. Kunnon imetystyyny oli kyllä rahan arvoinen...
  19. A

Mollis hienoa! Täydet tsempit saat täältä! Hyvin se menee! Pari viikkoa vielä ja siellä palkinto odottaa! Neelaa onnittelinkin jo vauvapuolella, ihanaa, että kaikki on hyvin. Meillä A:n masuvaivat jäivät onneksi ainakin toistaiseksi yhteen yöhön eli viime yön nukkui kuin tukki. Luin...
  20. A

Neela ihania uutisia, oli varmaan tuskaista odottaa tietoa! dq joo, on tää kai ihan positiivinen ongelma, näin selkä ja niska +hartiat paskana ei vaan kauheesti hymyilytä. Mies joutuu nostamaan vauvan mulle syliin ja pois sylistä, kun mun käsivoimat ei riitä. Ollaan yritetty hieroa ja käyttää...

Yhteistyössä