Mami;kiitti vinkistä! Meillä anoppi soittaa 2 kertaa päivässä, pitääkin heittää sille seuraavaksi, että kyllä ne jo ovat syntyneet kaksi viikkoa sitten, mitä nyt ollaan haluttu pimittää asiaa
Niin ihana ihminen kuin hän onkin, niin liika hössötys on vähän liikaa..
Emja: Onnea täysiaikaisuudesta! Hyvä, että pikkuisella kaikki hyvin, sullakaan ei ole montaa viikkoa lusittavana enää, sen varmasti jaksaa kituuttaa
Mullakaan ei ole yhtään sissiolo, lähinnä tunnen itseni Hyvin Lihavaksi, Rumaksi ja Kömpelöksi, kun oon niin jättimäiseksi mennyt mahani kanssa. Mulla pikkuiset niin pinnassa tässä mahassa, että näen heidät, missä ovat, kummankin pyllyä pystyn taputtelemaan ja selät tunnen, kuten myös hirmuisen määrän pieniä jalkoja tuossa navan alla. Päät ovat jossain niin alhaalla, että niistä ei tietoa, mutta joo; niin hullua kuin se onkin, niin tuossa ne pötköttelevät ja riehuvat ja sen näkee, että kyllä tonne pakkiin kummasti mahtuu, kun on tarpeeksi notkea
Mutta mun maha onkin ihan jättimäinen; kun kävelen julkisilla paikoilla, niin tuntuu, että kaikki tuijottaa ja vuoroin saan sääliviä katseita, vuoroin ällistyneitä naamoja, että eikö tuon raukan olisi jo pitänyt päästä synnyttämään. Mee vaan
engeli synnyttämään viikonloppuna ja tule sitten kertomaan, että millaista oli synnyttää kaksi ja mitä on olla tuplien mamma
Ja onnea sullekin täysiaikaisuudesta! Mä oon tähän asti välttynyt raskausarvilta, mutta huomasin eilen peilistä, että niitä on tullut täysin salaa hiipimällä perälautaan ja selkään, YÖK
Tällä hetkellä kiristää navan ympäriltä, ehkäpä siihenkin nyt alkaa tulla viiruja..
Mollis; mä olen kade potkukelkkailusta!! Täällä ei ole lunta niin paljoa, että sellaisella pääsisi mihinkään, mutta voi että olisi hienoa päästä viilettelemään. Kävin puolentoistatunnin lenkillä, kävelin ehkä kilometrin, vauhti on surullisen hidas
DQ; kävin lueskelemassa vauva-puolella juttuja ja tuntuu jotenkin ihan epätodelliselta, että itselläkin kohta tuollainen tilanne päällä, josta siellä kirjoitellaan! Luulen, että tajuan tän asian vasta sitten, kun pikkuiset ovat tulleet maailmaan, en vieläkään voi ymmärtää, että tää ois ihan kohta kahden pienen äiti :heart:
Robbie 38+2