Hakutulokset

1. V

nyt kö se nappas? ;)

Hellurei! Miun kysymys ei liene kenelekkään outo vaan ihan tätä samaa, että oisko vihdoin napannu ? :heart: Alotetaas siitä, et menkkojen piti alkaa 30.5 (kierto 30 pv ) menkat normaalisti ajallaan ja ei tällä hetkellä mitään ehkäsyä kun vauva ollut pitkään haavena ja toivomus ois et...
  2. V

oisko se vauva nyt massussa?

näin on :/ no ehkä ne siel tulee koska ns "sterissi on nyt lauennu" Unia! :)
  3. V

:x EI OLE EI SITÄ VAUVAA MASSUSSA :O ollu nii paljo oireit yms ? mut sit nyt taas tein testin ja ei ollu mitään :o 2 päivää jo menkat hiihtelee myöhäs... No onneks pääsee vklp rakkaan viekkuun pitkästä aikaa <3
  4. V

APUA?!

Repesin :DDDDDDDDDD ei pahal!
  5. V

Huomio

ei kun siis macy gray , puhut ihan asiaa palstalla! Olen samaa mieltä et vaik on nuori ja oikeasti on miettinyt miehensä kanssa tätä asiaa, asia on okei! mut toi kuulostaa jo aika hurjalta!
  6. V

Huomio

kiitos massuilija! :))
  7. V

Moi :) saisko sust juttuseuraa?

Moi :) saisko sust juttuseuraa?
  8. V

Heipsondei :)

okei :) tuo helpotti oloa todella paljon :) Kiitos! :):):) joo miu siskolla esim oli koko raskauden kuukautiset... Totta , mut toivoisin et tulis pian :)<3
  9. V

Heipsondei :)

semmosta kysyisin, että voiko alkuraskaus alkaa minkään laisitta oireita??? Alussahan mulla viikko sit oli paljonkin oireita , mut uskon et ne oli enemmänkin "kuviteltuja" kun vauvaa tässä kovasti toivottu! :) Nyt pitäis alkaa menkat tulemaan, mut ainoa oire on vaan aivan hirvittävä nälkä...
  10. V

Näin on :)))) Lippu korkeella! (:
  11. V

Ammatti ja lapsi?!

kaikki järjestyy <3
  12. V

löytyykö kuopiosta mammoja???

kiitos, kyllä miiuta jännittää aivan sairaasti mut kyllä se tästä :D Joo se olisi todella mukavaa saada ystävä sieltä! :) jos vähän nuorempi seura kelpaa ;) ikäistäni vanhempi kuulema olen monien mielstä, mutta kaipa se on ihan positiivista!
  13. V

okei! mukavaa :)) no muakin jännittää vähä ku muutan aluks yksin ennen ku mun kundi tulee armeijast ;D kosmetologiks ja lähihoitajaks hain :)
  14. V

kiitos vastauksista ja onnea kummallekkin! <3 totta, no ensviikol sit testaillaa jos ne menkat ei tuu :o Mua va niistelee mahaan välillä, mut totta se voi olla ihan "kuviteltu" mut toivotaan parasta! ja mikä toinen oon aivan rättiväsyny ja mun tunnetilat vaihtuu tosi nopeeta tahtii ja...
  15. V

Itelläni on kova vauva kuume :)) hoitelen paljon lapsia ja nyt ois kiva saada oma! jos nyt ei taaskaan tärppää muuttelen elokuus kuopioon opiskelemaan :))) mie kans en tunne siel ketään :O vähä jänskättää! oma poikaystävä muuttaa lokakuus perässä ku on intissä 9 kk Minkäs ikänen tyttö sul on? :)
  16. V

Ei mitään kiva kun kirjoitat! (: jeps, kyllä mulkii se hiipuu mut kyl kaikki viel joku kerta kääntyy ;) No mul ei tissit tai mitkään yhtään kipeet et tuskin on mitään! Aika norm olo on! :/ Mut jotain hyvää! (: sain kuulla et mun poikaystävä tuleekin jo lokakuussa armeijasta ei tarvii...
  17. V

Okei! :) Onnea <3 Mul ei ole oikee ollu muuta oireita ku mahaa turvottaa, välillä pistelee ja sit kauhia nälkä :D taitaa ihan perus menkkojen oireet taitaa olla! :/ mut viellä ei toivoa menetetä! (: Kiitos noista oireista! mie testailen seuraavaks jos menkat on ensviikolla myöhässä!
  18. V

Joo sua onnittelin <3 Niin on mut kaipa on va jatkettava yritystä! :>>
  19. V

oi onnea! :)) No mie testasin tänä aamuna ja cleablue "ei raskaana" :( TOIVON ET TESTASIN LIIAN AIKAISIN!!!! vois oikeesti jo tärpätä!!! <3 ei jaksa pettyä :// Mut tosin menkat pitäis alkaa 21-23.3 et oha sinnekkin aikaa!
  20. V

Kavereita & kohtalotovereita

niin totta! :) oletko paikalla, kun et enään kirjoittele! :(

Yhteistyössä