Hakutulokset

1. V

oisko se vauva nyt massussa?

niin no huomiseen! :) <3
  2. V

voisko joku vähän auttaa ? :)

kiitos teille mä yritän nyt olla tressaamatta ja teen sen testin huomenna :)) Joo samoin siulle <3 mie viel valvoskelen ja jutskaan tääl :D
  3. V

joo :> mä taidan kuiteskin huomenna aamulla testata ja sit uudestaan jos menkat on myöhässä eli ensiviikolla! mut mites ku toi cleablue ei näytä mitään viivoja tai mitään niin näyttääköhän se vaan suoraan ei raskaana jos todellisuudessa niissä muissa testeissä olisi haalea viiva ??
  4. V

voisko joku vähän auttaa ? :)

mua silleen nipistää välillä vasemmalle ja sit oikeelle alavatsaan ja sit ei niku okseta tai mtn mut huimaa ja tuntuu ku kurkussa ois välillä jotain :o
  5. V

Mulla ei ole esiintynyt minkään laista oksentelua ja ei mun tissitkään ole mitenkään kipeet tai arat! alkaa pelottamaan et en taida ollakkaan! :( mun ainoa oire on se nipistely massussa...
  6. V

oho olittekin laitellu noi viestejä tänne enemmän, en ollut edes huomannut :D:D kiitos kiitos! :)
  7. V

Niin tiedän! :) mutta mul on menkkoihin huomenna n.6-8 päivää niin voiko se näyttää sen? ovulaatio oli 9.3 ja se mahdollinen kiinnittymisvuoto tuli lauantaina 12.3

Yhteistyössä