löytyykö kuopiosta mammoja???

heihou! Olen 22- vuotias mamma ja pienen tyttölapsen ylpeä äiti:).Tyttö syntyi 21.12.2010 rv 40+0. Olen pari kuukautta sitten muuttanut kuopioon pellosta enkä tunne täältä ketään.päivät kuluu enimmikseen vain kotona tytön kanssa ja olisi kieltämättä kiva nähdä uusiakin kasvoja ja saada kavereita.Löytyisikö muista mammoista vaikka kahviseuraa?tuntuu ettei yksin osaa oikein lähteäkhään minnekhään kun ei tunne paikkoja kunnolla.

Itelläni on kova vauva kuume :)) hoitelen paljon lapsia ja nyt ois kiva saada oma! jos nyt ei taaskaan tärppää muuttelen elokuus kuopioon opiskelemaan :))) mie kans en tunne siel ketään :O vähä jänskättää! oma poikaystävä muuttaa lokakuus perässä ku on intissä 9 kk

Minkäs ikänen tyttö sul on? :)

Meijän tyttö on nyt 3kk vanha,ihan pikku sintti vielä:) on ollu kyllä tosi iso muutos muuttaa kuopioon ja ku ei tosiaan tunne kethään:( mulla poikakaveri muutti vantaalta tänne ja sillä on ennestään kaks poikaa 4 ja 5 vuotiaat ja nyt tyttö on sitten meän yhteinen.vauvat on kyllä ihania ja ootusaika varsinki jos on yhtä hyvä tuuri ku minulla ettei ollu pahoinvointeja eikä mitään komplikaatioita:)mitä aijot tulla opiskelemaan?

voin sanoa et tosi rohkeaa lähteä yksin uudelle paikkakunnalle,nostan sinulle kyllä hattua;) minusta ei olis ollu siihen,että olen ilonen et mulla oli mies jo täälllä.me jouduttiin oleen tytön kanssa kuukausi sitten sairaalassa kolme päivää ku sillä oli kuumetta ja limaa hirveesti kurkussa niin jos oisin yksin ollu en ois tieny ees missä on koko sairaala.mutta jos olet tulossa silloin elokuussa niin kaupunki on jo mulle aika tuttu niin voin näytellä paikkoja:)

kiitos, kyllä miiuta jännittää aivan sairaasti mut kyllä se tästä :D

Joo se olisi todella mukavaa saada ystävä sieltä! :)
jos vähän nuorempi seura kelpaa ;) ikäistäni vanhempi kuulema olen monien mielstä, mutta kaipa se on ihan positiivista!

no ei tietenkään sillä ole väliä onko nuorempi vai ei:) mie olen tosi hyvissä väleissä esim minun pikku veljen kanssa vaikka se onki minua 5 vuotta nuorempi mutta se on paljon kypsempi ja sen kanssa voi jutella henkeviä asioita yms..:) ja nuorihan minä itekki vielä oon:D

Yhteistyössä