Hakutulokset

1. PinkLily

E-pillerit ja ovulaatio!?

Kellon tarkkaan. Tiedän siitä että mulla on kännyssä herätys/muistutus aina klo.21.00 ja samantien otan :D
  2. PinkLily

Tulipa vaan tässä mieleen että mä olen kyllä ollut pari päivää ihan umpiturvoksissa ja mua närästää, mut mä luulin senkin johtuvan ihan siitä et on menkkojen aikana tullu syötyä mitä sattuu... (vainoharhaa luulosairaus)
  3. PinkLily

No täytyy harkita jos toi ovisplussa pitää.. Mä olen kyllä niin hätänen että olen kuitenkin tänään jo apteekissa :ashamed: (putoanpa ainakin maanpinnalle äkkiä :D )
  4. PinkLily

Oho.. apua... eieieiei.. Nyt en anna vauvojen hiipiä mieleen. Täytynee tikutella noilla vielä hetki ja kattoa häviääkö se, mulla oli kieltämättä erikoiset menkat mutta mä ajattelin että se olis noista pillereistä johtunut.. :eek:
  5. PinkLily

HILJAA!! Ei saa vauvakuumeiselle puhua tuommosia :o :D Miten ihmeessä ovulaatiotesti voi näyttää raskauden kun ei siinä mitata raskauhormoneja :ashamed:
  6. PinkLily

Noissa ei ollu pakkausta ku tuli aikoinaan jossain pussukassa. Mulla oli minipillerit ensin mutta ne esti kyllä ovulaation, mutta e-pillerit näköjään ei tai sitten ne vääristää.
  7. PinkLily

Eli kuten jo olen täällä kertonut hyvinkin kuuluvaaan ääneen että mä käytän e-pillereitä niin tulipa vastaan seuraavanlainen tilanne. Mulla loppu menkat 2 päivää sitten. Nyt tänään ihan piruuttani testasin ovulaatiotikulla ja sieltä pamahti erittäin vahva plussa. :O (joo testailen aikani...
  8. PinkLily

HuOmenta !!

No siinä on kolmiosainen haku. Info, ryhmähaastattelu ja toimintapäivä.. Ens viikolla on eka osa.. Pakko jännittää kun on paljon kiinni siitä pääsenkö vai en.. Mut yleensä ne alle 25v lähettää sinne nuorisohakuun, siksi pelottaa pääsenkö ollenkaan.
  9. PinkLily

HuOmenta !!

Huomenta :) Tunnin jo kökkiny pystyssä ku ei saa nukuttua. Stressi erkki ihmettelee jo mahdollista koulua ja pelko perseessä pääsenkö mä edes minnekkään aikuiskoulutukseen. :( Ainakin aion pistää parastani! Kauhulla mietin mitä sellanen toimintapäivä pitää sisällään, voiko olla että...
  10. PinkLily

Ruokahaaste VOL. 28 ÄÄNESTYS!

:wave:
  11. PinkLily

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2122793-ruokahaaste-vol-28-a/ Reseptit Muoks. ticoticon tacot sai mun äänen :)
  12. PinkLily

Myöhässä ollaan aika tunteella mutta niillä mennään mitä on annettu ja aikaa äänestää tunti.. Mulla pätkäs jostain hienosta syystä netti ja siksi pääsin vasta nyt koneelle.
  13. PinkLily

RUOKAHAASTE Vol: 28

Näih, mä oon :ashamed:
  14. PinkLily

Keittiönoita: Pikkupurtavaa pääsiäisen jämistä Mummeliisa: Sushi PinkLily: Laskiaispulla/herkkupulla Scarlett O Harava: Hampurilainen ja pätkismuffini cupcake-kuorrutuksella Olen tatuoitu jätkä!: Klubileipä ja limpsaa Hymyhuuli: Juustohampurilainen...
  15. PinkLily

Vissiin ei oo tehtynä? Mä teen sit
  16. PinkLily

Mä voin tehdä nyt jos ei vielä oo tehty, meillä ei toiminu netti ollenkaan joten en päässyt koko koneelle ennen ku nyt SORI
  17. PinkLily

Mikä elokuva kyseessä?

kiitos :)
  18. PinkLily

Mikä elokuva kyseessä?

juu!
  19. PinkLily

Mikä elokuva kyseessä?

Siinä kaks tuttua (vai olisko tuntemattomia) joutuu lapsen huoltajaksi kun vanhemmille tapahtuu jotain. joku romanttinen komedia vissiinkin. Pari kolme vuotta vanha leffa. Olipa kuvaus, mutta tossa on ainoot asiat mitä mainoksen perusteella muistin :D

Yhteistyössä