Hakutulokset

1. PinkLily

Onko koiraharrastajat keskivertoa vittumaisempia ihmisiä?

Koiraihmiset mitä mä olen tavannut, ovat olleet oikein mukavia.. Kissaihmiset taasen tekee vittumaisuudesta jo taiteenlajin. Ei kaikki, ei missään nimessä mutta jotkut.
  2. PinkLily

Facebookin angry birds ja kultainen muna :)

Shopista en löytäny mitään. Missä toi credits on? :ashamed: Onko joku sen pirun kultamunan löytäny jo? :D
  3. PinkLily

Ei jumalauta! Eikö tää palsta toimi vieläkään!

Aaahaa, eli tää ei oo kii siitä et mulla vaihtu tikku. siis nettitikku. :) No on tää aika tökintää kieltämättä...
  4. PinkLily

Oletteko koskaan törmänneet sellaiseen

Joo on noita välillä ja naurattamaan se pistää. Miten paljon sinisilmäisyyttä niihin uhmakkaisiin "minähän en KOSKAAN"- juttuihin liittyy. Yksikin kaveri väitti kivenkovaa imettävänsä lastaan ainakin kaksi vuotiaaksi ja lapsi ei mene hoitoon ennenkun on ainakin sen kolme tai vaikka neljäkin...
  5. PinkLily

jumalauta ku voi ihmistä kismittää!!

toivottavasti perhekin kestää sen kuukauden... :D pitää äkkiä mennä ostamaan joku nyrkkeilysäkki et pääsee päästämään höyryjä pihalle ja vois käydä kuntoilusta.. : /
  6. PinkLily

Paras tai pahin juoru mitä teistä on kylillä kerrottu

Oltiin viikonloppu pois kotoota ni anopp soitti hädissään oliko mies joutunu vankilaan ku kylillä puhutaan sellasta :laugh: Naapurit oli jutustellu paikallisille että meilläpä poltetaan takapihalla jääkaappi.. Grillattiin pihvejä :D

Yhteistyössä