HuOmenta !!

Huomenta.
Aamukaffia :) Sain niin hyvät pojot viime viikolla nopeustestissä(10 000/30min) että palkitsin itteni uusilla kengillä niin pääsee tänään tyypittää niitä :p

Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan..

Kissankutale,rakas karvakeräni...just kun saa hyvän asennon että ei koske niin kovin selkään,tämä ukko tulee hirveellä jytinällä sänkyyn (miehen puolelle,mie yötyössä)jysähtää siihen ja levittäytyy koko 8kk:n kokoon,niin leveeksi kuin mahdollista.Tunnin,hiukan toista kuorsaa kovaa ja kuuluvasti. ja kun sen lopettaa,kuorsaa!

Oon mä nukkunut...3 tuntia....Että aamukahvia vaan..

^ Voi kissaa! :D Mun unta häiritsi naapureiden riitely, en tajua miks ne elää yhdessä jos pitää säännöllisin väliajoin tapella siihen malliin miten ne tappelee, mutta onneks oon jo vähän ehtinyt tottua siihen ääneen.

Wolt, millaiset kengät ostit? :) Ja mikä nopeustesti?

IhanaValo
Huomenta!

Tänne ei ihmeitä, yritän saaha kuopusta ylös sängystä..en heränny hertyskelloon vaan puol tuntia myöhemmin havahduin ja mietin miks se kello ei torkutakaan..
Noh, viel ei olla myöhässä :)

Mukavaa maanantaita kaikille!!

Huomenta!

Meillä molemmat lapset kuumeessa, joten "nautitaan" tosta auringonpaisteesta ihan vaan näin sisällä löhöillen.

Pojat on ihan väsyneitä, mut eivät malttaneet sitte nukkua, kun piti päästä käärmettä kattomaan, kun eilen illalla hän kotiutui meille :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26080536:
^ Voi kissaa! :D Mun unta häiritsi naapureiden riitely, en tajua miks ne elää yhdessä jos pitää säännöllisin väliajoin tapella siihen malliin miten ne tappelee, mutta onneks oon jo vähän ehtinyt tottua siihen ääneen.

Wolt, millaiset kengät ostit? :) Ja mikä nopeustesti?
10sormi kirjotus nopeus testi eli 10 000/mrk 30min..mikä vaaditaan uudessa ammatissa vähimmäisnopeus 7500 :) ja virhe prosentti oli vaan 1% :)
<--- tommoset aika tavalliset näyttää mut luonnossa ihan jees, pienet korot.
Ostin kyl kellonki itelleni jet set addictionin valkeen,

10sormi kirjotus nopeus testi eli 10 000/mrk 30min..mikä vaaditaan uudessa ammatissa vähimmäisnopeus 7500 :) ja virhe prosentti oli vaan 1% :)
Aa, siistiä! Ja kivat kengät, pitäisköhän iteki päivittää kenkäkomeroa kevääseen.. mulla on vaan yhdet keveemmät kengät, muut on lenkkareita ja saappaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26080547:
Aa, siistiä! Ja kivat kengät, pitäisköhän iteki päivittää kenkäkomeroa kevääseen.. mulla on vaan yhdet keveemmät kengät, muut on lenkkareita ja saappaita.
Joo :) kyl mie aattelin vielä toisetkin kevät kengät itelleni tai no oikeestaan noi on toiset ku on :ashamed: pinkit lenkkarit mut sievät semmoset.
Et jotku mustat ois kans ehkä hyvät tai beiget semmoset pien korolliset.
Ne noita akka nilkkurit ei sopinu niin pakko luopuu niistä

*mut koulu kutsuu*

Huomenta :)

Tunnin jo kökkiny pystyssä ku ei saa nukuttua. Stressi erkki ihmettelee jo mahdollista koulua ja pelko perseessä pääsenkö mä edes minnekkään aikuiskoulutukseen. :( Ainakin aion pistää parastani!

Kauhulla mietin mitä sellanen toimintapäivä pitää sisällään, voiko olla että siellä tehdään ruokaa ja katotaan kenestä on siihen hommaan vai mitä siellä tehdään... APUA!! Päähajoaa! :eek:

Huomenta :)

Tunnin jo kökkiny pystyssä ku ei saa nukuttua. Stressi erkki ihmettelee jo mahdollista koulua ja pelko perseessä pääsenkö mä edes minnekkään aikuiskoulutukseen. :( Ainakin aion pistää parastani!

Kauhulla mietin mitä sellanen toimintapäivä pitää sisällään, voiko olla että siellä tehdään ruokaa ja katotaan kenestä on siihen hommaan vai mitä siellä tehdään... APUA!! Päähajoaa! :eek:
Milloin se on? Älä turhaan stressaa, teet parhaan mukaan ja käy miten käy.

Minua hermostuttaa, tunnin päästä pitää lähteä hammaslääkäriin. Aavistan, että sattuu aivan älyttömästi ku separointikumit otetaan hampaitten välistä pois. :$

Huomenta!!

Uusi kisu toi tullessaan palstatauon. Mutta nyt ollaan täällä taas! Kerään motivaatiota aloittaa lihapullatehtailun. Hukassa on. Salille tekis mieli, olis mahtava treenifiilis, vaan mies tekee pitkän päivän. Huomenna sit salipäivä.
Kokkausfiilis ihan hukassa. Jos teillä ylimääräistä niin laittakaa tännepäin!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26080586:

Minua hermostuttaa, tunnin päästä pitää lähteä hammaslääkäriin. Aavistan, että sattuu aivan älyttömästi ku separointikumit otetaan hampaitten välistä pois. :$
No siinä on kolmiosainen haku. Info, ryhmähaastattelu ja toimintapäivä.. Ens viikolla on eka osa.. Pakko jännittää kun on paljon kiinni siitä pääsenkö vai en.. Mut yleensä ne alle 25v lähettää sinne nuorisohakuun, siksi pelottaa pääsenkö ollenkaan.

<--- tommoset aika tavalliset näyttää mut luonnossa ihan jees, pienet korot.

"virhe prosentti" Tuo on muuten yhdyssana, joten taisit valehdella virheprosentisseissasi. :vampire:

minä,
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26080586:

Jos pelottaa niin siihenkin on lääke olemassa

Yhteistyössä