10sormi kirjotus nopeus testi eli 10 000/mrk 30min..mikä vaaditaan uudessa ammatissa vähimmäisnopeus 7500 ja virhe prosentti oli vaan 1%Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26080536:^ Voi kissaa! Mun unta häiritsi naapureiden riitely, en tajua miks ne elää yhdessä jos pitää säännöllisin väliajoin tapella siihen malliin miten ne tappelee, mutta onneks oon jo vähän ehtinyt tottua siihen ääneen.
Wolt, millaiset kengät ostit? Ja mikä nopeustesti?
Aa, siistiä! Ja kivat kengät, pitäisköhän iteki päivittää kenkäkomeroa kevääseen.. mulla on vaan yhdet keveemmät kengät, muut on lenkkareita ja saappaita.10sormi kirjotus nopeus testi eli 10 000/mrk 30min..mikä vaaditaan uudessa ammatissa vähimmäisnopeus 7500 ja virhe prosentti oli vaan 1%
Ostin kyl kellonki itelleni jet set addictionin valkeen,
Joo kyl mie aattelin vielä toisetkin kevät kengät itelleni tai no oikeestaan noi on toiset ku on :ashamed: pinkit lenkkarit mut sievät semmoset.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26080547:Aa, siistiä! Ja kivat kengät, pitäisköhän iteki päivittää kenkäkomeroa kevääseen.. mulla on vaan yhdet keveemmät kengät, muut on lenkkareita ja saappaita.
Milloin se on? Älä turhaan stressaa, teet parhaan mukaan ja käy miten käy.Huomenta
Tunnin jo kökkiny pystyssä ku ei saa nukuttua. Stressi erkki ihmettelee jo mahdollista koulua ja pelko perseessä pääsenkö mä edes minnekkään aikuiskoulutukseen. Ainakin aion pistää parastani!
Kauhulla mietin mitä sellanen toimintapäivä pitää sisällään, voiko olla että siellä tehdään ruokaa ja katotaan kenestä on siihen hommaan vai mitä siellä tehdään... APUA!! Päähajoaa!
No siinä on kolmiosainen haku. Info, ryhmähaastattelu ja toimintapäivä.. Ens viikolla on eka osa.. Pakko jännittää kun on paljon kiinni siitä pääsenkö vai en.. Mut yleensä ne alle 25v lähettää sinne nuorisohakuun, siksi pelottaa pääsenkö ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26080586:Milloin se on? Älä turhaan stressaa, teet parhaan mukaan ja käy miten käy.
Minua hermostuttaa, tunnin päästä pitää lähteä hammaslääkäriin. Aavistan, että sattuu aivan älyttömästi ku separointikumit otetaan hampaitten välistä pois. :$
Mulla on peukut pystyssä.No siinä on kolmiosainen haku. Info, ryhmähaastattelu ja toimintapäivä.. Ens viikolla on eka osa.. Pakko jännittää kun on paljon kiinni siitä pääsenkö vai en.. Mut yleensä ne alle 25v lähettää sinne nuorisohakuun, siksi pelottaa pääsenkö ollenkaan.
Jos pelottaa niin siihenkin on lääke olemassaAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26080586:Milloin se on? Älä turhaan stressaa, teet parhaan mukaan ja käy miten käy.
Minua hermostuttaa, tunnin päästä pitää lähteä hammaslääkäriin. Aavistan, että sattuu aivan älyttömästi ku separointikumit otetaan hampaitten välistä pois. :$
Tuo ois ollut tarpeen! Oli kamalaa, mutta selvisin. Ens viikolla mut tainnutetaankin.Alkuperäinen kirjoittaja minä: